Brak bonów |
Autor |
Wiadomość |
@markoz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 133
|
Wysłany: 2016-09-12, 10:46 Brak bonów
|
|
|
Witam moja żona pracuje od 3lat w tej cudownej firmie nie dostała bonów na kartę ponieważ jej wspaniała kierowniczka nie dopełniła swoich obowiązków i nie dała jej formularza do świadczeń socjalnych i moim pytaniem jest to czy jest możliwość odkręcić to by je dostała bo nie oszukujemy się to220zl jej pieniędzy na które zasłużyła i czy kierownik może być bezkarny |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 10:48
|
|
|
Telefon do kadr, ale kiedyś była taka sytuacja na sklepie którym pracowałem i nie dało rady tego odkręcić. |
|
|
|
|
@markoz
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 133
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 10:56
|
|
|
Skiter1991 napisał/a: | Telefon do kadr, ale kiedyś była taka sytuacja na sklepie którym pracowałem i nie dało rady tego odkręcić. |
Czyli kierownik może czuć się bezkarny |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
2
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 11:04
|
|
|
Oczywiście nie bronię tutaj ks, ale świadomość pracowników powinna być jednak większa. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 11:08
|
|
|
markoz, niestety ale tak to wygląda , jedyne co Ci mogę poradzić to niech żona jednak wypełni oświadczenie bo nie dostanie też kolejnych świadczeń które być może będą pod koniec roku |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 12:08
|
|
|
Kierownicy mają na głowie milion spraw i przynajmniej 10 kasjerow o których sprawy powinni się zatroszczyć, ale osoba, która pracuje 3 rok to już chyba powinna wiedzieć co , jak i gdzie...zapewne doumenty leżały w wyznaczonym miejscu w biurze, a co się z nimi stało któż to wie... |
|
|
|
|
olka3008
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Kwi 2012 Posty: 301
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 13:20
|
|
|
Skiter1991, wychodzi na to ze pracownik byl swiadomy bo wypelnil druk a nie nalezy do jego obowiazkow sprawdzanie czy ks wypelnil swoj obowiazek i wyslal druk bo nalezalo to do obowiazkow kierownika!
Swoja droga u nas sprawdzano kilkarotnie czy napewno wszystkim wyslano |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 13:32 Re: Brak bonów
|
|
|
markoz napisał/a: | Witam moja żona pracuje od 3lat w tej cudownej firmie nie dostała bonów na kartę ponieważ jej wspaniała kierowniczka nie dopełniła swoich obowiązków i nie dała jej formularza do świadczeń socjalnych i moim pytaniem jest to czy jest możliwość odkręcić to by je dostała bo nie oszukujemy się to220zl jej pieniędzy na które zasłużyła i czy kierownik może być bezkarny |
Olka jednak nie wypełniła bo nie dostała formularza. |
|
|
|
|
olka3008
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Kwi 2012 Posty: 301
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 14:06
|
|
|
Źle przeczytalam !Przepraszam!Czyli wina pracownika bo bylo w raporcie zeby wypelnic o dochodach i ze to jest najwazniejsze kryterium!Sama niby bylam pewna ze wypelnilam ale i tak pytalam czy napewno! |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 14:22
|
|
|
Wina nie zawsze leży po jednej stronie, otacza nas coraz więcej techniki- dla własnego dobra trzeba się orientować. |
|
|
|
|
@anka1
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 230
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 15:10
|
|
|
Wina winą, ale weźcie pod uwagę, dłuższą nieobecność pracownika.... Nikt go nie informuje, po powrocie do pracy, nikt już nie pamięta, że takie coś było.... Hym... czyja WINA??? |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2016-09-12, 15:27
|
|
|
o ile dobrze pamiętam przed ostateczną datą składania oświadczeń była informacja w raporcie żeby sprawdzić czy wszyscy pracownicy takowe złożyli , teraz już za późno , stało się , czyja wina ? pracownika ? tak trzeba dbać o siebie i pilnować swoich praw i znać swoje obowiązki . Kierownika ? tak bo to on się zajmuje tym całym papierkowym bajzlem . Wina tak jak pisze Hell, jest po obu stronach .
Miejmy nadzieję że teraz jak już te wszystkie zmiany w firmie ruszą na całego to kierownik będzie kierownikiem i będzie miał czas dla swoich pracowników i będzie pamiętał o tak istotnych sprawach |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
kokoszanel
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 17 Lis 2011 Posty: 18
0
0
|
Wysłany: 2016-09-13, 15:04
|
|
|
Czy jest ktoś w takiej sytuacji jak ja? Nie dostałam bona bo toczy się postępowanie w celu wyjasnienia prawdziwości podanych danych w oświadczeniu o dochodach. zaznaczyłam poniżej 1000 zł. a u mnie w rodzinie przypada ok 400 zł na osobę. bo mam tylko 1000 z 500+ i 600 zł rodzinnego z wychowawczym. I twierdza pewnie ze zamało. Maż na bezrobociu. Niestety za taką kwotę trzeba żyć. papiery wysyłałam na początku sierpnia i zero odezwu do tej pory. i przez to nie dostałam bonów |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4495
0
0
|
Wysłany: 2016-09-13, 15:16
|
|
|
kokoszanel, jest sporo takich osób i dlatego to tyle trwa , w tym miesiącu zbiera się komisja która weryfikuje oświadczenia . Skoro przesłałaś wszystkie wymagane dokumenty i one potwierdzają Twoją sytuację to czekaj spokojnie , będzie przelew na kartę |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
lucus0
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-09-13, 21:23
|
|
|
W moim przypadku złożyłam próg dochodowy w tym roku dwa razy i dwa razy nie przyznano bonu. Owszem moja wina jest taka iż zaufałam i nie sprawdziłam.Najlepsze jest to iz dalej stwierdza się źe dochod byl zeskanowany. Nic dodac i nic ujac.Teraz będę za każdym razem dzwonić do kadr i sprawdzać. Tylko po co składać do sklepu jak nie ma komu zeskanować i skan nie dochodzi? Przykre. Powinna być druga droga awaryjna składania takiego ważnego dokumentu. |
|
|
|
|
|