Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty sprzętu
Autor Wiadomość
@vitalyzd 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 149
Wysłany: 2018-01-23, 14:42   Zwroty sprzętu

Witajcie ! Jak to u was jest na sklepach przyjmujecie sprzęt elektoroniczny i wszelkiego rodzaju urzadzenia które wymagają podpięcia do prądu w ramach zwrotu 14 dni ?

Bo u nas przyjmujemy tylko do reklamacji takie sprzęty jeśli coś jest zepsute .

Dlatego chociażby że ja nie jestem w stanie stwierdzić czy sprzęt nie był używany , czy jest sprawny ...

Jak u Was do tego podchodzicie ?
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-23, 15:32   

Sprzęt elektroniczny nie mieści się w ramach 14 dniowego zwrotu , w takim przypadku tylko reklamacja .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@vitalyzd 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 149
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-24, 06:57   

Na tablicy informacyjnej nie ma nigdzie takiej informacji ... więc mamy dylemat , jest opcja towaru pełnowartościowego .. i to można się kłócić ... no ale ... chyba nie wiele osób ma z tym do czynienia bo nikt nie odpowiada ;]
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-24, 14:45   

Jest różnica między pojęciem zwrot i reklamacja , przypomnij sobie albo wydrukuj procedurę tudzież poszukaj na forum , temat był wałkowany może dlatego nikt Ci nie odpowiada
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
lufka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 06 Sty 2018
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 14:43   

Któregoś dnia przyszła klientka i chciała dokonać zwrotu towaru dokładnie opiekacza, ponieważ jak sama powiedziała- nie spełnia jej oczekiwań i był prawie nieużywany. Kierownik obejrzał i dokonał zwrotu jako towar towarwartościowy. Potem przy rozliczaniu mówię do niego, że przecież opiekacza był używany bo nie spełnia oczekiwań zatem nieopieka jak należy.... No ale ja tylko kasjerka a rację ma ten kto ma "władzę" ;)
_________________
... należy się łudzić, że prócz krzyku wyjdzie z nas coś jeszcze..
  Ocena JMP: 6/10
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 15:28   

Co sadzicie o braku zwrotow zywnosci/chemii/cokolwiek nie liczac nonfoodu?
np. kupuje paste do zebow ,ale kupilem nie ta i chce zwrocic i kupic inna za inna cene, a minute temu zaplacilem(zeby nie bylo ,ze ktos wraca z cieplym miesem)
wg mnie z tym jest przegiecie, jak ktos sie pomylil to powinna byc mozliwosc zwrotu w ciagu np. 5 min od zakupow

Tak wiem,ze wchodzac do biedronki automatycznie klient akceptuje regulamin

Ile razy juz ludzie chcieli nasylac policje bo kierownik mowil nie(rozumiem kierownika takie ma wytyczne)
Raz nawet przyszla i spisala kierownika i klienta i sobie poszla

Dla mnie to jest chore co gora robi.
 
     
@maniek19 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 16:20   

u8t3io3p napisał/a:
Co sadzicie o braku zwrotow zywnosci/chemii/cokolwiek nie liczac nonfoodu?
np. kupuje paste do zebow ,ale kupilem nie ta i chce zwrocic i kupic inna za inna cene, a minute temu zaplacilem(zeby nie bylo ,ze ktos wraca z cieplym miesem)
wg mnie z tym jest przegiecie, jak ktos sie pomylil to powinna byc mozliwosc zwrotu w ciagu np. 5 min od zakupow

Tak wiem,ze wchodzac do biedronki automatycznie klient akceptuje regulamin

Ile razy juz ludzie chcieli nasylac policje bo kierownik mowil nie(rozumiem kierownika takie ma wytyczne)
Raz nawet przyszla i spisala kierownika i klienta i sobie poszla

Dla mnie to jest chore co gora robi.


Tylko wytłumacz klientowi który przyszedł 6 minut po zeskanowaniu i chce zrezygnować, a ty mówisz, że nie bo ma 5 minut. :)

A tak naprawdę zależy to od osobowości osoby prowadzącej zmiane, procedura mówi jasno że spożywki i chemii nie zwraca z powodów higienicznych/zdrowotnych. Natomiast czy ona zawsze jest przestrzegana? Mam wątpliwości :)
  Ocena JMP: 2/10
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 677
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 17:32   

Własnie i tu jest problem Jeden przyjmuje wszystko jak leci i potem klient trafi na innegoKs i zdziwiony czemu nie można oddać

Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:

Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
Alkohol i papierosy
Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
Kosmetyki i chemia gospodarcza
Książki oraz czasopisma
Doładowania telefonów komórkowych
Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
Bielizna, skarpetki, rajstopy , stroje kąpielowe

Opiekacz można ale używany to bym tylko na reklamacje przyjeła.
 
     
lufka 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 06 Sty 2018
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 18:01   

Dokładnie tadam do reklanacji a nie do zwrotu a potem ludzie ze wszystkim przychodzą bo nie ten dżem z pótki itd i nieważne, że nie był otwierany...
_________________
... należy się łudzić, że prócz krzyku wyjdzie z nas coś jeszcze..
  Ocena JMP: 6/10
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-28, 22:18   

U mnie jest to przestrzegana, ale jak sam napisales ktos chcial kupic np. dzem truskawkowy i wzial z kartonu gdzie powinien byc dzem truskawkowy dzem wisniowy w domu okazal sie ze to wisniowy, zalozmy ze roznica to 10gr(wisniowy jest tanszy, zeby nie bylo ze ta sama cena i sobie wymieni bo jest nadal zamkniety) i wiekszosc w takim wypadku u mnie zwrotu nie bedzie

Tak wiem ,ze to blad klienta (bo jak mozna nie sprawdzic co sie bierze :P ), a nie sklepu,

klient chcial kupic jakies gerberki 3 w cenie 2 i wzial nie te,zeby tam sie polapac to ja jako pracownik potrzebowalbym kilku minut bo roznica w gramaturze bywa 5gram,a wielkosc opakowan taka sama i zwrotu "nie bo nie"
 
     
@patogen123 

Stanowisko:
kierownik okręgu

Dołączył: 27 Mar 2017
Posty: 419
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-01-29, 10:16   

tadam napisał/a:
Opiekacz można ale używany to bym tylko na reklamacje przyjeła.


Jeżeli nie ma śladów użytkowania to jest pełnowartościowy, jeżeli nie ma usterek to nie reklamacja nie ma sensu, więc źle byś zrobiła.
  Ocena JMP: 3/10
     
Kozłowski

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-02-01, 10:33   

My jako BOK udzielamy takiej odpowiedzi klientom na zapytanie o zwrot:


Szanowny Panie/Szanowna Pani

W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, iż Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie, za wyjątkiem następujących artykułów:
a. Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
b. Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
c. Alkohol i papierosy
d. Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
e. Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
f. Kosmetyki i chemia gospodarcza
g. Książki oraz czasopisma
h. Doładowania telefonów komórkowych
i. Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
j. Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
Aby móc dokonać zwrotu muszą też być spełnione poniższe warunki:
- należy posiadać oryginał paragonu lub faktury VAT,
- towar musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie fabryczne,
- towar musi posiadać oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych),
- towar musi być kompletny,
- towar nie może nosić śladów użytkowania
Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Biedronka w terminie 14 dni od daty zakupu produktu – za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość tożsamą z kwotą na przedłożonym paragonie lub fakturze VAT.
Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość wymiany towaru pełnowartościowego na inny o tym samym indeksie, jeżeli produkt spełnia w/w warunki i jest nadal dostępny w sklepie (wymianie nie podlegają towary wskazane powyżej w punktach a – j).
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta JMP S.A.
 
     
aslan 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 23 Lis 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-02-01, 16:55   

A są jakieś zasady jeśli klient chce oddać żarówkę ?
 
     
Kozłowski

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Sty 2017
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2018-02-02, 17:52   

Jeżeli spełnia warunki zwrotu to trzeba przyjąć, bo czemu nie?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo