Reklamacja klawiatury. |
Autor |
Wiadomość |
DiLLovsky
Stanowisko: klient
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 2
|
Wysłany: 2016-12-19, 20:44 Reklamacja klawiatury.
|
|
|
Witam, jakiś czas temu zakupiłem klawiaturę Hykker X-Range. Od razu zauważyłem, że klawiatura nie posiada jednej śrubki. Po kilku dniach zauważyłem, że jeden z przycisków nie do końca działa tak jak powinien. Chodzi tu o przycisk Tab kiedy się go kliknie pod odpowiednim kątem to działa. Czy jest możliwa reklamacja tego sprzętu? Jeżeli tak to w jaki sposób to mogę zrobić? Dostałem wraz z klawiaturą papierek gwarancyjny, mam go uzupełnić czy to zrobią na miejscu? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
PS. Klawiatura nie została upuszczona, zalana etc. |
|
|
|
|
@maniek19
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-12-19, 20:58
|
|
|
Udaj się po prostu do sklepu z klawiaturą i paragonem. Nie powinno być problemu z reklamacją. Kartą gwarancyjną zajmie się kierownik, będzie wymagał kilku danych od Ciebie, głównie imie, nazwisko, adres i numer telefonu. Klawaiatura pojedzie potem do serwisu i w ciągu 2 tygodni najprawdopodobnie dostaniesz odpowiedz. W tym przypadku najpewniej wróci ona na sklep naprawiona. Więc jutro klawiatura i paragon w ręke i do biedronki |
|
|
|
|
DiLLovsky
Stanowisko: klient
Dołączył: 19 Gru 2016 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2016-12-19, 21:22
|
|
|
Dziękuje bardzo za szybką odpowiedz, jutro pójdę załatwić tą sprawę. |
|
|
|
|
szymansky
Stanowisko: klient
Dołączył: 18 Lis 2017 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2017-11-18, 21:46
|
|
|
Ja mam dokładnie taką samą sytuacje I jak poszła reklamacja? Czy została przyjęta? |
_________________ |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-11-19, 12:32
|
|
|
Jeśli już w momencie zakupu, sprzęt był niekompletny to możesz domagać się zwrotu gotówki od razu. |
|
|
|
|
|