zwroty na kasie |
Autor |
Wiadomość |
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2014-04-03, 10:53
|
|
|
A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność. |
|
|
|
|
@B_Krakow
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 154 Skąd: Kraków
0
0
|
Wysłany: 2014-04-03, 22:21
|
|
|
Lilith napisał/a: | A nasze przegapienie zmiany ceny i nie wywieszenie nowej jest nie w porządku wobec przełożonego i klienta,więc to nie dziwne,że my ponosimy za to odpowiedzialność. |
Tylko weź pod uwagę, że w sklepie pracuje KS i 3-4 zastępców. Ja mam np. wolną niedzielę i ktoś inny sprawdza ceny. Później w pn przychodzi klient i ma różnicę w cenie. Dlaczego to ja mam ją wypłacić? Ja przecież tych cen nie sprawdzałem. Dlatego uważam, że powinien być sposób na wypłatę różnic w cenach. Oczywiście uważam, że takie róznice nie powinny mieć miejsca ale jesteśmy tylko ludźmi, więc zdarza się coś przeoczyć. Szczególnie na cheep'ach z dużą ilością kosmetyków. |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2014-04-04, 09:59
|
|
|
To niech Ci oddaje ten zastępca,który sprawdzał ceny,proste.Ja tam zresztą nigdy klientom kasy nie oddaję,przepraszam tylko. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-04-04, 10:09
|
|
|
nie wszyscy klienci są zadowoleni z przeprosin są tacy którzy żądają zwrotu różnicy w cenie... a wtedy niestety ale musisz oddać kasę... |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2014-04-04, 10:53
|
|
|
Raz mi się trafił taki,który chciał różnicę.Jak mu powiedziałam,że muszę mu ze swoich pieniędzy oddać to się rozmyślił. |
|
|
|
|
@misiunia_32
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 11 Sty 2011 Posty: 167
0
0
|
Wysłany: 2014-04-07, 19:32
|
|
|
Ja Wam powiem, że w żadnym wypadku ze swojej kasetki nie oddam nawet 5 gr różnicy. Niech sobie każdy gada co chce, ale ja nie będę ponosić odpowiedzialności za kogoś zwłaszcza, że widzę co się dzieje na naszym sklepie. |
|
|
|
|
@anusia75
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 21 Lut 2011 Posty: 144
0
0
|
Wysłany: 2014-04-09, 13:22
|
|
|
są jeszcze takie sytuacje że cena w ciągu dnia ulega zmianie ,a zks nie siedzi cały czas przy komputerze i nie czeka kiedy pojawi się coś nowego |
|
|
|
|
ewciatu
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Kwi 2014 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2014-04-09, 15:40
|
|
|
m1martyna napisał/a: | od kiedy kasjer ma rozwiesić ceny? przecież to my za nie odpowiadamy !!! jak dajecie ceny kasjerom to co się dziwicie że macie różnice w cenie , do naszych obowiazków to należy.!!! |
Zgodnie z podręcznikiem KS możesz zlecić rozwieszenie cen kasjerowi tylko musisz sprawdzić czy on faktycznie je zminił i ogólnie kierownicy odpowiadają przed rejonowymi itp za aktualność etykiet ale my możemy wyciągnąć konsekwencje wobec kasjera za nienależyte wykonanie polecenia
[ Dodano: 2014-04-09, 16:44 ]
ja nie zwracam klientowi różnicy po prostu jak mu nie pasuje dokonuje zwrotu towaru i oddaje mu kwotę jaką zapłacił , przepraszam i do widzenia |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-04-10, 08:58
|
|
|
trafiają się tacy którzy nie chcą zwrotu gotówki tylko żądają zwrotu różnicy w cenie a wtedy jak mówi nasz kr klient nasz pan i ma wyjść zadowolony a ty płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;] |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-10, 13:54
|
|
|
marta1 napisał/a: | płać za swoje niedopilnowanie obowiązków ;] | Niełatwo stwierdzić, czy płaci sie za swoje niedopatrzenie. Zaczynasz zmianę i wieszasz "swoje" etykiety, a jednak przychodzi ktoś i mówi Ci, że cena się nie zgadza. Tej cenówki akurat nie wieszałaś i skąd teraz wiedzieć kto zawalił? Czy poprzednia zmiana, czy jakiś kasjer, czy (jak to bywa) zawalił system? Na upierdliwych klientów nie ma sposobu. U mnie był facet, który specjalnie przyłaził i szukał produktów, na które nie było cen i zaczynał jazdę Nie muszę mówić, co się działo jak nie zgadzała się cena... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2014-04-10, 19:39
|
|
|
no właśnie mamy takiego klienta , a kr nie obchodzi czy to twoje czy kogoś innego niedopatrzenie klient musi być zadowolony , płacz i płać ;( |
|
|
|
|
bl0ndie
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Paź 2011 Posty: 22 Skąd: Pomorskie
0
0
|
Wysłany: 2014-04-10, 23:05
|
|
|
Zazdroszczę niektórym z Was klientów co im tylko przepraszam wystarczy, ja niestety jak mi się już trafi to z wielką gębą i koniecznie zwrot różnicy w cenie ;/ Czasami pomaga jak powiem że muszę to oddać ze swoich prywatnych pieniędzy. |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-04-13, 21:34
|
|
|
Ludzie tez sa glupi, bo nie rozumieja, ze ceny moga zmieniac sie co chwile
Szkoda mi kierownikow, ze musza oddawac kase
Dla mnie to glupota |
|
|
|
|
|