Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Specjalista od pierwszej alejki-sklepy testowe
Autor Wiadomość
@woles 

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 186
Skąd: GMW.cn
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-19, 11:12   

umnie nie mam specjalisty bo jest dwoch kasjerow na zmianie
 
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-19, 20:56   

marta przykład z dzisiaj :) 6 kasjerów ( w tym jeden specjalista bez kasetki) plus ks. ruch spory ale jeszcze dopiero wszystko przed świetami się zacznie. obrót około 80tys do 14tej. KR przyjechała to sama pomagała widząc co jest :)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-19, 23:53   

ok DarkSide, pomińmy sobotę , interesuje mnie zwykły dzień :)
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 08:38   

sprawa "pętli" wygląda tak:
jest ich kilka wersji:
pierwsza oparta o grafik liniowy zawiera bodaj trzy "pętle" zwane inaczej stacjami zadań.
kasjer wchodzący do pracy otwiera pierwsza a kolejny kasjer kolejną, maksymalnie trzy gdzie do każdej stacji przypisane są godziny i zadania co w której ma robić, bez wyjątku.
my mamy wersje uproszczoną ze wzgllędu na to, że nie mamy grafiku liniowego, więc mamy tylko odmianę pętli nr 1. jest to dawny specjalista pierwszej aleji, gdzie ma wypisane zadania wraz ze wskazówkami jak ma to zrobić tu przykład: godz 10.15- podlej kwiaty, wskazówka: użyj konewki, itd itd. taki kasjer ma oczywiscie zasilek i siada jako ostatni, w tej wersji można zrezygnowac z niektórych zadań jesli kierownik zmiany bądź zapętlony kasjer uzna, że nie trzeba robić danego zadania.
jest jeszcze jedna pętla, ale niestety jeszcze nie gadałem z kierownikiem tamtego sklepu jak t wyglad w praktyce więc nie pomogę.
do całego tego cyrku kierownik zmiany otrzymał rozbudowaną check listę i weryfikuje wszystko po koleji na dzień dobry, w połowie zmiany i na koniec.
ZASTRZEGAM, ŻE JEST TO TYLKO TEST NA KILKU SKLEPACH W JEDNYM MIESCIE. POTRWA TO DWA, TRZY MIESIĄCE. JESLI WYNIKI TESTU WYJDĄ POZYTYWNIE TO WTEDY SPRAWA WYPLYNIE DALEJ. JESLI NIE BĘDZIE POPRAWY, POMYSŁ PRZEPADNIE!!!

Darkside przepraszam za caps locka, chciałem by mój przekaz, był jasny, że to na razie stadium embrionalne :)
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 09:57   

brodacz1989, no to powiem Ci że u nas mamy grafik liniowy i specjalista ma swoją check listę tylko to się nie sprawdza bo na chwilę obecną brakuje nam ludzi i nic się nie zapętla .
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 10:00   

marta1, dlatego pisałem, że jest to zmodyfikowany specjalista, :) a jesli chodzi o tą check liste dla kasjerów w tej nowej wersji wygląda jak dla idiotów.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 10:12   

Tak masz rację , kiedyś firma stawiała na kreatywność teraz wprowadzając taką listę zadań stawia na schematyczne działanie w którym nie ma miejsca na myślenie a to nie jest dobre , bo każdy sklep jest inny i czasami pojawia się problem który trzeba rozwiązać a gotowy schemat tego nie uwzględnia .
 
     
@maniek19 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 10:15   

brodacz1989 napisał/a:
godz 10.15- podlej kwiaty, wskazówka: użyj konewki,


hahhaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

a inne zadania?

zrób wypiek - wskazówka: użyj pieca
umyj podłoge - wskazówka: użyj maszyny
doradz klientowi produkt - wskazówka: użyj narzędzia mowy
wstaw palete wody - wskazówka: użyj elektryka
podlicz klienta - wskazówka: użyj kasy
idz do WC - wskazówka: użyj sedesu, II wskazówka: spuść wode, umyj rece.


Naprawde maja nas za takich idiotów? Jeśli byśmy potrzebowali takich wskazówek to biedronki już by nie było.
  Ocena JMP: 2/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 10:33   

maniek19, trafiles w sedno, tak to wyglada.
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@anka1

Stanowisko:
klient

Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 230
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 12:19   

maniek19, zapomniałeś o papierze :P ... i zamknij klapę :yeah:
 
     
@Skiter1991 
Robot

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 594
Skąd: z daleka
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-20, 12:26   

Ja nie potrafię tylko zrozumieć że na górze nikt jeszcze z tych mądrych głów nie doszedł do tego że każdy sklep jest specyficzny i dosyć znacząco się różni od kolejnego? Że ruch klienta jest zmienny a nie stały? Do tego multum nie przewidzianych sytuacji...
  Ocena JMP: 6/10
     
Wojtas 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 07 Gru 2011
Posty: 23
Skąd: podlasie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-03-21, 16:27   

Zapomniales o zdjęciu spodni i majtek hahaha
_________________
Szanujmy się...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo