Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja
Autor Wiadomość
~iwonek 


Dołączyła: 01 Lut 2011
Posty: 43
Wysłany: 2012-09-06, 20:55   

U mnie w poniedziałek przyszła pani reklamowała czajnik kupiony w miesiącu czerwcu , moje pytanie co się stało że pani go reklamuje .Ona że nie działa więc nasuwa mi się kolejne pytanie ,to przez te trzy miesiące wogóle nie działał ,gdzie widać było że był w urzyciu .Pani nie wiedziała co ma powiedzieć troche ją zatkało . Sądze że pojechała na wakacje i po powrocie go oddała ,troche przesadziła z tą reklamacją . :nie:
 
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-06, 22:19   

oj iwonek mozesz sie na tym przejechać,ja jeśli nie dotyczy to sprzętu elektronicznego np nawigacji gdzie może dojść ddo ingerencji w oprogramowanie ( i wysyłam do rekalmacji) resztę zwracam bez mrugnięcia okiem,wali mnie to nie mam czasu na sprzeczki a z resztą sam często korzystam z reklamacji:) co do świątecznych to zakaz zwrotu miał uniemożliwić macchloję biorę za 250 zwrot i mam kasę ;) ale jeśli kupujesz sobie np odkurzacz albo poproś ks/zks by dal ci go do zeskanowania,skserowania itp albo spisz numer paragonu ,kasy i datę a potem zwrot/reklamacja przez oświadczenie o dacie zakupu,bo też jesteś KONSUMENTEM/KLIENTEM i masz te same prawa jak inni klienci u nas
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-06, 22:27   

Robertty napisał/a:
oj iwonek mozesz sie na tym przejechać,

dokładnie. wystarczyłaby skarga do BOP od klienta..
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-06, 22:30   

Ja mialam taka skarge :) Bo nie chcialam zwrocic psychopatce za baterie, ktore musiala sama dokupic do sprzetu, poniewaz nie byly dolaczone :) ludzie to maja naje**** we lbach :)
 
     
klotek

Dołączył: 06 Cze 2012
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 11:48   

iwonek napisał/a:
U mnie w poniedziałek przyszła pani reklamowała czajnik kupiony w miesiącu czerwcu , moje pytanie co się stało że pani go reklamuje .Ona że nie działa więc nasuwa mi się kolejne pytanie ,to przez te trzy miesiące wogóle nie działał ,gdzie widać było że był w urzyciu .:nie:



No a od czego są właśnie reklamacje??

Towar się zepsuł i idzie do reklamacji - cóż w tym dziwnego?
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 14:11   

iwonek napisał/a:
Ona że nie działa więc nasuwa mi się kolejne pytanie ,to przez te trzy miesiące wogóle nie działał ,gdzie widać było że był w urzyciu


Czyli wszystko ok działał te trzy miesiące a potem przestał i stad reklamacja nie wiem co w tym dziwnego ??
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
~Tom21231

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 47
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 14:21   

Nie każda reklamacja powinna być uwzględniania 3miesiące korzystała i co zwrot pieniędzy dla mnie to jakaś kpina jest albo naprawa labo czajnik tak powinna wyglądać reklamacja to co kupie ciastka zjem jedno powiem że mi nie smakowało i chcę zwrot pieniędzy ?
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 14:30   

Cytat:
każda reklamacja powinna być uwzględniania na korzyśc klienta i nos do ula !!
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 15:16   

Cytat:
Nie każda reklamacja powinna być uwzględniania 3miesiące korzystała i co zwrot pieniędzy


Skoro nie działa to chyba logiczne ,że zwrot a jeśli o inne możliwości chodzi to czajnik musiałby być dostępny a o ile wiem to towar czasowy więc skąd nagle nowy?? a naprawiać się nie opłaca.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
#Wojtus 
miły

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 107
Skąd: Pomorze
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-07, 17:54   

Nie wiem o co tyle krzyku.
Przecież jeśli działacie zgodnie z procedurami czyli:
- robicie zwrot na kasie
- zgłaszacie ten fakt do call Center
- zdajecie uszkodzony non-food na koniec miesiąca do DC
To nie jest to wliczane do waszych strat wliczanych do premii.
Więc co Wam to przeszkadza?
A tak przynajmniej klient zadowolony, a za kasę zwróconą kupi może coś innego i to w waszym sklepie podnosząc wasze obroty.
 
     
~iwonek 


Dołączyła: 01 Lut 2011
Posty: 43
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-08, 00:11   

uważam że reklamacje powinny być uzasadnione ,gdyż nie raz sama reklamowałam rózne rzeczy i zawsze pytano mnie co się stało że reklamuje ten towar , a tak wogóle to nikt się nie sprzeczał z tą pania tylko grzecznie zapytałam

[ Dodano: 2012-09-08, 01:13 ]
oczywiście klient jest najważniejszy :yeah:
 
     
@piivko19 

Stanowisko:
kadry

Dołączyła: 20 Lut 2011
Posty: 344
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-14, 20:27   

No to co powiecie na takie załatwienie sprawy ???

https://www.hotmoney.pl/a...biedronke-27328

trzeba mieć zacięcie biznesowe ...
  Ocena JMP: 5/10
     
@jagodak 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączyła: 06 Sty 2012
Posty: 365
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-14, 20:31   

piivko19 napisał/a:
No to co powiecie na takie załatwienie sprawy ???

https://www.hotmoney.pl/a...biedronke-27328

trzeba mieć zacięcie biznesowe ...

Kierownik służbowym samochodem? Wydrukował paragon? Jakaś dziwna ta historia
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że jest na świecie tylu idiotów" Stanisław Lem
 
     
#gosiaanna 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 18 Gru 2009
Posty: 63
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-09-15, 00:10   

Jak samochód służbowy to może KR?
  Ocena JMP: 1/10
     
Robertty
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-15, 09:45   

Proste:
-gość musiał pracować na sklepie wyprzedażowym miał dostęp do towaru po obniżonej cenie
- paragon wrzucał do skanera zmieniał wartość wystarczy dobry program graficzny i drukował
-wciskał bajer że paragon ma zkserowany bo papier termiczny blaknie z czasem,tak robią klienci sam im zresztą doradzam bo traci się gwarancje
- wykorzystywał procedurę a co do produktów marki własnej w tym CLARUS reklamacja jest zawsze uwzględniana nie musi być paragon a oświadczenie o zakupie

[ Dodano: 2012-09-15, 10:51 ]
DO IWONEK :
wkurzają mnie tacy problematyczni kierownicy,my mamy oddać nie dyskutować z klientem,nie wpędzać go pytaniami o powód reklamacji w poczucie winy,jaka jet jakość produktów clarus wiemy po ilości reklamacji sam wolę kupować droższe silver crast-y w lidlu 8) sam wielokrotnie reklamowałem to co u nas kupiłem również za bon świąteczny i pisałem oświadczenie. Procedura mówi jasno masz oddać ,wymienić itp,to że ktoś kupił i było za małe,nie tego koloru,a jest nieużywane i sprawne,totym bardziej wali mnie zwrot bo i tak ten towar sprzedam,a zepsuty no cóż ostatnio były dobrej firmy pendrive 16 g emtc i 2 oddano do reklamacji,takie są uroki produkcji made in china
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo