Specjalista od pierwszej alejki-sklepy testowe |
Autor |
Wiadomość |
@woles
Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 186 Skąd: GMW.cn
0
0
|
Wysłany: 2016-03-19, 11:12
|
|
|
umnie nie mam specjalisty bo jest dwoch kasjerow na zmianie |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-03-19, 20:56
|
|
|
marta przykład z dzisiaj 6 kasjerów ( w tym jeden specjalista bez kasetki) plus ks. ruch spory ale jeszcze dopiero wszystko przed świetami się zacznie. obrót około 80tys do 14tej. KR przyjechała to sama pomagała widząc co jest |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-03-19, 23:53
|
|
|
ok DarkSide, pomińmy sobotę , interesuje mnie zwykły dzień |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 08:38
|
|
|
sprawa "pętli" wygląda tak:
jest ich kilka wersji:
pierwsza oparta o grafik liniowy zawiera bodaj trzy "pętle" zwane inaczej stacjami zadań.
kasjer wchodzący do pracy otwiera pierwsza a kolejny kasjer kolejną, maksymalnie trzy gdzie do każdej stacji przypisane są godziny i zadania co w której ma robić, bez wyjątku.
my mamy wersje uproszczoną ze wzgllędu na to, że nie mamy grafiku liniowego, więc mamy tylko odmianę pętli nr 1. jest to dawny specjalista pierwszej aleji, gdzie ma wypisane zadania wraz ze wskazówkami jak ma to zrobić tu przykład: godz 10.15- podlej kwiaty, wskazówka: użyj konewki, itd itd. taki kasjer ma oczywiscie zasilek i siada jako ostatni, w tej wersji można zrezygnowac z niektórych zadań jesli kierownik zmiany bądź zapętlony kasjer uzna, że nie trzeba robić danego zadania.
jest jeszcze jedna pętla, ale niestety jeszcze nie gadałem z kierownikiem tamtego sklepu jak t wyglad w praktyce więc nie pomogę.
do całego tego cyrku kierownik zmiany otrzymał rozbudowaną check listę i weryfikuje wszystko po koleji na dzień dobry, w połowie zmiany i na koniec.
ZASTRZEGAM, ŻE JEST TO TYLKO TEST NA KILKU SKLEPACH W JEDNYM MIESCIE. POTRWA TO DWA, TRZY MIESIĄCE. JESLI WYNIKI TESTU WYJDĄ POZYTYWNIE TO WTEDY SPRAWA WYPLYNIE DALEJ. JESLI NIE BĘDZIE POPRAWY, POMYSŁ PRZEPADNIE!!!
Darkside przepraszam za caps locka, chciałem by mój przekaz, był jasny, że to na razie stadium embrionalne |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 09:57
|
|
|
brodacz1989, no to powiem Ci że u nas mamy grafik liniowy i specjalista ma swoją check listę tylko to się nie sprawdza bo na chwilę obecną brakuje nam ludzi i nic się nie zapętla . |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 10:00
|
|
|
marta1, dlatego pisałem, że jest to zmodyfikowany specjalista, a jesli chodzi o tą check liste dla kasjerów w tej nowej wersji wygląda jak dla idiotów. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 10:12
|
|
|
Tak masz rację , kiedyś firma stawiała na kreatywność teraz wprowadzając taką listę zadań stawia na schematyczne działanie w którym nie ma miejsca na myślenie a to nie jest dobre , bo każdy sklep jest inny i czasami pojawia się problem który trzeba rozwiązać a gotowy schemat tego nie uwzględnia . |
|
|
|
|
@maniek19
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lip 2014 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 10:15
|
|
|
brodacz1989 napisał/a: | godz 10.15- podlej kwiaty, wskazówka: użyj konewki, |
hahhaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
a inne zadania?
zrób wypiek - wskazówka: użyj pieca
umyj podłoge - wskazówka: użyj maszyny
doradz klientowi produkt - wskazówka: użyj narzędzia mowy
wstaw palete wody - wskazówka: użyj elektryka
podlicz klienta - wskazówka: użyj kasy
idz do WC - wskazówka: użyj sedesu, II wskazówka: spuść wode, umyj rece.
Naprawde maja nas za takich idiotów? Jeśli byśmy potrzebowali takich wskazówek to biedronki już by nie było. |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 10:33
|
|
|
maniek19, trafiles w sedno, tak to wyglada. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@anka1
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Lis 2015 Posty: 230
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 12:19
|
|
|
maniek19, zapomniałeś o papierze ... i zamknij klapę |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-03-20, 12:26
|
|
|
Ja nie potrafię tylko zrozumieć że na górze nikt jeszcze z tych mądrych głów nie doszedł do tego że każdy sklep jest specyficzny i dosyć znacząco się różni od kolejnego? Że ruch klienta jest zmienny a nie stały? Do tego multum nie przewidzianych sytuacji... |
|
|
|
|
Wojtas
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 07 Gru 2011 Posty: 23 Skąd: podlasie
0
0
|
Wysłany: 2016-03-21, 16:27
|
|
|
Zapomniales o zdjęciu spodni i majtek hahaha |
_________________ Szanujmy się... |
|
|
|
|
|