Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Super ładowarka USB 10 w 1
Autor Wiadomość
@fryndzel

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 386
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-16, 17:58   

za sprzęt odpowiada producent a nie sklep który tylko taki sprzęt sprzedaje.
 
     
j23

Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-16, 20:29   Super ładowarka USB 10 w 1

Witam serdecznie. Mam pytanie do szanownych Państwa ,,Jak mam udowodnić ,że to ładowarka uszkodziła moją komórkę ? ". To niech Oni udowodnią ,że ta ładowarka była sprawna. a takie twierdzenia . ze to MOŻE uszkodzony port USB JEST CO NAJMNIEJ NIEPOWAŻNE PONIEWAŻ UŻYWAM GO DO TEJ PORY. Twierdzicie Państwo .ze to producent odpowiada za sprzęt a nie sprzedawca. Czyli krótko mam udać się do Chin i przedstawić tam fachową ekspertyzę czyją ? Polską , którą posłuży im za ..... Jak kupię ,,coś" innego producenta np niemieckiego to do Niemiec i itd... Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem. To na tyle. W moim przypadku Szanowna Biedronka informuje mnie tylko ,że ,,pańska sprawa jest rozpatrywana , ZWRÓCIMY SIĘ DO DOSTAWCY i co DALEJ TYLKO BŁOGA CISZA.....
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-16, 21:07   

Ale to Ty masz roszczenie, to Ty chcesz zadośćuczynienia, więc to Ty udowodnić musisz, że się Tobie należy.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-16, 21:41   

fryndzel napisał/a:
za sprzęt odpowiada producent a nie sklep który tylko taki sprzęt sprzedaje.

Tylko w przypadku reklamacji masz racje ,bo w sytuacji niezgodności towaru z umowa odpowiada zawsze sprzedawca.

j23 napisał/a:
Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem

No przecież właśnie jest przecież odsyła towar do producenta czy importera i na tym jej rola się kończy , póki jeden z tych dwóch nie podejmie żadnych kroków Biedronka nie ma nic więcej do zdziałania.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-17, 19:50   

j23 -uczepiłeś się biedronki, dostałeś kase za zwrócony towar i na tym konczy się rola sklepu w tej sprawie, jesli masz dalsze roszczenia to już musisz wyżej z tym iść.
Kupiłam pralkę za 1500 w firmowym sklepie AGD, po 4 miesiącach pralka się zepsuła i co? Sklep umywa ręce, jest tylko sprzedawcą produktów Elektroluxa. Musiałam dzwonić do serwisu który naprawia na gwarancji produkty tej firmy (120 km ode mnie), po 2,5 tygodnia zechcieli przyjechać zobaczyć co się stało z tą pralką -po następnych 2 tygodniach zadzwonili że firma Elektrolux postanowiła naprawić mi pralkę na gwarancji i że przyjadą za następne 2 tygodnie . 7 tygodni bez pralki!!!!
Czy ja mam mieć pretensje do sklepu że sprzedali mi wadliwy produkt???? Mam żal do ELEKTROLUXA że taka firma a wszystko tak długo trwa....
W twoim przypadku biedronka niczym nie zawiniła, ona jest tylko pośrednikiem i trzeba się cieszyć że jeszcze przyjmuje zwroty i oddaje kase.
 
     
melodramat

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Sie 2013
Posty: 22
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-17, 19:55   

ja też miałam problem z tą ładowarką więc oddałam
 
     
@TajemniczyK 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 146
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-11-19, 18:30   Re: Super ładowarka USB 10 w 1

j23 napisał/a:
Witam serdecznie. Mam pytanie do szanownych Państwa ,,Jak mam udowodnić ,że to ładowarka uszkodziła moją komórkę ? ". To niech Oni udowodnią ,że ta ładowarka była sprawna. a takie twierdzenia . ze to MOŻE uszkodzony port USB JEST CO NAJMNIEJ NIEPOWAŻNE PONIEWAŻ UŻYWAM GO DO TEJ PORY. Twierdzicie Państwo .ze to producent odpowiada za sprzęt a nie sprzedawca. Czyli krótko mam udać się do Chin i przedstawić tam fachową ekspertyzę czyją ? Polską , którą posłuży im za ..... Jak kupię ,,coś" innego producenta np niemieckiego to do Niemiec i itd... Uważam ,że to chyba Biedronka powinna być , w tym przypadku pośrednikiem pomiędzy klientem a producentem. To na tyle. W moim przypadku Szanowna Biedronka informuje mnie tylko ,że ,,pańska sprawa jest rozpatrywana , ZWRÓCIMY SIĘ DO DOSTAWCY i co DALEJ TYLKO BŁOGA CISZA.....


Pozwij Biedronke :D
Chce to widzieć ... haha
  Ocena JMP: 5/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo