"Satysfakcja gwarantowana" |
Autor |
Wiadomość |
@kachen
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Mar 2012 Posty: 393
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 09:35
|
|
|
Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła.. |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 09:42
|
|
|
kachen, ale ludzie żerujący na tym będą korzystać do bólu z tego.. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@kachen
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Mar 2012 Posty: 393
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 10:06
|
|
|
Żal mi takich ludzi...!!u mnie na sklepie kody nie przechodzily na te czekolady...to klient sie wkurzyl..bardzo....wyzywal.ublizal...ale i tak mu tego nie wytłumaczysz...bo to kierowników wina ze cos na kasie nie wchodzi.... |
|
|
|
|
Kacperos
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 25 Sty 2010 Posty: 300
1
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 14:48
|
|
|
gang gang - niech usiądą na kasę i zobaczymy produktywność!!! trzeba się nagadać na tej kasie!! a wczoraj od rana problem z kartą MOJA BIEDRONKA "the quwest timed out"- i brak zadowolenia klienta ehh! masakra.. firma już chyba tego bałaganu nie ogarnia, ludzie grupowo chodzą na ZL kim pracować?? na wizytację KO dlaczego braki w półkach?? odpowiadam- brak rąk do pracy!!! towar stoi na paletach ... aż tak źle chyba jeszcze nie było kiedy pracuje 12 lat ;/ |
_________________ Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 18:09
|
|
|
A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu? |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
@owadzik2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 04 Kwi 2012 Posty: 250 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 18:54
|
|
|
MalaAsia napisał/a: | A jak to wygląda w praktyce? Gdy przychodzi niezadowolony z czekolady klient? żeby ten kupon na darmowe zakupy wydrukować trzeba wołać KS tak jak do zwrotu?
A kiedy ktoś przychodzi z kuponem wystarczy go zeskanować, jak voucher na naklejki, by tę kwotę odjęło od paragonu? |
Tak
[ Dodano: 2016-10-31, 18:57 ]
kachen napisał/a: | Troche śmieszy mnie ta cala satysfakcja gwarantowana..klient zje produkt i odda papierek....szczerze ja bym się wstydziła.. |
Ja też bym się wstydziła, ale co się dziwić skoro firma coś takiego proponuje i do tego zajmuje ta informacja dwie strony w gazetce to ludzie z tego korzystają |
_________________ Ludzie sukcesu koncentrują się na szansach, przeciętni koncentrują się na przeszkodach |
|
|
|
|
~just2
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2016-10-31, 21:41
|
|
|
Ale bym se coś słodkiego zjadł :D |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-31, 21:58
|
|
|
Niby dlaczego klient ma wstydzić się, że korzysta z promocji, która firma proponuje? Myślicie, że nie kalkulowali tego, że ludzie będą to wykorzystywać? Klient nie dostaje kasy do łapy, tylko bon do wykorzystania ciągle w tym samym sklepie. Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu. |
|
|
|
|
~just2
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 29
0
1
|
Wysłany: 2016-11-01, 13:29
|
|
|
Co powinien zrobić kasjer przy kasie żeby ten voucher wydrukować? W centrali chcą żeby podać adres tego sklepu gdzie sobie z tym nie radzą, ale obawiam się, że na samym instruktażu się nie skończy :x12 |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-11-01, 14:37
|
|
|
just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@robalna6
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 01 Paź 2014 Posty: 146
0
0
|
Wysłany: 2016-11-01, 14:53
|
|
|
Larrikol napisał/a: | Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu. |
Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing. |
_________________ "Nadzieja- to komfort na , który mnie nie stać" |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-01, 15:37
|
|
|
just2, kasjer nie drukuje tego na kasie , wzywa kierownika i ten przynosi voucher , tyle powinien wiedzieć klient , dla nas jest cała procedura . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-11-01, 16:37
|
|
|
robalna6 napisał/a: | Larrikol napisał/a: | Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu. |
Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing. | Marketing to nie tylko pozyskanie klienta, a reklama to nie tylko to, co leci w przerwie serialu. Kampanie są różne, a czy podobają się pracownikom, czy nie, to ich nie obchodzi. |
|
|
|
|
~just2
Stanowisko: klient
Dołączył: 30 Paź 2016 Posty: 29
1
1
|
Wysłany: 2016-11-01, 21:44
|
|
|
DarkSide napisał/a: | just2, kasjer ma procedury i wie jakie a jak nie to ma od tego ks lub zks. I nie bedziemy tu ujawniać klientom procedur. |
A co zrobić jak ich to przerasta? 3 kasjerki + kierownik + 30 min. i nic nie są w stanie zrobić |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-02, 05:13
|
|
|
może system nie chciał przepuścić wydrukowania bonu z powodu jakiegoś błędu; nie udzielili informacji dlaczego nie mogą wydać bonu?? |
|
|
|
|
|