Reklamacja spożywcze produktu |
Autor |
Wiadomość |
martag1982
Dołączył: 24 Lip 2012 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2012-07-24, 17:44
|
|
|
el-gro napisał/a: | Produkty z Biedronki wiele tracą przez to, jak są pakowane. Ostatnio planowałem kupić śledzie, o których słyszałem wiele dobrego. Niestety musiałem zrezygnować. Po tym, jak olej z opakowania zalał mi dłonie i pobrudził spodnie, straciłem ochotę na cokolwiek. Jeżeli tak to ma wyglądać, to powinno się sprzedawać ryby tylko w puszkach, albo w pakiecie dorzucać dwie torebki foliowe i 20 zł na pralnię. |
No niestety, tak to wygląda i to dotyczy nie tylko Biedronki, ale i innych sieci. Największy problem to szczelność opakowań, ale i wygląd mógłby być ciekawszy, tak jak ma to miejsce w innych krajach.
Mnie osobiście najbardziej przeszkadza pakowanie proszków do prania itp w worki. Kto to wymyślił? otwieram proszek w domu i nie zawsze mam go w co przesypać... ani to estetyczne, ani wygodne... |
|
|
|
|
#girl
Dołączyła: 19 Gru 2009 Posty: 72
0
0
|
Wysłany: 2012-08-01, 10:00
|
|
|
w Biedronie niema żadnych problemów z reklamacją przyjmują wszystko bez zbędnych pytań i problemów czy to mąka czy skarpetki w innych sieciach gożej z oddaniem czy wymianą towaru. |
|
|
|
|
Robert de Clair
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Paź 2012 Posty: 13
0
0
|
Wysłany: 2012-10-30, 19:51
|
|
|
Prawda, ale załóżmy, że kupuję śmietanę, otwieram ją drugiego dnia, i okazuje się lipna, Jeśli robię zakupy w biedronce codziennie to nie ma problemu, zabiorę ze sobą tą śmietanę, paragon i zamienim. Tylko co jeśli tych zakupów codziennie nie robię? to dwa bilety tramwajowe mnie kosztują tyle co 3 śmietany
Konkluzja - albo jestem stratny, albo... jestem stratny. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-10-30, 19:53
|
|
|
to zachowaj smietane i zanies przy nastepnej okazji |
|
|
|
|
kamoreks
Dołączył: 06 Paź 2012 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2012-12-09, 17:26
|
|
|
Neo napisał/a: | odradzam zkup jakichkolwiek parówek :D |
Mylisz się, kup Berlinki to zmienisz zdanie. |
|
|
|
|
gregori0708
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączyła: 25 Maj 2011 Posty: 378
0
0
|
Wysłany: 2012-12-09, 19:20
|
|
|
Robert de Clair napisał/a: | Prawda, ale załóżmy, że kupuję śmietanę, otwieram ją drugiego dnia, i okazuje się lipna, Jeśli robię zakupy w biedronce codziennie to nie ma problemu, zabiorę ze sobą tą śmietanę, paragon i zamienim. Tylko co jeśli tych zakupów codziennie nie robię? to dwa bilety tramwajowe mnie kosztują tyle co 3 śmietany
Konkluzja - albo jestem stratny, albo... jestem stratny. | będziesz stratny ale śmietana z biedronki będzie hehehe :p |
|
|
|
|
~.|.
Stanowisko: klient
Dołączył: 02 Sty 2013 Posty: 30 Skąd: Zielona Góra
0
0
|
Wysłany: 2013-01-04, 21:38
|
|
|
girl napisał/a: | w Biedronie niema żadnych problemów z reklamacją przyjmują wszystko bez zbędnych pytań i problemów czy to mąka czy skarpetki w innych sieciach gożej z oddaniem czy wymianą towaru. |
poza drobnym błędem ortograficznym - zgadzam się w zupełności. Przez siedem lat regularnego kupowania w B. czasem zdarzyło mi się coś oddac - były to najmniej problemowe zwroty zakupów, jakie pamiętam. |
|
|
|
|
maltanki99
Stanowisko: klient
Dołączyła: 05 Lis 2015 Posty: 3
0
1
|
Wysłany: 2015-11-05, 14:06
|
|
|
Od paru lat kupuje parówki wieprzowe z Krainy Wędlin dla dzieci i siebie i nigdy nie miałam zastrzeżeń, lecz niestety nadeszła ta chwila.Niedawno kupiłam 3 paczki takich parówek z tą samą datą(datę mają do 13.10.2015),następnego dnia okazało się,że jedna z nich po otwarciu jest trafiona,parówki były białe i śliskie gdzie tym drugim nic nie jest.Pierwszy raz mi się to zdarzyło a kupuję ich dosyć dużo.Mam nadzieję ,że to się nie powtórzy :nie: |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2015-11-05, 14:23
|
|
|
maltanki99, ewidentnie kupiłaś rozhermetyzowane opakowanie .^. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2015-11-05, 15:01
|
|
|
Pracownik powinien je usunąć z sali sprzedaży. Szkoda że nikt nie zauważył przy kasie wtedy nie wydałabyś na darmo pieniędzy. Następnym razem uważniej oglądaj takie opakowania nie tylko pod względem daty.
Uchroni cię to od niepotrzebnych nerwów w domu po otwarciu.
Ostatnio zwracałam kilku osobom pieniądze za filet z piersi z kurczaka bo mimo dobrej daty mięso było zepsute. |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
0
0
|
Wysłany: 2015-11-05, 15:16
|
|
|
Przy tak masowej skali nie da się upilnować każdego opakowania. |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2015-11-05, 15:33
|
|
|
Miawka, chcesz powiedzieć że to jest zaniedbanie pracownika, bez przesady, owszem powinniśmy je usunąć z sali sprzedaży gdyby było widać ich złą jakość, widocznie tak nie było skoro klientka też tego nie zauważyła. |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
|