Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ale wpadka: Ceny do wzięcia, Biedronka
Autor Wiadomość
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2013-09-23, 18:01   Ale wpadka: Ceny do wzięcia, Biedronka

https://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,125292,14653620,Klient_wykryl_wpadke_Biedronki_na_serze__Siec_zwroci.html#BoxBizTxt
 
     
Andzia2001 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 18
Wysłany: 2013-09-24, 15:53   

takich przykładów można by podać więcej,czasami w pośpiechu nawet tego nie zauważamy zmieniając ceny. też kiedyś myślałam, że w biedronce takich praktyk się nie stosuje - a jednak
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
Wysłany: 2013-09-24, 20:59   

Są jeszcze ludzie,którzy wierzą w te promocje?Ja tam nie mam z tym problemu bo nigdy mnie nie stać,żeby kupić coś w promocji.Kupuje tylko to co mi jest potrzebne i tylko w takiej ilości.
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 201
Wysłany: 2013-09-24, 21:23   

Firma dzięki odpowiedniemu PR szybko się wybieliła....ale za to Ci ludzie tam pracujący biorą olbrzymie pieniądze..za dbanie o odpowiedni wizerunek Firmy. Reakcja Firmy - ukłony... ale czy jako Klient nie powinnam się poczuć skrzywdzona? co z Ludźmi którzy nie mają dowodu zapłaty, czyli paragonu.... zostali bezwzględnie wykorzystani przez Firmę. Nie ważne czy błąd w druku.. czy chcieli nabić w butelkę Klientów, tylko Ktoś zrobił niepotrzebny szum..( za tą opcją się opowiadam... a tak poza tematem, Klient zostanie odszukany przez Firmę i zostanie mu wręczony kosz z przysmakami biedronki.. żeby już nie robił szumu) ...to ja jako Klient, który nie mam paragonu czuję się OSZUKANA. I tak każda promocja jaką organizuje ta Firma powinna być dokładnie prześwietlana ...PROMOCJA ...
My za błędy na sklepie niejednokrotnie bywamy karani .. ustne, pisemne nagany itd.. a Oni co.. klika zdań.. obietnica zwrotu pieniędzy za okazaniem dowodu zakupu.. i nic.. Ceny do wzięcia .. !!! a najlepsze jest to.. że to do nas.. do Ludzi na sklepie przyjdą ludzie z pretensjami!!!
pozdrawiam wszystkich ...
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-09-26, 16:35   

Alotquestions, zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Co więcej, dla ludzi "nabitych w butelkę" firma powinna postawić sztab Biedronkowych informatyków na nogi, aby sprawdzić KAŻDY paragon na którym był produkt w zawyżonej cenie i rozesłać kopie tych paragonów do wszystkich Biedronek w Polsce, aby klient BEZ paragonu mógł udowodnić zakup powołując się na dzień, czas, zakupy i odebrać swoje pieniądze.
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 201
Wysłany: 2013-09-26, 16:46   

ilość sprzedanych towarów można sprawdzić w historii sprzedaży!!!niech sklepy wykażą ilość kwotową na jaką oszukały klientów!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
     
#gosiaanna 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 18 Gru 2009
Posty: 63
Wysłany: 2013-09-26, 19:01   

Dlaczego twierdzisz,że to sklepy oszukały klientów?Ja myślę,że był to błąd działu reklamy w firmie a nie ludzi pracujących na sklepach-robisz z nas krętaczy?Nie podoba mi się Twoja wypowiedź :bu:
  Ocena JMP: 1/10
     
piedronka1234

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 12
Wysłany: 2013-09-26, 19:03   

Alotquestions, pewnie ze oszukuja!!!!
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 201
Wysłany: 2013-09-26, 19:17   

używając określenia, ze" sklepy oszukały" nie miałam na myśli pracowników sklepów. ale jako klient nie będę mieć pretensji do Pedrosa, tylko do poszczególnych sklepów.. nie będzie mnie obchodziło co zwiodło.. zostałam wykorzystana przez konkretny sklep.... a w systemie można sprawdzić jaka była sprzedaż produktu w konkretne dni i przez okres promocji.. to potencjalna liczba klientów którzy przez błąd marketingowców, czy też celowe działanie, zostali zwabieni promocją (nie wszyscy klienci znają i monitorują ceny poszczególnych produktów) i zakupili produkt.
Dlatego określenie " sklepy oszukały" mam na myśli jednostki Firmy, a nie pracowników w nim pracujących. Zresztą gdybyś przeczytał/ła moją poprzednią wiadomość zauważyłabyś że nie obwiniam pracowników sklepów. Wręcz przeciwnie współczuję wszystkim z uwagi na to, że to Oni muszą się ścierać z często wulgarnymi opiniami klientów,.. ale również za warunki pracy... ale to na inną wypowiedź ;)
 
     
@babajaga2 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 20 Sie 2011
Posty: 128
Wysłany: 2013-09-30, 20:56   

Wieczorem pędem rozwieszamy plakaty. Rano okazuje się że coś nie gra . Pytanie czy ściągamy wszystkie plakaty które wieczorem nasi współpracownicy tak pieczołowicie rozwieszali?Klient jest nauczony że jak pisze to tak jest. Ale nasi informatycy to też ludzie jak nasi klienci. Każdy ma prawo sie pomylić.Jeśli coś nie zagra to zrobimy wszystko by grało . :aniol:
_________________
Czas na zmiany
 
     
ctr 

Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-10-04, 16:38   

gosiaanna napisał/a:
Dlaczego twierdzisz,że to sklepy oszukały klientów?Ja myślę,że był to błąd działu reklamy w firmie a nie ludzi pracujących na sklepach-robisz z nas krętaczy?Nie podoba mi się Twoja wypowiedź :bu:


uwielbiam ludzi inteligentnie bystrych.
 
     
~manex

Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 31
Wysłany: 2013-10-04, 18:48   



hmm a to też błąd działu reklamy ?
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 201
Wysłany: 2013-10-04, 19:00   

nie tym razem sklepu... pracownicy nie zdjęli starej cenówki... ;)
a szczerze takie nabijanie klientów na dłuższą metę nie opłaca się firmie... jej wizerunek jako godnej zaufania sami sobie niszczą.. inteligentny klient teraz kilka razy się zastanowi nad wypowiedziami rzeczników firmy dotyczących innych spraw.. jak np. poprawa jakości pracy...bo zauważam że wszystko można tuszować... wystarczy odpowiedniej grubości koperta.,,
 
     
#Katarina09

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 104
Wysłany: 2013-10-04, 22:01   

zgadzam się z tobą,#Alotquestions grubość koperty albo szerokośc pleców i to coraz cześciej ktos kto obserwuje ,może zauwarzyc 8)
 
     
@Alotquestions

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 201
Wysłany: 2013-10-10, 11:34   

hmm..ciekawe czy takimi promocjami (za dużo omyłek.. i nie tylko podczas cen do wzięcia)nie powinna zająć się jakaś instytucja... Rzecznik Praw Konsumenta? czy tych też mają kupionych?

[ Dodano: 2013-10-11, 12:31 ]
możliwe, ze część Osób powie, że się czepiam.. ale czy oby na pewno.. w moim rejonie latem urządzono wyprzedaż.(taką małą nie namiotową). wystawiliśmy towar na zewnątrz sklepu i przez okres WYPRZEDAŻY ceny produktów były takie same jak wcześniej. hmm... wiem, ze na jednym ze sklepów z uwagi na pomyłkę KO zrobiono taką samą wyprzedaż... ceny też nie były zmienione. więc generalnie.. czy Klient nie został wprowadzony w błąd?
czy KO, Marketingowcy mogą popełniać tak kosztowne błędy a my na sklepach jesteśmy karani za każde uchybienie.. ??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo