Podręcznik Kasjera-Edycja 2013 |
Autor |
Wiadomość |
biedrona3333
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 23 Lis 2012 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2013-02-27, 22:19
|
|
|
u nas bylo samemu 15 min na przeczytanie i tyle, KR powiedzial ze jak nie umiemy czytac to on nie wie co robimy w takim sklepie. |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2013-02-27, 22:26
|
|
|
biedrona3333 napisał/a: | u nas bylo samemu 15 min na przeczytanie i tyle, KR powiedzial ze jak nie umiemy czytac to on nie wie co robimy w takim sklepie. | buhahahaaaa.... uczycie sie czytać! boszzzz co za ludzie,jak mozna dac komus 15 minut na przeczytanie! to jest chore<zeby kr nie przestrzegał procedur> nie rozumiem jak moze wymagac tego od was skoro sam ich nie przestrzega! |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-02-28, 08:49
|
|
|
ładny przykład z góry tylko pogratulować |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2013-02-28, 09:21
|
|
|
Ciekawe czy sam przeczytałby w 15 minut i jeszcze coś zapamiętał. |
|
|
|
|
haneczka244
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 9
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 09:38 ?
|
|
|
a ja jeszcze nie czytałam ani w dłoni nie miałam 1 książka na sklep i jak mam przestrzegać nowe procedury jak nie wiem jakie są ;( |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-03, 12:03
|
|
|
oj tam ciocia Haneczka wpadniesz na kawę to CI dam do czytania 8) |
|
|
|
|
@kachen
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Mar 2012 Posty: 393
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 14:00
|
|
|
siemka...ja miałam 3 godzinne szkolenie z nowym podręcznikiem..pozdro...):)
-.- ;] |
|
|
|
|
@mucha
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 08 Lut 2010 Posty: 207
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 20:00
|
|
|
a ja tylko 2 godzinki
to ile w końcu godzin mają poświęcić na te szkolenie? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 20:06
|
|
|
mucha, 3 godziny dla kasjera i 6 godzin dla kadry kierowniczej (bo oni czytają dwa podręczniki). |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@mucha
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 08 Lut 2010 Posty: 207
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 20:19
|
|
|
to co? godzinkę mi urwali? no nie tylko mi ale wszystkim kasjerom w moim sklepie
zresztą te szkolenie mieliśmy z ZKS i prawdę mówiac to na wszystkie nasze pytania nie znał odpowiedzi tylko wysyłał nas do KR i żeby jej te pytania zadawać |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 20:23
|
|
|
A co to za trudne pytania zadawaliście? |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
@mucha
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 08 Lut 2010 Posty: 207
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 21:12
|
|
|
lenka* napisał/a: | A co to za trudne pytania zadawaliście? |
nie wiem czy trudne, życiowe!!! to chyba kierownik nie umiał odpowiedzieć
[ Dodano: 2013-03-03, 21:22 ]
bo na pytanie: co zrobić jeśli biegnę z magazynu na kase bo był dzwonek i na sali sprzedaży pyta mnie klient gdzie leży jakiś produkt a leży on gdzieś w pierwszej alejce to co mam zrobić najpierw? zaprowadzić klienta do miejsca gdzie leży produkt o który on (klient)pyta bo być moze jest to TK czy powiedzieć że nie mam czasu i iść na kase bo w kolejce może stać TK, takie i inne życiowe pytania bo ciągle z takimi jest problem |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-03-03, 22:37
|
|
|
Mówisz, jakby przez Twój sklep szło się godzinami. Ile to zaprowadzić tego klienta po drodze do półki i później pójść na kasę? |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-03-03, 23:15
|
|
|
mucha napisał/a: |
[ Dodano: 2013-03-03, 21:22 ]
bo na pytanie: co zrobić jeśli biegnę z magazynu na kase bo był dzwonek i na sali sprzedaży pyta mnie klient gdzie leży jakiś produkt a leży on gdzieś w pierwszej alejce to co mam zrobić najpierw? zaprowadzić klienta do miejsca gdzie leży produkt o który on (klient)pyta bo być moze jest to TK czy powiedzieć że nie mam czasu i iść na kase bo w kolejce może stać TK, takie i inne życiowe pytania bo ciągle z takimi jest problem |
Na wiele podobnych,życiowych sytuacji nie znajdziemy odpowiedzi w żadnym podręczniku, kierownictwo też jej nie dostaje, najlepiej jest wtedy zastosować zdrowy, chłopski rozum. A wtedy może będzie okazja żeby i kierownika czegoś nauczyć. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2013-03-04, 00:51
|
|
|
macie rację dziewczyny w niektórych sytuacjach trzeba być elastycznym |
|
|
|
|
|