Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
adaxos1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 4
Wysłany: 2012-05-11, 22:55   Zwroty i reklamacje

Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić?
 
     
@jagodak 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 06 Sty 2012
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 00:16   Re: Zwroty i reklamacje

adaxos1 napisał/a:
Witam, mam pytanie czy towar pełnowartościowy można zwrócić?

A co to za pytanie?Musisz doprecyzować.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 04:48   

Można zwrócic, jeśłi klient stwierdzi nie jest zadowolony z towaru i nie spełnia jego oczekiwań wtedy trzeb mu zwrócic pieniądze. Może i denerwujące ale tak i jest, a zawsze jak jakiś KS lub ZKS twierdzi że nie można to taki klient może zadzwonic do BOP czy BOK i przyznają mu racje ....
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
adaxos1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 09:51   

Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie...
 
     
#tolek123

Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 103
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 10:38   

adaxos1 napisał/a:
Byłem ostatnio i chciałem zwrócić tablet, i kierownik sklepu powiedział, że to niemożliwe bo towar jest pełnowartościowy i, ze mogłem go wcześniej oddać, a nie około miesiąca po zakupie...

Towar pełnowartościowy można zwrócić do 14 albo 21dni dokładnie nie wiem
 
     
adaxos1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 10:43   

Czyli muszę go sprzedać...
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 10:51   

I miał rację ,bo w prawie polskim nie ma czegoś takiego jak obowiązek przyjęcia zwrotu towaru (chyba ,że został nabyty na odległość albo w innym miejscu niż siedziba firmy) i jest to tylko dobra wola sprzedawcy ewentualnie strategia marketingowa konkretnej firmy. Wszystkie kwestie reguluje ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-12, 11:23   

A Biedronka akurat ma taka strategie, ze kazda reklamacje itp. zalatwia na korzysc klienta, ja bym dostala niezle zje** zebym nie przyjela i doszloby do KR np
 
     
@Biedroneczka791 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Kwi 2010
Posty: 139
Skąd: DC07
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 12:00   

Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-12, 12:04   

nie musimy, ale mozemy. Na pewno to zalezy od rejonu i od KR, u mnie musimy przyjmowac wszystko jak leci.
 
     
#home_designer 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 67
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 13:13   

w podręczniku kierownika sklepu napisane jest, aby reklamacje rozstrzygać ZAWSZE na korzyść klienta :) choćby nawet nie miał paragonu itd 8)

a nigdzie nie jest napisane ile dni na zwrot itd także chyba ta sama zasada xD
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-05-12, 13:19   

Biedroneczka791 napisał/a:
Pełnowartościowy towar można zwrócić w ciągu 14 dni bez żadnego podawania powodu.Po tym czasie Nie musimy go przyjmować.

Z tego co pamiętam to PKS mówi iż KAŻDĄ reklamację mamy rozpatrzyć na korzyść klienta. Czyli nawet jeśli towar jest ok i został zakupiony wcześniej niż przed 14 dniami i klient chce go oddać to my go musimy przyjąć.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 15:48   

Powiem tak, towar zakupiony rok wcześniej, a pieniądze zwrócone klientowi (towar sprawny). :rool: Więc lepiej sobie kłopotów nie robic bo znajdzie się taki mądry i zadzwoni do obsługo biedry, to potem będą cyry bo olewa się klienta, a firma tego nie cierpi ....
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@jagodak 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 06 Sty 2012
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-12, 23:37   

Klient nasz Pan, a szczególnie w Naszej firmie.
Tablet powinien zostać przyjęty, bez mrugnięcia okiem, bo procedura mówi wyraźnie, że każdy zwrot i reklamację rozpatrujemy zawsze na korzyść klienta. Nie ma żadnego ograniczenia czasowego. Jeśli ktoś ma jakieś wątpliwości, to proszę skonsultować się z KR, bo jeśli nie chcecie przyjąć towaru to jest to jednoznaczne z łamaniem procedury.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem
 
     
@mercuwichura 
MERCU

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 352
Skąd: B2...
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-05-13, 22:01   

piszcie tak dalej to klienci zaczną odnosić wszystko co im się podoba ,a raczej NIE PODOBA
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo