Utrata przytomnosci na sklepie |
Autor |
Wiadomość |
@biedra2014
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 206
|
Wysłany: 2019-06-23, 21:07 Utrata przytomnosci na sklepie
|
|
|
Hej jaka jest w waszych sklepach reakcja obslugi i ochrony w przypadku gdy klient straci przytomnosc na sklepie. Mialam niemila sytuacje jako klient ze podczas utraty przytomnosci mojego dziecka ochroniarz zamiast wziasc ludzi aby sie nie zbierali wokolo sam sie przygladal. Tak samo jak jedna z kasjerek a pomoc przyszla tylko ze strony 2 innych klientow |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-06-23, 22:36
|
|
|
Każda normalna ludzka reakcja nie tylko pracownika sklepu czy ochrony, to udzielić pomocy, a pracownik ochrony skoro taki tam był oczywiście powinien zabezpieczyć przed 'gapiami', wystarczyłoby wózkami alejkę zastawić i poprosić ludzi by się rozeszli ... a przynajmniej powiadomić kierownika jeśli sam nie wiedział co robić ... tak samo kasjerka, może sama nie mogła z kasy zejść, ale wezwać kierownika na pomoc na pewno mogła ... |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
@biedra2014
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 206
0
0
|
Wysłany: 2019-06-24, 01:53
|
|
|
Kasjerka wlasnie nie siedziala na kasie tylko stala obok na sklepie poprostu i sie patrzala... A dla ochroniarza wazniejsze byl moj wozek w ktorym byly zakupy niz jakakolwiek inna reakcja.. Jestem pracownikiem w innej B i jest dla mnie nie do pomyslenia taka reakcja personelu. Sama kiedys mialam przypadek taki na sklepie to pierwsze co bieglo sie po kierowniczke.. Niestety ale mam do nich zal za to zachowanie |
|
|
|
|
trzcina
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 25 Kwi 2019 Posty: 2
0
0
|
Wysłany: 2019-06-24, 08:03
|
|
|
Na ostatnim szkoleniu BHP było mówione, że mamy pomagać klientom w takich sytuacjach i zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort np. właśnie nie dopuszczenie do zbiorowiska nad tą osobą a w razie wezwania pogotowia to zamkniecie części alei. Ogólnie trzeba ludzi tak traktować jak sami chcielibyśmy być traktowani. Dodam jeszcze że za nie udzielenie pomocy w razie wypadku można nas pociągnąć do odpowiedzialności karnej a także klient może cywilnie pozwać firmę. |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-06-24, 09:03
|
|
|
biedra2014 napisał/a: | Kasjerka wlasnie nie siedziala na kasie tylko stala obok na sklepie poprostu i sie patrzala... A dla ochroniarza wazniejsze byl moj wozek w ktorym byly zakupy niz jakakolwiek inna reakcja.. Jestem pracownikiem w innej B i jest dla mnie nie do pomyslenia taka reakcja personelu. Sama kiedys mialam przypadek taki na sklepie to pierwsze co bieglo sie po kierowniczke.. Niestety ale mam do nich zal za to zachowanie |
co ci po tym żalu, lepiej zadzwonić czy napisać do BOK i niech pouczą personel tego sklepu, bo w te upały moze się to częściej zdarzać |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
|