Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja
Autor Wiadomość
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 17:56   

Przeciez wiem, co mowi PKS i mowie Wam, ze u nas tak nie ma i KR tego pilnuje zeby towar, ktory moze isc do naprawy, poszedl tam w pierwszej kolejnosci. Ostatnio przyjelismy w ten sposob tableta, przyjechala KR i wpadla w amok :) "zeby to bylo ostatni raz, w zadnym innym sklepie tego nie ma, o premii mozecie zapomniec" :)
Tak wiec u nas sobie nie pozycza, poza tym nie wiedza, co pisze w naszym madry PKS :)
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 20:40   

Larrikol napisał/a:
poza tym nie wiedza, co pisze w naszym madry PKS

Nie muszą, wystarczy że potrafią czytać i odwrócą paragon :P
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 21:13   

Na paragonie jest tylko wzmianka o niezadowoleniu z zakupionego towaru i info o reklamacji w calej Polsce :)

Co rejon, to obyczaj i co KR to inna polityka. Wczesniej przyjmowalismy wszystko, jak leci, teraz nie mozemy.
 
     
jan kowalski
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 22:13   

Na paragonie jest napisane że jeżeli klient jest niezadowolony z zakupionego towaru gwarantujemy mu zwrot gotówki lub wymianę na inny towar. Dziwi mnie podejscie waszej KR która nie wie że mamy robić wszystko by klient był zadowolony. Mnie osobiście już dawno przestało denerwować że klienci sobie wymieniają towar używany na nowy, powim dosadniej - mnie to rybka.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 22:18   

jan kowalski napisał/a:
Mnie osobiście już dawno przestało denerwować że klienci sobie wymieniają towar używany na nowy,

Mnie to w sumie nigdy nie denerwowalo.
Oczywiscie, jesli ktos przynosi czajnik za 20 zl, to nikt z klientem nie dyskutuje, ale juz jakis laptop, kosiarka, czy gazowka idzie do naprawy. Z reszta, co tu dyskutowac z KR, robim co musim :)
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-26, 22:24   

widze ze macie niezlego "haka" na wasza kr ;p
a wbija sie pracownikom do glowy ze najbardziej zadowolony ma byc klient i wszystko ma byc tak by poczul sie w pelni usatysfakcjonowany... a tu niespodzienka ;p ma byc jak chce kr a nie jak klient ;]
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-26, 22:29   

a moze i do was dojdzie niedlugo ta fala :)
 
     
@nanna2222 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 23 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: warmińsko- mazurskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-27, 04:53   

Heh u nas ostatnio KR wymyśliła, że jeżeli są zwroty za kwotę ponad 50 zł to każdorazowo trzeba do niej dzwonić i pytać o pozwolenie, czy dany towar można przyjąć. Chore i niezgodne z obyczajami Biedronki no ale cóż...
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-27, 07:23   

U mnie jak klient chce od razu robi się zwrot
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-27, 14:00   

nanna2222 napisał/a:
Heh u nas ostatnio KR wymyśliła, że jeżeli są zwroty za kwotę ponad 50 zł to każdorazowo trzeba do niej dzwonić i pytać o pozwolenie, czy dany towar można przyjąć. Chore i niezgodne z obyczajami Biedronki no ale cóż...


U mnie jest identycznie, moze biedronka zmienia obyczaje :) Nauczyli klientow, ze byle pierdołę moga przyniesc i dostac kase, a teraz beda oduczac...
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 662
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-27, 15:17   

Wątpię będą dalej zwroty Biedronka kreuje się teraz na firmę prorodzinna po tych wszystkich aferach. W prasie można dowiedzieć się co pracownicy i ich dzieci dostają od firmy. Chcą mieć dobry wizerunek, dlatego będą zwroty.
 
     
@xnyl 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 150
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-10-27, 21:54   

i bardzo dobrze. bo to jedynie przekonuje mnie do kupowania nf w biedronce.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-28, 15:38   

Na pewno pokryc koszty takiego zwrotu bardziej sie firmie oplaca, bo jednak nie kazdemu chce sie niesc do reklamacji toster za 20 zl i generalnie firma wychodzi na plus :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo