Zwroty sprzętu |
Autor |
Wiadomość |
@vitalyzd
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 149
|
Wysłany: 2018-01-23, 14:42 Zwroty sprzętu
|
|
|
Witajcie ! Jak to u was jest na sklepach przyjmujecie sprzęt elektoroniczny i wszelkiego rodzaju urzadzenia które wymagają podpięcia do prądu w ramach zwrotu 14 dni ?
Bo u nas przyjmujemy tylko do reklamacji takie sprzęty jeśli coś jest zepsute .
Dlatego chociażby że ja nie jestem w stanie stwierdzić czy sprzęt nie był używany , czy jest sprawny ...
Jak u Was do tego podchodzicie ? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2018-01-23, 15:32
|
|
|
Sprzęt elektroniczny nie mieści się w ramach 14 dniowego zwrotu , w takim przypadku tylko reklamacja . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@vitalyzd
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 149
0
0
|
Wysłany: 2018-01-24, 06:57
|
|
|
Na tablicy informacyjnej nie ma nigdzie takiej informacji ... więc mamy dylemat , jest opcja towaru pełnowartościowego .. i to można się kłócić ... no ale ... chyba nie wiele osób ma z tym do czynienia bo nikt nie odpowiada ;] |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2018-01-24, 14:45
|
|
|
Jest różnica między pojęciem zwrot i reklamacja , przypomnij sobie albo wydrukuj procedurę tudzież poszukaj na forum , temat był wałkowany może dlatego nikt Ci nie odpowiada |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
lufka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 06 Sty 2018 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 14:43
|
|
|
Któregoś dnia przyszła klientka i chciała dokonać zwrotu towaru dokładnie opiekacza, ponieważ jak sama powiedziała- nie spełnia jej oczekiwań i był prawie nieużywany. Kierownik obejrzał i dokonał zwrotu jako towar towarwartościowy. Potem przy rozliczaniu mówię do niego, że przecież opiekacza był używany bo nie spełnia oczekiwań zatem nieopieka jak należy.... No ale ja tylko kasjerka a rację ma ten kto ma "władzę" |
_________________ ... należy się łudzić, że prócz krzyku wyjdzie z nas coś jeszcze.. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 15:28
|
|
|
Co sadzicie o braku zwrotow zywnosci/chemii/cokolwiek nie liczac nonfoodu?
np. kupuje paste do zebow ,ale kupilem nie ta i chce zwrocic i kupic inna za inna cene, a minute temu zaplacilem(zeby nie bylo ,ze ktos wraca z cieplym miesem)
wg mnie z tym jest przegiecie, jak ktos sie pomylil to powinna byc mozliwosc zwrotu w ciagu np. 5 min od zakupow
Tak wiem,ze wchodzac do biedronki automatycznie klient akceptuje regulamin
Ile razy juz ludzie chcieli nasylac policje bo kierownik mowil nie(rozumiem kierownika takie ma wytyczne)
Raz nawet przyszla i spisala kierownika i klienta i sobie poszla
Dla mnie to jest chore co gora robi. |
|
|
|
|
@maniek19
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 16:20
|
|
|
u8t3io3p napisał/a: | Co sadzicie o braku zwrotow zywnosci/chemii/cokolwiek nie liczac nonfoodu?
np. kupuje paste do zebow ,ale kupilem nie ta i chce zwrocic i kupic inna za inna cene, a minute temu zaplacilem(zeby nie bylo ,ze ktos wraca z cieplym miesem)
wg mnie z tym jest przegiecie, jak ktos sie pomylil to powinna byc mozliwosc zwrotu w ciagu np. 5 min od zakupow
Tak wiem,ze wchodzac do biedronki automatycznie klient akceptuje regulamin
Ile razy juz ludzie chcieli nasylac policje bo kierownik mowil nie(rozumiem kierownika takie ma wytyczne)
Raz nawet przyszla i spisala kierownika i klienta i sobie poszla
Dla mnie to jest chore co gora robi. |
Tylko wytłumacz klientowi który przyszedł 6 minut po zeskanowaniu i chce zrezygnować, a ty mówisz, że nie bo ma 5 minut.
A tak naprawdę zależy to od osobowości osoby prowadzącej zmiane, procedura mówi jasno że spożywki i chemii nie zwraca z powodów higienicznych/zdrowotnych. Natomiast czy ona zawsze jest przestrzegana? Mam wątpliwości |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 677
1
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 17:32
|
|
|
Własnie i tu jest problem Jeden przyjmuje wszystko jak leci i potem klient trafi na innegoKs i zdziwiony czemu nie można oddać
Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:
Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
Alkohol i papierosy
Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
Kosmetyki i chemia gospodarcza
Książki oraz czasopisma
Doładowania telefonów komórkowych
Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
Bielizna, skarpetki, rajstopy , stroje kąpielowe
Opiekacz można ale używany to bym tylko na reklamacje przyjeła. |
|
|
|
|
lufka
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 06 Sty 2018 Posty: 22
0
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 18:01
|
|
|
Dokładnie tadam do reklanacji a nie do zwrotu a potem ludzie ze wszystkim przychodzą bo nie ten dżem z pótki itd i nieważne, że nie był otwierany... |
_________________ ... należy się łudzić, że prócz krzyku wyjdzie z nas coś jeszcze.. |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2018-01-28, 22:18
|
|
|
U mnie jest to przestrzegana, ale jak sam napisales ktos chcial kupic np. dzem truskawkowy i wzial z kartonu gdzie powinien byc dzem truskawkowy dzem wisniowy w domu okazal sie ze to wisniowy, zalozmy ze roznica to 10gr(wisniowy jest tanszy, zeby nie bylo ze ta sama cena i sobie wymieni bo jest nadal zamkniety) i wiekszosc w takim wypadku u mnie zwrotu nie bedzie
Tak wiem ,ze to blad klienta (bo jak mozna nie sprawdzic co sie bierze ), a nie sklepu,
klient chcial kupic jakies gerberki 3 w cenie 2 i wzial nie te,zeby tam sie polapac to ja jako pracownik potrzebowalbym kilku minut bo roznica w gramaturze bywa 5gram,a wielkosc opakowan taka sama i zwrotu "nie bo nie" |
|
|
|
|
@patogen123
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 27 Mar 2017 Posty: 419
0
0
|
Wysłany: 2018-01-29, 10:16
|
|
|
tadam napisał/a: | Opiekacz można ale używany to bym tylko na reklamacje przyjeła. |
Jeżeli nie ma śladów użytkowania to jest pełnowartościowy, jeżeli nie ma usterek to nie reklamacja nie ma sensu, więc źle byś zrobiła. |
|
|
|
|
Kozłowski
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Sty 2017 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2018-02-01, 10:33
|
|
|
My jako BOK udzielamy takiej odpowiedzi klientom na zapytanie o zwrot:
Szanowny Panie/Szanowna Pani
W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, iż Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie, za wyjątkiem następujących artykułów:
a. Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce)
b. Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka)
c. Alkohol i papierosy
d. Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.)
e. Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych
f. Kosmetyki i chemia gospodarcza
g. Książki oraz czasopisma
h. Doładowania telefonów komórkowych
i. Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty
j. Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe
Aby móc dokonać zwrotu muszą też być spełnione poniższe warunki:
- należy posiadać oryginał paragonu lub faktury VAT,
- towar musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie fabryczne,
- towar musi posiadać oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych),
- towar musi być kompletny,
- towar nie może nosić śladów użytkowania
Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Biedronka w terminie 14 dni od daty zakupu produktu – za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość tożsamą z kwotą na przedłożonym paragonie lub fakturze VAT.
Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość wymiany towaru pełnowartościowego na inny o tym samym indeksie, jeżeli produkt spełnia w/w warunki i jest nadal dostępny w sklepie (wymianie nie podlegają towary wskazane powyżej w punktach a – j).
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta JMP S.A. |
|
|
|
|
aslan
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 23 Lis 2017 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2018-02-01, 16:55
|
|
|
A są jakieś zasady jeśli klient chce oddać żarówkę ? |
|
|
|
|
Kozłowski
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Sty 2017 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2018-02-02, 17:52
|
|
|
Jeżeli spełnia warunki zwrotu to trzeba przyjąć, bo czemu nie? |
|
|
|
|
|