Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Utrata przytomnosci na sklepie
Autor Wiadomość
@biedra2014

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 201
Wysłany: 2019-06-23, 21:07   Utrata przytomnosci na sklepie

Hej jaka jest w waszych sklepach reakcja obslugi i ochrony w przypadku gdy klient straci przytomnosc na sklepie. Mialam niemila sytuacje jako klient ze podczas utraty przytomnosci mojego dziecka ochroniarz zamiast wziasc ludzi aby sie nie zbierali wokolo sam sie przygladal. Tak samo jak jedna z kasjerek a pomoc przyszla tylko ze strony 2 innych klientow
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1425
Wysłany: 2019-06-23, 22:36   

Każda normalna ludzka reakcja nie tylko pracownika sklepu czy ochrony, to udzielić pomocy, a pracownik ochrony skoro taki tam był oczywiście powinien zabezpieczyć przed 'gapiami', wystarczyłoby wózkami alejkę zastawić i poprosić ludzi by się rozeszli ... a przynajmniej powiadomić kierownika jeśli sam nie wiedział co robić ... tak samo kasjerka, może sama nie mogła z kasy zejść, ale wezwać kierownika na pomoc na pewno mogła ...
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
@biedra2014

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 201
Wysłany: 2019-06-24, 01:53   

Kasjerka wlasnie nie siedziala na kasie tylko stala obok na sklepie poprostu i sie patrzala... A dla ochroniarza wazniejsze byl moj wozek w ktorym byly zakupy niz jakakolwiek inna reakcja.. Jestem pracownikiem w innej B i jest dla mnie nie do pomyslenia taka reakcja personelu. Sama kiedys mialam przypadek taki na sklepie to pierwsze co bieglo sie po kierowniczke.. Niestety ale mam do nich zal za to zachowanie :(
 
     
trzcina 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 25 Kwi 2019
Posty: 2
Wysłany: 2019-06-24, 08:03   

Na ostatnim szkoleniu BHP było mówione, że mamy pomagać klientom w takich sytuacjach i zapewnić bezpieczeństwo oraz komfort np. właśnie nie dopuszczenie do zbiorowiska nad tą osobą a w razie wezwania pogotowia to zamkniecie części alei. Ogólnie trzeba ludzi tak traktować jak sami chcielibyśmy być traktowani. Dodam jeszcze że za nie udzielenie pomocy w razie wypadku można nas pociągnąć do odpowiedzialności karnej a także klient może cywilnie pozwać firmę.
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1425
Wysłany: 2019-06-24, 09:03   

biedra2014 napisał/a:
Kasjerka wlasnie nie siedziala na kasie tylko stala obok na sklepie poprostu i sie patrzala... A dla ochroniarza wazniejsze byl moj wozek w ktorym byly zakupy niz jakakolwiek inna reakcja.. Jestem pracownikiem w innej B i jest dla mnie nie do pomyslenia taka reakcja personelu. Sama kiedys mialam przypadek taki na sklepie to pierwsze co bieglo sie po kierowniczke.. Niestety ale mam do nich zal za to zachowanie :(


co ci po tym żalu, lepiej zadzwonić czy napisać do BOK i niech pouczą personel tego sklepu, bo w te upały moze się to częściej zdarzać
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,039 sekundy. Zapytań do SQL: 10