Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak bonów
Autor Wiadomość
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-14, 06:42   

nie, można przycisnąć przełożonych o brak dopilnowania obowiązków i utraty przez pracownika dochodu
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-15, 23:15   

a czy pracownik zainteresował się czy skan poszedł czy tylko wypełnił i zostawił to na biurku kierownika? Jesteśmy tylko ludźmi i każdy z nas wie jak wygląda praca w tej firmie i każdy wie najlepiej co należy do obowiązków kierownika a kasjer zawsze jest poszkodowany... nie bronie w tej kwestii nikogo bo nie ma sensu. Zawinił kierownik zawinił kasjer bo nie potrafił dopilnować swojego interesu. Wystarczyło się postawić i stać nad kierownikiem do momentu aż nie zeskanuje tego dokumentu ;) część moich dziewczyn w pracy tak robi bo widzę ile na głowie ma kadra kierownicza i jakoś nikt nigdy nie psioczy. Więcej wyrozumiałości w obie strony a będzie się nam pracowało o wiele lepiej niż pracuje się dotychczas.
podkreślam raz jeszcze nie bronie żadnej strony bo ewidentnie wina jest po środku. Teraz trzeba z tego wyciągnąć odpowiednią naukę na przyszłość...
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-16, 09:04   

A mi się to w głowie nie mieści, ze jakiś KS olał sobie sprawę skanu oświadczenia i jeszcze jest usprawiedliwiany. Oczywiście kasjer mógł wisieć nad głową jak kat i sie przypominac, ale czy to jego obowiązek? Zrobił swoje, bo wypełnił oświadczenie, oddał KS, a ten miał tylko zeskanować i co? Zapomniał... no ma tyle na głowie, że miał prawo... Kpina. Teraz ktos przez to nie dostaje bonu, ale jest wszystko ok i udajemy, że nie ma sprawy. Ciekawe, czy tak samo pisałyby te osoby, gdyby to one nie dostały bonów.
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 09:29   

Ale chodzi tuta raczej o to że ta osoba wgl tego oświadczenia nie wypełniła.
  Ocena JMP: 6/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 09:46   

Larrikol zacznij czytać ze zrozumieniem bo widzę że masz lekkie problemy z tym. Nie pracujesz w tej firmie już xx czasu nie wiesz ile teraz kierownictwo ma na głowie. Wina jest po stronie kierownictwa jasne, niedopatrzenie, olanie sprawy albo zwyczajny bajzel w papierach itp itd. Nikt tutaj nikogo nie usprawiedliwiał jednak jak np kasjerowi zależny o tym żeby wysłać jego druk o pożyczkę lub o zapomogę to sam potrafi zadzwonić do dawnego kr po to żeby ten przyjechał i mu podbił a w takiej sprawie kasjer nie potrafi się zapytać czy już posłali jego skan? Oczywiście zaraz ktoś napisze to nie leży w obowiązkach kasjera jasne wiem tak samo jak w obowiązkach kierownictwa nie należy rozkładanie całych dostaw a to robią. Tu nie chodzi o bronienie kogokolwiek ale wystarczy troszkę podusić kierowników z Izm i IIzm o wysłanie lub załatwienie czegoś. To też nie jest tak że kierownik sklepu jak w innych firmach sklepach siedzi w biurze i ma podgląd na wszystkie papiery i nie musi przyjmować dostaw robić zamówienia i siadać na kasie...
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
dariuszka83

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 15:36   

Witam! Ja tez nie dostalam bonu i jestem w kropce i nie wiem co mam robic....a mianowicie pracuje 4 miesiace! Nikt nie poinformowal mnie ze zaswiadczenie nalezy wypelnic (byc moze dostalam takie w 1 dniu pracy ale bylam tak zestresowana ze nie pamietam co tam bylo). Zaczelam pracowac w maju. Do 9 wrzesnia nie dostalam przelewu na karte wiec najpierw zadzwonilam do kadr i powiedzieli mi ze takiego zaswiadczenia nie maja....wiec zadzwonilam do kierownika ktory twierdzi ze takie zaswiadczenie w lipcu bylo.....wiec ja juz nic nie rozumiem....czy jest mi w stanie ktos wyjasnic ta sytuacje????? Bo nie wiem co mam poczac!
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 16:03   

dariuszka83 napisał/a:
Nikt nie poinformowal mnie ze zaswiadczenie nalezy wypelnic (byc moze dostalam takie w 1 dniu pracy ale bylam tak zestresowana ze nie pamietam co tam bylo).


Zaświadczenie dostałaś na 99% pierwszego dnia pracy, teraz możesz wypełnić to zaświadczenie jak najszybciej żeby dostać bony na Święta Bożego Narodzenia, bo te które są dla Ciebie przepadły.

dariuszka83 napisał/a:
wiec zadzwonilam do kierownika ktory twierdzi ze takie zaswiadczenie w lipcu bylo....


Jak by było, to byłoby w systemie, po prostu zamiast przyznać się do błędu że zapomniał zeskanować to teraz brnie w zaparte.
  Ocena JMP: 6/10
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 16:27   

Myślę że oprócz zeskanowania jakąś rolę odgrywało też wprowadzenie ich do HR i może stąd te nieistniejące a wypełnione zaświadczenia.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 17:16   

i widzisz Hell, tu jest "bon pogrzebany" ;)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
dariuszka83

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 19:42   

Ale w ohr wlasnie widnieje to zaswiadczenie....dokladnie z 16 lipca....wiec???
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-16, 21:07   

Więc jak to często bywa cuw nie dostał twego printa lub go zagubił lub kierownik tylko wpisał w ohr a nie zeskanował. Cuw dosyć często gubi printy l4 pracowników chociaż były one skanowane. Może nie cuw ale np luki w oprogramowaniu?
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-18, 09:00   

Włodarz, a kasjer to mało ma na głowie? Jeszcze ma ganiać za KS i przypominać mu o jego obowiązkach? Najwidoczniej kierownik ma problemy z organizacją pracy, skoro zapomina o takich ważnych rzeczach. Byłbyś taki wyrozumiały dla swojego ks, gdyby to Twoje bony wcięło? Aż tyle kasjerzy nie zarabiają, żeby machnąć ręką na 200 zł, spójrz na to z drugiej strony.
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-18, 09:34   

Kierownik dostaje większą kasę za większe obowiązki a jego obowiązkiem jest dopilnować czy wszyscy złożyli oświadczenia i czy wszystkie zostały wysłane to nie jest zakres obowiązków kasjera
 
     
#A.G.A.

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 86
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-18, 11:05   

W takim wypadku nie ma możliwości aby pociągnąć kierownika do odpowiedzialności? Larrikol ma racje są kasjerzy którzy naprawdę mają ciężka sytuacje i co? Podarować od tak sobie? Czy zgłosić gdzieś dalej? Nie wierze, że nie ma fizycznej możliwości by "odzyskać" bony... Musi się dać to jakoś załatwić....
 
     
@celina

Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 167
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-09-18, 11:15   

U nas to samo,wcina gdzieś zwolnienia ,druki na dotacje do podręczników,oświadczenia
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo