Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta. |
Autor |
Wiadomość |
karola15134
Stanowisko: klient
Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 1
|
Wysłany: 2013-04-22, 18:33 Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta.
|
|
|
Jestem stałą klientką Biedronki w Ostródzie, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu i miała identyfikator na szyi) zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.
Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.
Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 19:28
|
|
|
karola15134, to trzeba było podejść do tego mądrali i mu nawrzucać, myślisz że pisanie tutaj coś pomoże? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 19:44
|
|
|
dokładnie. chcesz pomóc zgłoś to do BOK-u itp a pisanie nie pomoże.. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 20:18
|
|
|
mi się wydaje że to nie klient pisze lecz pracownik danego sklepu:P |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 20:21
|
|
|
i tak też może być... |
|
|
|
|
@fruzia1
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 10 Gru 2012 Posty: 115
0
0
|
Wysłany: 2013-04-22, 21:03
|
|
|
jako klient trzeba było zadzwonić na infolinie i naświetlić tą sytuację a nie pisać tu na forum gdzie wszyscy wiedza ze to standard takie zachowanie |
|
|
|
|
pomatka
Stanowisko: klient
Dołączył: 09 Kwi 2013 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2013-08-22, 18:25
|
|
|
estem stałą klientką Biedronki w Końskich, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.
Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.
Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam |
_________________ tak |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2013-08-22, 18:36
|
|
|
pomatka, po Twoich wpisach wcześniejszych widać że nie klientką, tylko pracownikiem co ma problem. Więc nie trać czasu tylko zgłoś to wyżej a nie pisz na forum bo to nic CI nie pomoże |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@Biedroneczka791
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 09 Kwi 2010 Posty: 139 Skąd: DC07
0
0
|
Wysłany: 2013-08-22, 20:47
|
|
|
pomatka bardzo często zmieniasz stanowisko Już nie jesteś Kierownikiem Rejonu tylko klientem? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-08-23, 07:38
|
|
|
Biedroneczka791, W sumie to się nie wyklucza. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-08-23, 09:44
|
|
|
też racja :D |
|
|
|
|
@agaF
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 26 Maj 2012 Posty: 352
0
0
|
Wysłany: 2013-08-24, 08:11
|
|
|
my nasza byla ZKS niszczylismy jej wlasna bronia, czyli brakiem szacunku... cale szczescie bylo jeden za wszystkich wszyscy za jednego i nikt sie nie wylamal... teraz awansowala na inny sklep kilkadziesiat kilometrow od nas i mamy innego ZKS, ale wspolczujemy tamtym pracownikom... bez niej jest nam o niebo lepiej bo nikt nikogo nie buntuje i wrocilo stare zgranie... |
|
|
|
|
miły pracownik
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 02 Kwi 2013 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2013-09-06, 09:07
|
|
|
U nas też jest problem z ZKS i jest może pare osób a moze mi się tylko wydaje ze by staneły i powiedziałay co mysla i jak tu jest i jak jestesmy traktowani.
Ja obecnie przez ta osobe jestem na zwolnieniu i mam nerwice i ciagle na tabletkach.Biedronka nie szanuje i nigdy nie bedzie szanowac pracowników.Poprostu maj nie odpowiednich ludzi na stanowiskach i przez to beda tracic klientów. |
_________________ Wspólnie możemy więcej i dużo. |
|
|
|
|
@malwis19
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 13 Kwi 2010 Posty: 422
0
0
|
Wysłany: 2013-09-06, 20:01
|
|
|
Nie biedronka lecz ludzie,którzy dla niej pracują i mają wybujałe ego.Myślą,że krzykiem i wyzwiskami coś osiągną,a tu nici...
Trzymaj się mocno miły pracowniku i nie daj jej powodów do radości,że góruje nad tobą |
|
|
|
|
|