Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja towaru
Autor Wiadomość
shuji

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-03-16, 21:58   Reklamacja towaru

Hej :)

Zareklamowałem w Biedronce towar - Sony Playstation 3. Jak wiadomo mieli 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i tak było - uznali, że będą towar naprawiać. Z tym, że trwa to już bardzo długo - od 07.02. W Biedronce nie powiedzieli mi ile mają czasu na naprawę, i ciężko było uzyskać jakiekolwiek informacje. Czy jak juz uznali, że będą naprawiać to mogą trzymać mi towar ile chcą nawet np. pół roku, czy mają jakiś maksymalny czas na naprawę?

Może pomożecie bo na miejscu ciężko mi się było dogadać z obsługą :)
 
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-16, 23:43   

Przepisy polskiego prawa nie wskazują jednoznacznie jaki powinien być czas przewidziany na naprawę bądź wymianę towaru niezgodnego z umową.

Jednak z doświadczenia wiem, że w 90% przypadków zamyka się takie czynności do 30 dni.
  Ocena JMP: 5/10
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-16, 23:45   

Niestety jak się zgadzasz na naprawę to nie ma określonego czasu jej wykonania. Ja kiedyś ponad pół roku walczyłem ze sklepem ,serwisem przy naprawie głupiej mp3 której tak naprawdę naprawić się nie dało ,bo miała wadę fabryczną.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
@Kamillo 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 190
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-20, 16:39   

Przepisy ustawy wskazują także w jakim czasie sprzedawca powinien odpowiedzieć konsumentowi na reklamację. Zgodnie z art. 8 ust. 3 jest to 14 dni. Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie powiadomi konsumenta o tym, czy reklamacja jest przyjęta lub odrzucona, uważa się iż zgodził się z żądaniem konsumenta. Ten zaś tym samym ma roszczenie o wykonanie reklamacji. Konsekwencją nie udzielenia odpowiedzi na reklamację jest uznanie go za uzasadnione. Przedsiębiorca uchybiając obowiązkowi ustosunkowania się do żądania kupującego i uznaje fakt niezgodności towaru z umową oraz zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym.

Jeśli po 14 dniach nie ma odpowiedzi idzie do biedy po zwrot kasy lub nową konsolę :)
  Ocena JMP: 5/10
     
@B_Krakow 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 154
Skąd: Kraków
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-20, 16:56   

Kamillo napisał/a:
Przepisy ustawy wskazują także w jakim czasie sprzedawca powinien odpowiedzieć konsumentowi na reklamację. Zgodnie z art. 8 ust. 3 jest to 14 dni. Jeżeli w tym czasie sprzedawca nie powiadomi konsumenta o tym, czy reklamacja jest przyjęta lub odrzucona, uważa się iż zgodził się z żądaniem konsumenta. Ten zaś tym samym ma roszczenie o wykonanie reklamacji. Konsekwencją nie udzielenia odpowiedzi na reklamację jest uznanie go za uzasadnione. Przedsiębiorca uchybiając obowiązkowi ustosunkowania się do żądania kupującego i uznaje fakt niezgodności towaru z umową oraz zgadza się na załatwienie reklamacji zgodnie z żądaniem w niej zgłoszonym.

Jeśli po 14 dniach nie ma odpowiedzi idzie do biedy po zwrot kasy lub nową konsolę :)


Ale masz przecież napisane, że informacja do 14 dni ze sklepu była: "towar będzie naprawiany". Pytanie było o czas realizacji naprawy :P
 
     
@krzysieq

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 249
Skąd: Bolesławiec
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-20, 20:54   m

Może spróbuj zadzwonić na biuro obsługi klienta. Jak przyciśniesz to tam najszybciej się dowiesz co i jak z towarem. U nas jak się klientowi coś nie podoba to odrazu BOK telefon z tamtąd do rejona a on do nas i sprawa załatwiona.
  Ocena JMP: 10/10
     
shuji

Stanowisko:
klient

Dołączył: 11 Mar 2014
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2014-03-23, 23:28   

Dzwoniłem na BOK, powiedzieli mi ze to w ogole nie ich sprawa i musze sie kontaktować z biedronką w której złożyłem reklamacje...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo