Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot
Autor Wiadomość
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
  Wysłany: 2014-08-31, 11:32   Zwrot

Witam.

Posiadam telefon myphone zakupiony w Biedronce, w innym mieście ~2miesiące temu na fakturę za magiczne 59zł. Ostatnio chciałem sobie posłuchać muzyki przez słuchawki i okazało się, iż działa tylko 1 kanał, w 2 coś buczy, po ruszeniu wtykiem potrafi przełączyć dźwięk na głośnik telefonu lub słychać muzykę i w słuchawkach i z telefonu jednocześnie (sprawdzone na kilku rodzajach słuchawek) :o

Ewidentnie widać, że złącze słuchawkowe jest wadliwe.

Czy mogę zwrócić ten telefon w najbliższym sklepie? Starter tubiedronka jest nierozpakowany...

Pilnie proszę o odpowiedź!

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez gru 2014-08-31, 11:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
@kogata 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 14 Lip 2014
Posty: 357
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 11:33   

możesz oddać do reklamacji, tylko musisz mieć paragon. Zwrotu Ci raczej nie przyjmą.
  Ocena JMP: 3/10
     
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 11:36   

FV jest wydana na podstawie paragonu nr...
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 12:14   

gru dowodem zakupu może być też faktura.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 12:16   

Czyli tylko reklamacja? A co z rękojmią? Czy muszę pisać jakieś pismo?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 12:24   

Wszystko zależy od Ciebie, przede wszystkim musisz udać się do sklepu i wystąpić z konkretnym roszczeniem.
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 13:05   

Interesuje mnie zwrot kasy.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-31, 16:11   

Nawet w przypadku rękojmi, w pierwszej kolejności usuwa się wadę, czyli sprzęt pójdzie do naprawy.
 
     
bryndza

Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 20
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 17:17   

u nas jest zwrot kasy i zadna naprawa
 
     
edi-72
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-31, 18:57   

https://www.bankier.pl/wi...ji-2813021.html

[ Dodano: 2014-08-31, 19:58 ]
Pamiętajmy również, że kupujący ma jedynie miesiąc czasu na zawiadomienie sprzedającego o wykryciu wady towaru. W przeciwnym wypadku kupujący traci uprawnienia z rękojmi (art. 563 § 1 k.c.)
 
     
@frania25 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 11 Gru 2011
Posty: 223
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-08-31, 20:19   

U mnie bez problemu oddali by kase.
  Ocena JMP: 7/10
     
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-09-23, 08:38   

Dzisiaj mijają 3tyg. jak oddałem ten szajs, bo oczywiście musiał iść do naprawy, szkoda że wady były od początku...jak narazie cisza, choć kierowniczka wspominała o 2tygodniach, to tydzień temu jak przyszedłem w tej sprawie, powiedziała że jeszcze nic nie wiadomo i ma ktoś do mnie zadzwonić. Trochę czary mary :bu:
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-23, 09:46   

W ciągu 2 tyg mieli obowiązek poinformować Cię co będą robili, skoro tego nie zrobili reklamację możesz traktować za uznaną i nie daj się spławić :) jak zrobisz odpowiednią awanturę to oddadzą Ci kasę :)
 
     
gru

Stanowisko:
klient

Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-09, 18:09   

Sprzęt wrócił z reklamacji. Usterka nie naprawiona, dobrze że na miejscu sprawdziłem. W adnotacji: BRAK USTEREK. A telefon jak był uszkodzony, tak jest do tej pory...poszedł 2 raz na pseudo naprawę. Coś czuję, że ponownie wróci w takim samym stanie. Mogę zgłosić to gdzieś wyżej (DO CENTRALI :D?), bo szkoda mi czasu i paliwa na dojazdy do tej biedry.
 
     
@Zed


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 24 Lip 2014
Posty: 219
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-10-09, 18:18   

Możesz spróbować skontaktować się z producentem żeby dał ci numer do serwisu albo żeby oni to wyjaśnili z serwisem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo