Ale wpadka: Ceny do wzięcia, Biedronka |
Autor |
Wiadomość |
Robertty [Usunięty]
|
|
|
|
|
Andzia2001
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Lis 2012 Posty: 18
|
Wysłany: 2013-09-24, 15:53
|
|
|
takich przykładów można by podać więcej,czasami w pośpiechu nawet tego nie zauważamy zmieniając ceny. też kiedyś myślałam, że w biedronce takich praktyk się nie stosuje - a jednak |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
|
Wysłany: 2013-09-24, 20:59
|
|
|
Są jeszcze ludzie,którzy wierzą w te promocje?Ja tam nie mam z tym problemu bo nigdy mnie nie stać,żeby kupić coś w promocji.Kupuje tylko to co mi jest potrzebne i tylko w takiej ilości. |
|
|
|
|
@Alotquestions
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 201
|
Wysłany: 2013-09-24, 21:23
|
|
|
Firma dzięki odpowiedniemu PR szybko się wybieliła....ale za to Ci ludzie tam pracujący biorą olbrzymie pieniądze..za dbanie o odpowiedni wizerunek Firmy. Reakcja Firmy - ukłony... ale czy jako Klient nie powinnam się poczuć skrzywdzona? co z Ludźmi którzy nie mają dowodu zapłaty, czyli paragonu.... zostali bezwzględnie wykorzystani przez Firmę. Nie ważne czy błąd w druku.. czy chcieli nabić w butelkę Klientów, tylko Ktoś zrobił niepotrzebny szum..( za tą opcją się opowiadam... a tak poza tematem, Klient zostanie odszukany przez Firmę i zostanie mu wręczony kosz z przysmakami biedronki.. żeby już nie robił szumu) ...to ja jako Klient, który nie mam paragonu czuję się OSZUKANA. I tak każda promocja jaką organizuje ta Firma powinna być dokładnie prześwietlana ...PROMOCJA ...
My za błędy na sklepie niejednokrotnie bywamy karani .. ustne, pisemne nagany itd.. a Oni co.. klika zdań.. obietnica zwrotu pieniędzy za okazaniem dowodu zakupu.. i nic.. Ceny do wzięcia .. !!! a najlepsze jest to.. że to do nas.. do Ludzi na sklepie przyjdą ludzie z pretensjami!!!
pozdrawiam wszystkich ... |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
|
Wysłany: 2013-09-26, 16:35
|
|
|
Alotquestions, zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Co więcej, dla ludzi "nabitych w butelkę" firma powinna postawić sztab Biedronkowych informatyków na nogi, aby sprawdzić KAŻDY paragon na którym był produkt w zawyżonej cenie i rozesłać kopie tych paragonów do wszystkich Biedronek w Polsce, aby klient BEZ paragonu mógł udowodnić zakup powołując się na dzień, czas, zakupy i odebrać swoje pieniądze. |
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
@Alotquestions
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 201
|
Wysłany: 2013-09-26, 16:46
|
|
|
ilość sprzedanych towarów można sprawdzić w historii sprzedaży!!!niech sklepy wykażą ilość kwotową na jaką oszukały klientów!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
#gosiaanna
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 18 Gru 2009 Posty: 63
|
Wysłany: 2013-09-26, 19:01
|
|
|
Dlaczego twierdzisz,że to sklepy oszukały klientów?Ja myślę,że był to błąd działu reklamy w firmie a nie ludzi pracujących na sklepach-robisz z nas krętaczy?Nie podoba mi się Twoja wypowiedź |
|
|
|
|
piedronka1234
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 09 Lis 2011 Posty: 12
|
Wysłany: 2013-09-26, 19:03
|
|
|
Alotquestions, pewnie ze oszukuja!!!! |
|
|
|
|
@Alotquestions
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 201
|
Wysłany: 2013-09-26, 19:17
|
|
|
używając określenia, ze" sklepy oszukały" nie miałam na myśli pracowników sklepów. ale jako klient nie będę mieć pretensji do Pedrosa, tylko do poszczególnych sklepów.. nie będzie mnie obchodziło co zwiodło.. zostałam wykorzystana przez konkretny sklep.... a w systemie można sprawdzić jaka była sprzedaż produktu w konkretne dni i przez okres promocji.. to potencjalna liczba klientów którzy przez błąd marketingowców, czy też celowe działanie, zostali zwabieni promocją (nie wszyscy klienci znają i monitorują ceny poszczególnych produktów) i zakupili produkt.
Dlatego określenie " sklepy oszukały" mam na myśli jednostki Firmy, a nie pracowników w nim pracujących. Zresztą gdybyś przeczytał/ła moją poprzednią wiadomość zauważyłabyś że nie obwiniam pracowników sklepów. Wręcz przeciwnie współczuję wszystkim z uwagi na to, że to Oni muszą się ścierać z często wulgarnymi opiniami klientów,.. ale również za warunki pracy... ale to na inną wypowiedź |
|
|
|
|
@babajaga2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2011 Posty: 128
|
Wysłany: 2013-09-30, 20:56
|
|
|
Wieczorem pędem rozwieszamy plakaty. Rano okazuje się że coś nie gra . Pytanie czy ściągamy wszystkie plakaty które wieczorem nasi współpracownicy tak pieczołowicie rozwieszali?Klient jest nauczony że jak pisze to tak jest. Ale nasi informatycy to też ludzie jak nasi klienci. Każdy ma prawo sie pomylić.Jeśli coś nie zagra to zrobimy wszystko by grało . |
_________________ Czas na zmiany |
|
|
|
|
ctr
Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 1 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2013-10-04, 16:38
|
|
|
gosiaanna napisał/a: | Dlaczego twierdzisz,że to sklepy oszukały klientów?Ja myślę,że był to błąd działu reklamy w firmie a nie ludzi pracujących na sklepach-robisz z nas krętaczy?Nie podoba mi się Twoja wypowiedź |
uwielbiam ludzi inteligentnie bystrych. |
|
|
|
|
~manex
Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 31
|
Wysłany: 2013-10-04, 18:48
|
|
|
hmm a to też błąd działu reklamy ? |
|
|
|
|
@Alotquestions
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 201
|
Wysłany: 2013-10-04, 19:00
|
|
|
nie tym razem sklepu... pracownicy nie zdjęli starej cenówki...
a szczerze takie nabijanie klientów na dłuższą metę nie opłaca się firmie... jej wizerunek jako godnej zaufania sami sobie niszczą.. inteligentny klient teraz kilka razy się zastanowi nad wypowiedziami rzeczników firmy dotyczących innych spraw.. jak np. poprawa jakości pracy...bo zauważam że wszystko można tuszować... wystarczy odpowiedniej grubości koperta.,, |
|
|
|
|
#Katarina09
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 10 Wrz 2013 Posty: 104
|
Wysłany: 2013-10-04, 22:01
|
|
|
zgadzam się z tobą,#Alotquestions grubość koperty albo szerokośc pleców i to coraz cześciej ktos kto obserwuje ,może zauwarzyc 8) |
|
|
|
|
@Alotquestions
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 201
|
Wysłany: 2013-10-10, 11:34
|
|
|
hmm..ciekawe czy takimi promocjami (za dużo omyłek.. i nie tylko podczas cen do wzięcia)nie powinna zająć się jakaś instytucja... Rzecznik Praw Konsumenta? czy tych też mają kupionych?
[ Dodano: 2013-10-11, 12:31 ]
możliwe, ze część Osób powie, że się czepiam.. ale czy oby na pewno.. w moim rejonie latem urządzono wyprzedaż.(taką małą nie namiotową). wystawiliśmy towar na zewnątrz sklepu i przez okres WYPRZEDAŻY ceny produktów były takie same jak wcześniej. hmm... wiem, ze na jednym ze sklepów z uwagi na pomyłkę KO zrobiono taką samą wyprzedaż... ceny też nie były zmienione. więc generalnie.. czy Klient nie został wprowadzony w błąd?
czy KO, Marketingowcy mogą popełniać tak kosztowne błędy a my na sklepach jesteśmy karani za każde uchybienie.. ?? |
|
|
|
|
|