Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta.
Autor Wiadomość
karola15134

Stanowisko:
klient

Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 1
  Wysłany: 2013-04-22, 19:33   Szacunek przełożonego dla pracownika i klienta.

Jestem stałą klientką Biedronki w Ostródzie, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu i miała identyfikator na szyi) zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.

Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.

Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 20:28   

karola15134, to trzeba było podejść do tego mądrali i mu nawrzucać, myślisz że pisanie tutaj coś pomoże?
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 20:44   

dokładnie. chcesz pomóc zgłoś to do BOK-u itp a pisanie nie pomoże..
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 21:18   

mi się wydaje że to nie klient pisze lecz pracownik danego sklepu:P
  Ocena JMP: 10/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 21:21   

i tak też może być...
 
     
@fruzia1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 10 Gru 2012
Posty: 115
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-04-22, 22:03   

jako klient trzeba było zadzwonić na infolinie i naświetlić tą sytuację a nie pisać tu na forum gdzie wszyscy wiedza ze to standard takie zachowanie
  Ocena JMP: 2/10
     
pomatka 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-22, 19:25   

estem stałą klientką Biedronki w Końskich, będąc kolejny raz na zakupach trafiłam na sytuację kiedy prawdopodobnie osoba z kierownictwa z zewnątrz (osoba ta była ubrana po cywilnemu zwracała bardzo głośno uwagę pracownikowi tego sklepu , może zrobiła to zasłużenie ale nie powinna tego robić w obecności klientów sklepu.
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca na sklepie tylko w odosobnionym miejscu, gdyż poczułam się bardzo niekomfortowo i nieprzyjemnie, nie mówiąc już o tym jak czuł się ten pracownik.

Według mnie Biedronka traci klientów przez takie zachowanie, nie wiem czy jeszcze kiedyś pójdę na zakupy do tego sklepu.

Jeżeli byliście światkami takich sytuacji to napiszcie o tym . Może to pomoże tym ludziom, którzy tam pracują.
Pozdrawiam
_________________
tak
  Ocena JMP: 10/10
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-22, 19:36   

pomatka, po Twoich wpisach wcześniejszych widać że nie klientką, tylko pracownikiem co ma problem. Więc nie trać czasu tylko zgłoś to wyżej a nie pisz na forum bo to nic CI nie pomoże ;)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@Biedroneczka791 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 09 Kwi 2010
Posty: 139
Skąd: DC07
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-22, 21:47   

pomatka bardzo często zmieniasz stanowisko :bu: Już nie jesteś Kierownikiem Rejonu tylko klientem?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-23, 08:38   

Biedroneczka791, W sumie to się nie wyklucza. ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-23, 10:44   

też racja :D
 
     
@agaF 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 26 Maj 2012
Posty: 352
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-08-24, 09:11   

my nasza byla ZKS niszczylismy jej wlasna bronia, czyli brakiem szacunku... cale szczescie bylo jeden za wszystkich wszyscy za jednego i nikt sie nie wylamal... teraz awansowala na inny sklep kilkadziesiat kilometrow od nas i mamy innego ZKS, ale wspolczujemy tamtym pracownikom... bez niej jest nam o niebo lepiej bo nikt nikogo nie buntuje i wrocilo stare zgranie... :yeah:
  Ocena JMP: 2/10
     
miły pracownik 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 02 Kwi 2013
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-09-06, 10:07   

U nas też jest problem z ZKS i jest może pare osób a moze mi się tylko wydaje ze by staneły i powiedziałay co mysla i jak tu jest i jak jestesmy traktowani.
Ja obecnie przez ta osobe jestem na zwolnieniu i mam nerwice i ciagle na tabletkach.Biedronka nie szanuje i nigdy nie bedzie szanowac pracowników.Poprostu maj nie odpowiednich ludzi na stanowiskach i przez to beda tracic klientów.
_________________
Wspólnie możemy więcej i dużo.
  Ocena JMP: 4/10
     
@malwis19 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 13 Kwi 2010
Posty: 422
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-09-06, 21:01   

Nie biedronka lecz ludzie,którzy dla niej pracują i mają wybujałe ego.Myślą,że krzykiem i wyzwiskami coś osiągną,a tu nici...
Trzymaj się mocno miły pracowniku i nie daj jej powodów do radości,że góruje nad tobą :yeah:
  Ocena JMP: 3/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Promocje Biedronka


phpBB by przemo