Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomyłka kasjera a zwrot
Autor Wiadomość
EvUlka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2021
Posty: 2
Wysłany: 2021-12-13, 14:47   Pomyłka kasjera a zwrot

Witam wszystkich
Opiszę krótko sytuacje jaka ostatnio miała miejsce . Kasjer pomylił się i nabił dwa razy towar . Klient po minucie , zgłasza że nastąpiła pomyłka . Został wezwany kierownik , po czy kazał otworzyć szufladę , wyciągną z niej pieniądze i oddał klientowi - nie zrobił zwrotu . Nie możemy się mylić , i nie ma zwrotu za pomyłki
Dzwoniłam na infolinie , szukałam regulaminu itp nie znalazłam odpowiedzi
Czy rzeczywiście mamy gdzieś napisane w regulaminie ,że takie pomyłki nie podlegają zwrotowi ?
Bo rozumiem minus, kasa się straciła, za duzo sie wydało i bierzesz za to odpowiedzialność , ale w takiej sytuacji...?
Bardzo proszę , jeżeli ktoś by z Was coś wiedział na ten temat , to będę wdzięczna za odpowiedz.

Pozdrawiam
 
     
#Helmut

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 70
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-12-13, 14:53   

KS powinien zrobić zwrot i odpowiednio to opisać na druku zwrotu. Pewnie kwota była niewielka i nie chciało mu się tego robić więc wolał oddać kasę. Ja najczęściej pytam klienta czy nie chce dobrać tej drugiej sztuki towaru 8-) czasem się tak udaje załatwić sprawę.
 
     
EvUlka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Gru 2021
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-12-13, 15:06   

Tak to właśnie było do tej pory , robiło się zwrot i wyjaśnienie .
Kierownik , powiedział ,że jest tak w regulaminie i tyle .Kwota 20zł to już nie jest mało , jak dla mnie .
Ja tego zapisku ni... nie mogę znaleźć :-D
A wydaje mi się to na tyle ważne , że warto sie z tym zapoznać
 
     
#Helmut

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 70
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-12-13, 17:18   

A więc przy rozliczaniu w miejscu gdzie wpisujesz przyczynę powstania różnicy powinnaś była opisać sytuację. I po problemie.
 
     
@hamburger

Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-12-13, 20:56   

Nie wszystkie artykuły podlegają zwrotowi
 
     
~Ehrig 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 04 Gru 2020
Posty: 31
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-12-13, 21:51   

Jeśli wynika z pomyłki kasjera to wszystkie.
 
     
kwakwa 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 20 Sty 2022
Posty: 17
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-05-24, 12:27   

a co jeśli klient nie da karty MB bo nie ma a promocja z kartą a pretensje że promocja się nie naliczyła ? bo przecież może kombinowąć z nr.telefonu kogoś kto ma . Czy wtedy ma się robić zwtrot ? ostatnio pani chciała zwrócić mięso bo jej promka 2plus 1 nie weszłą bo wzieła inne mięso niż objęte promocją ? ja odmówiłam zwrotu nawet nie dzwoniłąm na KS
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo