Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Podręcznik Kasjera-Edycja 2013
Autor Wiadomość
biedrona3333 


Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Lis 2012
Posty: 19
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-27, 22:19   

u nas bylo samemu 15 min na przeczytanie i tyle, KR powiedzial ze jak nie umiemy czytac to on nie wie co robimy w takim sklepie.
  Ocena JMP: 3/10
     
gregori0708 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 25 Maj 2011
Posty: 378
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-27, 22:26   

biedrona3333 napisał/a:
u nas bylo samemu 15 min na przeczytanie i tyle, KR powiedzial ze jak nie umiemy czytac to on nie wie co robimy w takim sklepie.
buhahahaaaa.... uczycie sie czytać! boszzzz co za ludzie,jak mozna dac komus 15 minut na przeczytanie! to jest chore<zeby kr nie przestrzegał procedur> nie rozumiem jak moze wymagac tego od was skoro sam ich nie przestrzega!
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-28, 08:49   

ładny przykład z góry ;) tylko pogratulować :em29:
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-02-28, 09:21   

Ciekawe czy sam przeczytałby w 15 minut i jeszcze coś zapamiętał.
 
     
haneczka244

Dołączył: 19 Paź 2012
Posty: 9
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2013-03-03, 09:38   ?

a ja jeszcze nie czytałam ani w dłoni nie miałam 1 książka na sklep i jak mam przestrzegać nowe procedury jak nie wiem jakie są ;(
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-03, 12:03   

oj tam ciocia Haneczka wpadniesz na kawę to CI dam do czytania 8)
 
     
@kachen 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Mar 2012
Posty: 393
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 14:00   

siemka...ja miałam 3 godzinne szkolenie z nowym podręcznikiem..pozdro...):)
-.- ;]
  Ocena JMP: 10/10
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:00   

a ja tylko 2 godzinki :/
to ile w końcu godzin mają poświęcić na te szkolenie?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:06   

mucha, 3 godziny dla kasjera i 6 godzin dla kadry kierowniczej (bo oni czytają dwa podręczniki).
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:19   

to co? godzinkę mi urwali? no nie tylko mi ale wszystkim kasjerom w moim sklepie
zresztą te szkolenie mieliśmy z ZKS i prawdę mówiac to na wszystkie nasze pytania nie znał odpowiedzi tylko wysyłał nas do KR i żeby jej te pytania zadawać
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 20:23   

A co to za trudne pytania zadawaliście? ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
@mucha 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 08 Lut 2010
Posty: 207
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 21:12   

lenka* napisał/a:
A co to za trudne pytania zadawaliście? ;)

nie wiem czy trudne, życiowe!!! to chyba kierownik nie umiał odpowiedzieć

[ Dodano: 2013-03-03, 21:22 ]
bo na pytanie: co zrobić jeśli biegnę z magazynu na kase bo był dzwonek i na sali sprzedaży pyta mnie klient gdzie leży jakiś produkt a leży on gdzieś w pierwszej alejce to co mam zrobić najpierw? zaprowadzić klienta do miejsca gdzie leży produkt o który on (klient)pyta bo być moze jest to TK czy powiedzieć że nie mam czasu i iść na kase bo w kolejce może stać TK, takie i inne życiowe pytania bo ciągle z takimi jest problem
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-03, 22:37   

Mówisz, jakby przez Twój sklep szło się godzinami. Ile to zaprowadzić tego klienta po drodze do półki i później pójść na kasę?
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-03, 23:15   

mucha napisał/a:

[ Dodano: 2013-03-03, 21:22 ]
bo na pytanie: co zrobić jeśli biegnę z magazynu na kase bo był dzwonek i na sali sprzedaży pyta mnie klient gdzie leży jakiś produkt a leży on gdzieś w pierwszej alejce to co mam zrobić najpierw? zaprowadzić klienta do miejsca gdzie leży produkt o który on (klient)pyta bo być moze jest to TK czy powiedzieć że nie mam czasu i iść na kase bo w kolejce może stać TK, takie i inne życiowe pytania bo ciągle z takimi jest problem

Na wiele podobnych,życiowych sytuacji nie znajdziemy odpowiedzi w żadnym podręczniku, kierownictwo też jej nie dostaje, najlepiej jest wtedy zastosować zdrowy, chłopski rozum. A wtedy może będzie okazja żeby i kierownika czegoś nauczyć. ;)
_________________
Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie....
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2013-03-04, 00:51   

macie rację dziewczyny w niektórych sytuacjach trzeba być elastycznym ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo