Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zwroty na kasie
Autor Wiadomość
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-03, 10:53   

A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność.
 
     
@B_Krakow 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 154
Skąd: Kraków
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-03, 22:21   

Lilith napisał/a:
A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność.


Tylko weź pod uwagę, że w sklepie pracuje KS i 3-4 zastępców. Ja mam np. wolną niedzielę i ktoś inny sprawdza ceny. Później w pn przychodzi klient i ma różnicę w cenie. Dlaczego to ja mam ją wypłacić? Ja przecież tych cen nie sprawdzałem. Dlatego uważam, że powinien być sposób na wypłatę różnic w cenach. Oczywiście uważam, że takie róznice nie powinny mieć miejsca ale jesteśmy tylko ludźmi, więc zdarza się coś przeoczyć. Szczególnie na cheep'ach z dużą ilością kosmetyków.
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-04, 09:59   

To niech Ci oddaje ten zastępca,który sprawdzał ceny,proste.Ja tam zresztą nigdy klientom kasy nie oddaję,przepraszam tylko.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-04, 10:09   

nie wszyscy klienci są zadowoleni z przeprosin są tacy którzy żądają zwrotu różnicy w cenie... a wtedy niestety ale musisz oddać kasę...
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-04, 10:53   

Raz mi się trafił taki,który chciał różnicę.Jak mu powiedziałam,że muszę mu ze swoich pieniędzy oddać to się rozmyślił.
 
     
@misiunia_32 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Sty 2011
Posty: 167
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-07, 19:32   

Ja Wam powiem, że w żadnym wypadku ze swojej kasetki nie oddam nawet 5 gr różnicy. Niech sobie każdy gada co chce, ale ja nie będę ponosić odpowiedzialności za kogoś zwłaszcza, że widzę co się dzieje na naszym sklepie.
 
     
@anusia75 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 21 Lut 2011
Posty: 144
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-09, 13:22   

są jeszcze takie sytuacje że cena w ciągu dnia ulega zmianie ,a zks nie siedzi cały czas przy komputerze i nie czeka kiedy pojawi się coś nowego
 
     
ewciatu 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Kwi 2014
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2014-04-09, 15:40   

m1martyna napisał/a:
od kiedy kasjer ma rozwiesić ceny? przecież to my za nie odpowiadamy !!! jak dajecie ceny kasjerom to co się dziwicie że macie różnice w cenie , do naszych obowiazków to należy.!!!


Zgodnie z podręcznikiem KS możesz zlecić rozwieszenie cen kasjerowi tylko musisz sprawdzić czy on faktycznie je zminił i ogólnie kierownicy odpowiadają przed rejonowymi itp za aktualność etykiet ale my możemy wyciągnąć konsekwencje wobec kasjera za nienależyte wykonanie polecenia

[ Dodano: 2014-04-09, 16:44 ]
ja nie zwracam klientowi różnicy po prostu jak mu nie pasuje dokonuje zwrotu towaru i oddaje mu kwotę jaką zapłacił , przepraszam i do widzenia
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-10, 08:58   

trafiają się tacy którzy nie chcą zwrotu gotówki tylko żądają zwrotu różnicy w cenie a wtedy jak mówi nasz kr klient nasz pan i ma wyjść zadowolony a ty płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;]
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-10, 13:54   

marta1 napisał/a:
płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;]
Niełatwo stwierdzić, czy płaci sie za swoje niedopatrzenie. Zaczynasz zmianę i wieszasz "swoje" etykiety, a jednak przychodzi ktoś i mówi Ci, że cena się nie zgadza. Tej cenówki akurat nie wieszałaś i skąd teraz wiedzieć kto zawalił? Czy poprzednia zmiana, czy jakiś kasjer, czy (jak to bywa) zawalił system? Na upierdliwych klientów nie ma sposobu. U mnie był facet, który specjalnie przyłaził i szukał produktów, na które nie było cen i zaczynał jazdę :) Nie muszę mówić, co się działo jak nie zgadzała się cena...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-10, 19:39   

no właśnie mamy takiego klienta , a kr nie obchodzi czy to twoje czy kogoś innego niedopatrzenie klient musi być zadowolony , płacz i płać ;(
 
     
bl0ndie 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Paź 2011
Posty: 22
Skąd: Pomorskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-04-10, 23:05   

Zazdroszczę niektórym z Was klientów co im tylko przepraszam wystarczy, ja niestety jak mi się już trafi to z wielką gębą i koniecznie zwrot różnicy w cenie ;/ Czasami pomaga jak powiem że muszę to oddać ze swoich prywatnych pieniędzy.
 
     
biedronella33
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-13, 21:34   

Ludzie tez sa glupi, bo nie rozumieja, ze ceny moga zmieniac sie co chwile :/

Szkoda mi kierownikow, ze musza oddawac kase :/
Dla mnie to glupota :/
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo