Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Reklamacja i zwrot
Autor Wiadomość
drozd001 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 18 Gru 2017
Posty: 2
Wysłany: 2017-12-18, 11:47   Reklamacja i zwrot

Witam
Zakupiłem 15 dni temu klawiaturę hykker. Jednak posiadała ona wady więc oddałem ja na reklamacje dzień po zakupie. Dzisiaj mija 14 dni od wniesienia reklamacji i klawiatura najprawdopodobniej pojawi się w sklepie(taka dostałem informacje, że jest naprawiana) . Jednak nie chce jej odbierać tylko od razu zwrócić gdyz interesuje mnie zwrot pieniędzy . Od daty zakupu minęło już dni 15 lecz ani razu jej nie używałem przez te dni . Czy będzie z tym jakis problem ?
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 12:10   

Jeśli została naprawiona to nie zwrotu gotówki.
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
drozd001 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 18 Gru 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 12:23   

Czyli nie mam możliwości domagania się zwrotu gotówki?
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 12:49   

drozd001, nie jeśli naprawią
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
tootylkojaa 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 25 Cze 2016
Posty: 4
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 13:15   

drozd001 napisał/a:
Czyli nie mam możliwości domagania się zwrotu gotówki?


Jeżeli naprawią nie zwrócą Ci gotówki. Jeżeli nie naprawią, oddadzą Ci pieniądze.
I nie możesz oddać klawiatury żeby oni dal gotówkę ponieważ była ona używana.
_________________
` improwizujemy uśmiech i ból `
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-12-18, 15:23   

Skoro kupiłeś towar, który na dzień dobry był wadliwy, trzeba było inaczej składać zażalenie... Teraz, jak już złożyłeś reklamacje to sprzedawca zawsze, w pierwszej kolejności ma prawo do naprawy sprzętu i jak już Ci usunęli wady to nie masz podstaw do żądania zwrotu gotówki.
 
     
Ewcia1981 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Gru 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 16:37   

Hej kupilam klawiature za którą zapłaciłam kartą przedplacona dla pracowników biedronki chciałabym ją teraz oddać ale ponoć nie mogę taki regulamin czy polega to na prawdzie a jakbym zaplacila normalną kartą płatniczą to nie było by problemu tak no coś nie halo
 
     
#Lujan 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 09 Paź 2016
Posty: 100
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 20:01   

Mozesz zwrocic, nie ma takiego punktu w regulaminie jednak pamietaj, ze pieniadze zwracane sa na karte i moze to troche potrwac.
 
     
Ewcia1981 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Gru 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-12-18, 20:36   

Dzięki też czytałam i nic takiego nie widziałam ale jak dzwoniłam do siebie do sklepu powiedziano mi że nie i coś o karcie lojalnościowej która jest przecież kartą ogólnie dostępną dla klientów
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo