Zwrot |
Autor |
Wiadomość |
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
|
Wysłany: 2014-08-31, 11:32 Zwrot
|
|
|
Witam.
Posiadam telefon myphone zakupiony w Biedronce, w innym mieście ~2miesiące temu na fakturę za magiczne 59zł. Ostatnio chciałem sobie posłuchać muzyki przez słuchawki i okazało się, iż działa tylko 1 kanał, w 2 coś buczy, po ruszeniu wtykiem potrafi przełączyć dźwięk na głośnik telefonu lub słychać muzykę i w słuchawkach i z telefonu jednocześnie (sprawdzone na kilku rodzajach słuchawek) :o
Ewidentnie widać, że złącze słuchawkowe jest wadliwe.
Czy mogę zwrócić ten telefon w najbliższym sklepie? Starter tubiedronka jest nierozpakowany...
Pilnie proszę o odpowiedź!
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez gru 2014-08-31, 11:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 11:33
|
|
|
możesz oddać do reklamacji, tylko musisz mieć paragon. Zwrotu Ci raczej nie przyjmą. |
|
|
|
|
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 11:36
|
|
|
FV jest wydana na podstawie paragonu nr... |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 12:14
|
|
|
gru dowodem zakupu może być też faktura. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 12:16
|
|
|
Czyli tylko reklamacja? A co z rękojmią? Czy muszę pisać jakieś pismo? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 12:24
|
|
|
Wszystko zależy od Ciebie, przede wszystkim musisz udać się do sklepu i wystąpić z konkretnym roszczeniem. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 13:05
|
|
|
Interesuje mnie zwrot kasy. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-31, 16:11
|
|
|
Nawet w przypadku rękojmi, w pierwszej kolejności usuwa się wadę, czyli sprzęt pójdzie do naprawy. |
|
|
|
|
bryndza
Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 20
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 17:17
|
|
|
u nas jest zwrot kasy i zadna naprawa |
|
|
|
|
edi-72 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-31, 18:57
|
|
|
https://www.bankier.pl/wi...ji-2813021.html
[ Dodano: 2014-08-31, 19:58 ]
Pamiętajmy również, że kupujący ma jedynie miesiąc czasu na zawiadomienie sprzedającego o wykryciu wady towaru. W przeciwnym wypadku kupujący traci uprawnienia z rękojmi (art. 563 § 1 k.c.) |
|
|
|
|
@frania25
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 11 Gru 2011 Posty: 223
0
0
|
Wysłany: 2014-08-31, 20:19
|
|
|
U mnie bez problemu oddali by kase. |
|
|
|
|
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2014-09-23, 08:38
|
|
|
Dzisiaj mijają 3tyg. jak oddałem ten szajs, bo oczywiście musiał iść do naprawy, szkoda że wady były od początku...jak narazie cisza, choć kierowniczka wspominała o 2tygodniach, to tydzień temu jak przyszedłem w tej sprawie, powiedziała że jeszcze nic nie wiadomo i ma ktoś do mnie zadzwonić. Trochę czary mary |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-09-23, 09:46
|
|
|
W ciągu 2 tyg mieli obowiązek poinformować Cię co będą robili, skoro tego nie zrobili reklamację możesz traktować za uznaną i nie daj się spławić jak zrobisz odpowiednią awanturę to oddadzą Ci kasę |
|
|
|
|
gru
Stanowisko: klient
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2014-10-09, 18:09
|
|
|
Sprzęt wrócił z reklamacji. Usterka nie naprawiona, dobrze że na miejscu sprawdziłem. W adnotacji: BRAK USTEREK. A telefon jak był uszkodzony, tak jest do tej pory...poszedł 2 raz na pseudo naprawę. Coś czuję, że ponownie wróci w takim samym stanie. Mogę zgłosić to gdzieś wyżej (DO CENTRALI :D?), bo szkoda mi czasu i paliwa na dojazdy do tej biedry. |
|
|
|
|
@Zed
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 219
0
0
|
Wysłany: 2014-10-09, 18:18
|
|
|
Możesz spróbować skontaktować się z producentem żeby dał ci numer do serwisu albo żeby oni to wyjaśnili z serwisem. |
|
|
|
|
|