Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
Włodarz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 12 Sty 2015 Posty: 837
0
0
|
Wysłany: 2019-08-04, 02:39
|
|
|
Nie można zwracać art spożywczych. Przeczytaj sobie na tablicy z ogłoszeniami co można a co nie. |
_________________ If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go. |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-11-14, 11:52
|
|
|
Witam
Mam problem z reklamacją za wentylator kolumnowy
Zdjęcie poglądowe
https://i.iplsc.com/0008ITJN4A7559UI-C0.jpeg
Kupując go miesiąc temu widziałem, że jego opakowanie kartonowe jest trochę zmęczone i poklejone, ale nie miałem czasu zaglądać do środka. W domu nas spokojnie wyjąłem wszystko z kartonu i okazało się, że brakuje drobnych akcesori jak pilot zdalnego sterowania oraz przed wszystkim plastikowej podstawy do której należy przykręcić wentylator. Po około godzinie udałem sie do sklepu w celu wymiany na wentylator kompletny. Ale okazało sie, że pozostałe dwa stojące na sklepie też są nie kompletne. Gdzieś to an magazynach musiało sie powysypywać. Oczywiście złożyłem reklamację u kierowniczki sklepu w celu skompletowania brakujących części. Dzisiaj dostałem smsa ze moja reklamacja został odrzucona.
Dlaczego z tak niby to prostej reklamacji Biedronak odrzuca ją? I co teraz mam zrobić? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2019-11-14, 14:58
|
|
|
Maximus2, powód odrzucenia reklamacji ?
Zostaje Ci jeszcze ubieganie się o swoje z tytułu rękojmi . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-11-14, 15:29
|
|
|
Jak odbiorę wentylator ze sklepu to napisze tutaj powód odrzucenia reklamacji.
Ale faktycznie reklamacja z tytułu rękojmi to dobry pomysł. Zresztą chyba na formularzu reklamacyjnym można było zaznaczyć "REKOJMIA"
Czy w takim wypadku mogę niby odbierając wentylator, od razu złościć kolejną reklamację z tytułu rekojmi?
Dziękuje bardzo za podpowiedź
EDIT
Na infolinii Rzecznika Praw Konsumenta poinformowano mnie że została źle złożona reklamacja. Powinna być tak reklamacja z tytułu rękojmi ponieważ wine ponosi Biedronka za pogubione rzeczy a nie producent.
także zostaje mi złożenie kolejnej reklamacji. Dziwne trochę że kierowniczka sklepu która pisała pierwsze reklamację o tm nie widziała i źle zaznaczyła z jakiego tytułu ta reklamacja. |
|
|
|
|
marek_k62 [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-11-14, 21:31
|
|
|
to Klient decyduje w jakim trybie reklamuje. Kierowniczka mogła podpowiedzieć, ale obowiązku nie miała. Warto za to wiedzieć, że odmowa w jednym trybie nie wyklucza reklamacji w drugim. No i oczywiście zawsze można się odwoływać. |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-11-14, 21:36
|
|
|
Na wstępie dziękuje za podpowiedź. Powiem szczerze, że dałem tylko paragon i dowód osobisty kierowniczce i ona wypełniła reklamację. Ale absolutnie nie mam do nikogo pretensji. Złoże reklamacji z tytułu rękojmi i zobaczymy jak to się dalej potoczy . |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-11-15, 16:49
|
|
|
W takim przypadku, kiedy towar jest niekompletny, a więc niezgodny z opisem sprzedawanego produktu, masz prawo odstąpić od umowy i żądać od razu zwrotu gotówki. |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-11-21, 17:59
|
|
|
Wrzucam protokół z odmowy reklamacji
Złożyłem ponowną reklamację z tytułu rękojmi ale jakoś wątpię że coś tym wskóram. Zapewne będę musiał udać sie do Rzecznika Praw Konsumenta.
I jeszcze protokół z serwisu z adnotacją "Widoczne ślady użytkowania". Żenada i tyle. Miałem ten wentylator w domu może ze 30 minut i od razu po rozpakowaniu odwiozłem do sklepu .
https://zapodaj.net/images/7d7fffa37a70d.jpg
https://zapodaj.net/images/bed01c68f6299.jpg |
|
|
|
|
MimiWMini
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 17
0
0
|
Wysłany: 2019-11-21, 19:15
|
|
|
Tak, tu ewidentnie źły sposób złożenia reklamacji. Zastanawia mnie tylko jedno, pytanie "czy produkt dostarczono wraz z reklamacją " jest zaznaczone "nie" . Dowoziłeś go później ? Myślę ,że prawidłowo złożona reklamacja będzie rozpatrzona pomyślnie |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-11-21, 19:39
|
|
|
Faktycznie, dopiero teraz to zauważyłem, że jest tam zakreślone NIE. Wentylator odwiozłem do sklepu gdzieś 30 minut po zakupie. Protokół wypełniała pani kierownik sklepu. |
|
|
|
|
adam3212
Stanowisko: klient
Dołączył: 27 Lis 2019 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2019-11-27, 11:32
|
|
|
Każdy klient ma takie same prawa. Wystarczy poczytać prawa konsumenckie. |
|
|
|
|
Maximus2
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Lis 2019 Posty: 6
0
0
|
Wysłany: 2019-12-02, 10:36
|
|
|
Po ponownej reklamacji z tytułu rękojmi Biedronka zwróciła pieniądze. Dziękuje wszystkim za pomoc. |
|
|
|
|
Szymont
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2021-03-14, 19:14
|
|
|
Witam
W sobotę kupiłem słuchawki bluetooth na prezent.
Niestety prezent się nie spodobał.
Pudełko od nich zostało otwarte(jest niezniszczone i wygląda jak nowe) , ale słuchawki nie były wyjęte z pudełka i nie były używane.
Czy mogę w takim razie zwrócić słuchawki do sklepu?? |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2021-03-14, 20:14
|
|
|
Szymont, sprzęt elektroniczny nie podlega zwrotom z powodu: nie spodobało się, rozmyśliłem się, jednak tego nie chcę ... |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
Szymont
Stanowisko: klient
Dołączył: 14 Mar 2021 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2021-03-14, 20:20
|
|
|
Szkoda, myślałem, że będę mógł zwrócić i odzyskać pieniądze tym bardziej, że w regulaminie Biedronki nie ma podanych sluchawek jako rzeczy nie podlegającej zwrotowi. |
|
|
|
|
|