Reklamacja |
Autor |
Wiadomość |
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 17:56
|
|
|
Przeciez wiem, co mowi PKS i mowie Wam, ze u nas tak nie ma i KR tego pilnuje zeby towar, ktory moze isc do naprawy, poszedl tam w pierwszej kolejnosci. Ostatnio przyjelismy w ten sposob tableta, przyjechala KR i wpadla w amok "zeby to bylo ostatni raz, w zadnym innym sklepie tego nie ma, o premii mozecie zapomniec"
Tak wiec u nas sobie nie pozycza, poza tym nie wiedza, co pisze w naszym madry PKS |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 20:40
|
|
|
Larrikol napisał/a: | poza tym nie wiedza, co pisze w naszym madry PKS |
Nie muszą, wystarczy że potrafią czytać i odwrócą paragon |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 21:13
|
|
|
Na paragonie jest tylko wzmianka o niezadowoleniu z zakupionego towaru i info o reklamacji w calej Polsce
Co rejon, to obyczaj i co KR to inna polityka. Wczesniej przyjmowalismy wszystko, jak leci, teraz nie mozemy. |
|
|
|
|
jan kowalski [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 22:13
|
|
|
Na paragonie jest napisane że jeżeli klient jest niezadowolony z zakupionego towaru gwarantujemy mu zwrot gotówki lub wymianę na inny towar. Dziwi mnie podejscie waszej KR która nie wie że mamy robić wszystko by klient był zadowolony. Mnie osobiście już dawno przestało denerwować że klienci sobie wymieniają towar używany na nowy, powim dosadniej - mnie to rybka. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 22:18
|
|
|
jan kowalski napisał/a: | Mnie osobiście już dawno przestało denerwować że klienci sobie wymieniają towar używany na nowy, |
Mnie to w sumie nigdy nie denerwowalo.
Oczywiscie, jesli ktos przynosi czajnik za 20 zl, to nikt z klientem nie dyskutuje, ale juz jakis laptop, kosiarka, czy gazowka idzie do naprawy. Z reszta, co tu dyskutowac z KR, robim co musim |
|
|
|
|
@xnyl
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 150
0
0
|
Wysłany: 2012-10-26, 22:24
|
|
|
widze ze macie niezlego "haka" na wasza kr ;p
a wbija sie pracownikom do glowy ze najbardziej zadowolony ma byc klient i wszystko ma byc tak by poczul sie w pelni usatysfakcjonowany... a tu niespodzienka ;p ma byc jak chce kr a nie jak klient ;] |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-26, 22:29
|
|
|
a moze i do was dojdzie niedlugo ta fala |
|
|
|
|
@nanna2222
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 23 Lis 2011 Posty: 192 Skąd: warmińsko- mazurskie
0
0
|
Wysłany: 2012-10-27, 04:53
|
|
|
Heh u nas ostatnio KR wymyśliła, że jeżeli są zwroty za kwotę ponad 50 zł to każdorazowo trzeba do niej dzwonić i pytać o pozwolenie, czy dany towar można przyjąć. Chore i niezgodne z obyczajami Biedronki no ale cóż... |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2012-10-27, 07:23
|
|
|
U mnie jak klient chce od razu robi się zwrot |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-27, 14:00
|
|
|
nanna2222 napisał/a: | Heh u nas ostatnio KR wymyśliła, że jeżeli są zwroty za kwotę ponad 50 zł to każdorazowo trzeba do niej dzwonić i pytać o pozwolenie, czy dany towar można przyjąć. Chore i niezgodne z obyczajami Biedronki no ale cóż... |
U mnie jest identycznie, moze biedronka zmienia obyczaje Nauczyli klientow, ze byle pierdołę moga przyniesc i dostac kase, a teraz beda oduczac... |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2012-10-27, 15:17
|
|
|
Wątpię będą dalej zwroty Biedronka kreuje się teraz na firmę prorodzinna po tych wszystkich aferach. W prasie można dowiedzieć się co pracownicy i ich dzieci dostają od firmy. Chcą mieć dobry wizerunek, dlatego będą zwroty. |
|
|
|
|
@xnyl
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 19 Gru 2010 Posty: 150
0
0
|
Wysłany: 2012-10-27, 21:54
|
|
|
i bardzo dobrze. bo to jedynie przekonuje mnie do kupowania nf w biedronce. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-28, 15:38
|
|
|
Na pewno pokryc koszty takiego zwrotu bardziej sie firmie oplaca, bo jednak nie kazdemu chce sie niesc do reklamacji toster za 20 zl i generalnie firma wychodzi na plus |
|
|
|
|
|