Pomyłka kasjera a zwrot |
Autor |
Wiadomość |
EvUlka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 13 Gru 2021 Posty: 2
|
Wysłany: 2021-12-13, 14:47 Pomyłka kasjera a zwrot
|
|
|
Witam wszystkich
Opiszę krótko sytuacje jaka ostatnio miała miejsce . Kasjer pomylił się i nabił dwa razy towar . Klient po minucie , zgłasza że nastąpiła pomyłka . Został wezwany kierownik , po czy kazał otworzyć szufladę , wyciągną z niej pieniądze i oddał klientowi - nie zrobił zwrotu . Nie możemy się mylić , i nie ma zwrotu za pomyłki
Dzwoniłam na infolinie , szukałam regulaminu itp nie znalazłam odpowiedzi
Czy rzeczywiście mamy gdzieś napisane w regulaminie ,że takie pomyłki nie podlegają zwrotowi ?
Bo rozumiem minus, kasa się straciła, za duzo sie wydało i bierzesz za to odpowiedzialność , ale w takiej sytuacji...?
Bardzo proszę , jeżeli ktoś by z Was coś wiedział na ten temat , to będę wdzięczna za odpowiedz.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
#Helmut
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 70
0
0
|
Wysłany: 2021-12-13, 14:53
|
|
|
KS powinien zrobić zwrot i odpowiednio to opisać na druku zwrotu. Pewnie kwota była niewielka i nie chciało mu się tego robić więc wolał oddać kasę. Ja najczęściej pytam klienta czy nie chce dobrać tej drugiej sztuki towaru czasem się tak udaje załatwić sprawę. |
|
|
|
|
EvUlka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 13 Gru 2021 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2021-12-13, 15:06
|
|
|
Tak to właśnie było do tej pory , robiło się zwrot i wyjaśnienie .
Kierownik , powiedział ,że jest tak w regulaminie i tyle .Kwota 20zł to już nie jest mało , jak dla mnie .
Ja tego zapisku ni... nie mogę znaleźć
A wydaje mi się to na tyle ważne , że warto sie z tym zapoznać |
|
|
|
|
#Helmut
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 70
0
0
|
Wysłany: 2021-12-13, 17:18
|
|
|
A więc przy rozliczaniu w miejscu gdzie wpisujesz przyczynę powstania różnicy powinnaś była opisać sytuację. I po problemie. |
|
|
|
|
@hamburger
Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2021-12-13, 20:56
|
|
|
Nie wszystkie artykuły podlegają zwrotowi |
|
|
|
|
~Ehrig
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 04 Gru 2020 Posty: 31
0
0
|
Wysłany: 2021-12-13, 21:51
|
|
|
Jeśli wynika z pomyłki kasjera to wszystkie. |
|
|
|
|
kwakwa
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 20 Sty 2022 Posty: 17
0
0
|
Wysłany: 2022-05-24, 12:27
|
|
|
a co jeśli klient nie da karty MB bo nie ma a promocja z kartą a pretensje że promocja się nie naliczyła ? bo przecież może kombinowąć z nr.telefonu kogoś kto ma . Czy wtedy ma się robić zwtrot ? ostatnio pani chciała zwrócić mięso bo jej promka 2plus 1 nie weszłą bo wzieła inne mięso niż objęte promocją ? ja odmówiłam zwrotu nawet nie dzwoniłąm na KS |
|
|
|
|
|