Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tempo kasowania
Autor Wiadomość
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 21:10   

ja tam nie blokuje kasy, nawet jak alkohol schodzę robić to nie blokuję, bo przy tym blokowaniu to często się mylę, mam gdzieś....... blokuję jak schodzę w ogóle z kasy
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 21:58   

mucha napisał/a:
ja tam nie blokuje kasy, nawet jak alkohol schodzę robić to nie blokuję, bo przy tym blokowaniu to często się mylę, mam gdzieś....... blokuję jak schodzę w ogóle z kasy


Właśnie ja też jestem za tym żeby nie blokować bez sensu, no ale ta wydajność... Jaka jest u Ciebie?
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-03, 22:20   

ale to działało jakiś czas to blokowanie...... potem wychodziło mi normalnie
 
     
stonka:) 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 12
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-04, 19:57   

Do LENKI- nierzucam klientowi zakupami, i mam do nich szacunek, po prostu jak ktoś chce to potrawi kasowac szybko i czasem nawet ludzie w tym nieprzeszkaszaja. DO GREGORI 0708- na jedynce tez jest mozliwe takie tempo bo jak ktos chce to potrawi i tez na jedynce mam takie wyniki. Choc tez nieukrywam ze czesto chodze na kase jako ostatnia . Na wyniku mi niezalezy, choc nieukrywa ze wiele razy byla na rejonie jako 1 w skanowaniu. :D

[ Dodano: 2013-03-04, 20:02 ]
DO XIZIA- szczeze to niewiem co takiego robie ze mam takie wyniki, sama sie dziwie ze mam takie wyniki bo wydaje mi sie ze kasuje tak jak moje kolezanki z pracy, choc czesto slysze od klientow idziemy do pani bo pani tu najszybsza jest hehe :P naprawde niemam pojecia co takiego robie :)
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-04, 21:18   

stonka:), dzięki, uspokoiłaś mnie. 8-)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@fruzia1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 10 Gru 2012
Posty: 115
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-04, 21:48   

W Tesco się już związki zawodowe za rankingi i wymogi tempa skanowania wzięły . To przerażające nas 1500 art/godz to nic innego jak nasze bez wysiłku robione 25/min .Ale czy to istotne co czuje klient, przecież już dokonał zakupów , zapłacił za nie -wiec wypad do domu bo już firmie dziś nie jest potrzebny . Po nim przyjdą inni ,którym w drzwiach należy się dzień dobry, potem dziękuję i zapraszam ponownie i zasypanie zakupami pomieszanymi z zakupami następnych osób- tylko czy to jest właśnie ten szacunek czy tez może przywabianie klienta za wszelką cenę?
  Ocena JMP: 2/10
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 08:03   

Fruzia w 100% się z Tobą zgodzę. Ja stawiam bardziej na to by klient czuł się dobrze, chociaż czasem jest ciężko, zwłaszcza, że są tacy klienci, którzy mając nawet dużą ilość zakupów najpierw je pakują i dopiero płacą, ale w sumie słusznie, też bym nie chciała żeby ktoś mieszał moje zakupy z czyimiś, a założę się, że klienci (oczywiście ci, którzy nie mięli nigdy styczności z tego typu handlem) nie mają pojęcia, że jest coś takiego jak mierzenie tempa ;) Ale w każdym razie wczoraj moja postawa do klientów się odbiła echem, bo jedna klientka powiedziała, że zawsze jak mnie widzi na kasie to idzie do mnie, bo wie, że zrobi zakupy w miłej atmosferze :P Tylko szkoda, że nie poszła powiedzieć tego do kierownika, a najlepiej do rejona :P
 
     
@nn79 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 12 Mar 2011
Posty: 215
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 08:38   

Niezadowolonemu z szybkości klientowi zawsze można uprzejmie podpowiedzieć, że kierownik wysłucha jego żali, a my go szczerze zachęcamy do rozmowy >:D
Najlepiej do rozmowy wskazać KO lub KR, jakby akurat byli hehe Mina KR bezcenna!!! Kasjer za szybko kasuje!! :rock:
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 08:52   

nn79 napisał/a:
Niezadowolonemu z szybkości klientowi zawsze można uprzejmie podpowiedzieć, że kierownik wysłucha jego żali, a my go szczerze zachęcamy do rozmowy >:D
Najlepiej do rozmowy wskazać KO lub KR, jakby akurat byli hehe Mina KR bezcenna!!! Kasjer za szybko kasuje!! :rock:


:lol: Pewnie klient by się pultał bardziej o to, że się rzuca zakupami, bo przy takim tempie chyba się inaczej nie da ;)
 
     
@fruzia1 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 10 Gru 2012
Posty: 115
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 09:56   

Zostałam ochrzaniona ostatnio przez klienta że za szybko go kasuje bo on nie nadąża się pakować a nie przyszedł do sklepu na wyścigi tylko na zakupy i nie ma ochoty na wrzucanie towaru byle jak do torby tylko dlatego że ja mam ciśnienie żeby szybko kasować . a w ogóle to zawsze jak płaci to czuje się poganiany choć mu tego nikt w oczy nie powie.
  Ocena JMP: 2/10
     
nowa-biedronka 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 16 Lis 2012
Posty: 23
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 10:15   

"Pani a wy tu na akord pracujecie?"-u mnie najczęściej pada takie pytanie, po drugie to zauważyłam ,że większość osób dostaje pałera do skanowania jak nie siedzi na jedynce.
  Ocena JMP: 7/10
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 10:54   

Hehehe, ciekawe co lepsze zostać ochrzanionym przez klienta czy zwolnionym za ślamazarność ;) Bo ponoć jest tak, że jak szukają haka by kogoś zwolnić to właśnie patrzą na szybkość na kasie.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 11:09   

jak chcą kogoś zwolnić to i tak zwolnią nawet jakbyś kasowała 100na minutę ;)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-05, 11:10   

nn79 napisał/a:
Niezadowolonemu z szybkości klientowi zawsze można uprzejmie podpowiedzieć, że kierownik wysłucha jego żali

Najlepiej samemu narobić bydła i odesłać do kierownika...
 
     
~xizia 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 10 Lut 2013
Posty: 26
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-05, 11:25   

Larrikol napisał/a:
nn79 napisał/a:
Niezadowolonemu z szybkości klientowi zawsze można uprzejmie podpowiedzieć, że kierownik wysłucha jego żali

Najlepiej samemu narobić bydła i odesłać do kierownika...


Chętnie bym kasowała wolniej, tak by klient nadążył się pakować i by widział, że szanuję jego zakupy, ale właśnie kierownicy/z-cy napędzają, więc niech słuchają żali :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo