Zmiana systemu premiowego 2016 |
Autor |
Wiadomość |
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 19:28
|
|
|
Hell, masz rację. Znajac zycie nawet jak rozpatrzysz kazda osobe z osobna na plus i minus to i tak Ci zarzuca kolesiostwo. Dlatego w pracy nie ma kolegów i koleżanek. Rozliczany jest każdy. Nie ma też tu znaczenia staż pracy. Liczy sie zaangażowanie i realizacja zadań na takim samym poziomie. A taki pstryczek w nos jesli raz na jakiś czas da sie tym leniwcom poskutkuje chwilowym skokiem poprawy jakosci pracy. Bo tu chodzi o ich pieniądze i ich premię. I to im powinno zależeć nie mi. Bo my zksi też byśmy byli w ten sam sposob oceniani bo wśród nas tez leserzy sie znajda. Kazdy jest kowalem swojego losu. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
aga66
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Wrz 2015 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 19:34
|
|
|
Z tego co mi wiadomo to premia jest za tk .pl i wzrost sprzedaży.Mamy jeszcze jakąś inną premię? |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 19:42
|
|
|
To jest wlasnie premia uznaniowa. Kasjer ma dodatkowo premię za brak absencji ktorej tylko sam sie może pozbawić poprzez zl badz uż. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
aga66
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 15 Wrz 2015 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 20:13
|
|
|
Właśnie więc niech zabiorą premię za tk, pl i wzrost a dadzą prawdziwą premię uznaniową. Stała suma w zależności od ilości etatów i wtedy niech kierownik sobie dzieli: jednemu zabiera a drugiemu daje w zależności od tego kto jak pracuje.Bo w tej formie jaka jest teraz to kierownik zabiera złemu ale ten dobry na tym nie zyskuje |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
1
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 21:46
|
|
|
Myślicie że na każdej biedronce jest obiektywny KS?
będą z tego cyrki aczkolwiek ja się o to nie martwie. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-10-29, 08:00
|
|
|
zgadzam się z tym co napisała Hell tylko teraz zapytajmy na ilu sklepach kierownik ma to narzędzie , ostatnio coraz biedniej z tymi premiami , znam sklepy gdzie nie było jej od miesięcy , ludzie nawet Ci najlepsi są zdemotywowani tym że starają się ale to marny trud bo nie da się wypracować porządnej premi taką ilością etatów . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
~kret410
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 29
0
0
|
Wysłany: 2016-10-29, 23:07
|
|
|
Po pierwsze powinien zostać mocno zmodyfikowany system premiowania sklepów.
Może jakaś mądra głowa to przeczyta i coś w tym kierunku zrobi ponieważ uważam , że nasze tam pomysły jakie tam wysłałem bądź wysłaliście odbiły się tylko szerokim echem ;D
Mamy obecnie 3 filary premiowania X sklepu Tajemniczy klient, Wskaźnik Wzrostu oraz Likwidacje sklepu . Niby Fajnie kolorowo ale od razu dostrzegłem bądź w też kto jaki procent dostaje za jaki filar Wiadomo , że kasjera będzie zależało na Tajemniczym kliencie, ponieważ jego wartość wyznacznikowa jest największa porównując pozostałe , więc jeśli jest ogarnięta ekipa kasjerów na sklepie zawsze przeważnie coś tam chapną Jednak pozostałe filary jak dla Mnie są przeznaczone w głównej mierze dla kadry kierowniczej . Czytałem wasze posty są w porządku naprawdę popieram system motywowania , ale w tym problem , że metoda kija i marchewki nie sprawdzi się w tej firmie Dlaczego , dlatego że system jakim się kierują jest lekko wyimaginowany tzn. Zapytajcie waszych p1 bądź p2 na czym polega dlaczego nie mamy wzrostu w tym miesiącu albo dlaczego mamy lika 20% miesiąc do miesiąca i nie mamy wskaźnika wzrostu , dlaczego TK przychodził w tym samym miesiącu 2 razy i ten sam błąd system wygenerował niższy próg niż powinien być Zmieniły się struktury , zmieniły się kompetencje zmienia się nawet polska gospodarka i widać trend spadkowy zainteresowania biedronką ....
Ale nie o tym mowa ;D
Premie powinny zostać oddzielone Kadra Kierownicza od Kadry Kasjerskiej
Moja wizja polega na tym , że kasjer powinien mieć stałą wyznaczona nie wiem przez Region , Urban czy Zon czy jak tam by widzieli PREMIE . Kierownik Sklepu mając taka a nie inna rękę ma moc motywowania ! Wiadomo każdy pracuje swoim tempem ale jeśli dołożyć do tego premie i np. Miesiąc powyżej oczekiwań dodatkowa kasa np.%5 do wypłaty od całości + (Inny pomysł :W systemie OHR notować miesiąc po miesiącu prace w skali 1-5 żeby na początek roku mieć odniesienie, kto jaką ocenę powinien dostać ) I wtedy byśmy zobaczyli naprawdę kogo na , co naprawdę STAĆ(oczywiście byłyby czynnik 500+ ) , ale myślę , że w 80 % odniosło by to pozytywny skutek . I to jest dopiero czynnik Kija I marchewki , który mógłby się sprawdzić .O premii dla Kadry też ma pomysł , ale może innym razem nie wszystko na raz
Dygresja jest taka :A jak" Alejkowym" jest przez cały miesiąc Kierownik zmiany ? |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 08:08
|
|
|
Zmiana systemu premiowego nie przejdzie bo trzyma sie w miare w swoich ramach i jest to premia zs wskazniki które mają znaczenie dla sklepów. Działa tak to praktycznie we wszystkich korporacjach jak nasza.
Tu chodzi o mobilizację tymi narzedziami które mamy. Czasami odnosze wrażenie że niektorzy pracownicy wyznaja zasade czy sie stoi czy sie leży dwa tysiace sie należy |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
~monika25075
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 24 Lis 2010 Posty: 37
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 08:54
|
|
|
Nasza KR mówiła że ow 2017 r nie będzie już tajemniczego klienta więc pewnie to ta zmiana .
[ Dodano: 2016-10-30, 08:54 ]
Nasza KR mówiła że od 2017 r nie będzie już tajemniczego klienta więc pewnie to ta zmiana . |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
1
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 11:32
|
|
|
brodacz1989, jeśli masz do czynienia z prawdziwym ślizgaczem to niestety ale nie ma na takiego ani bata ani marchewki :D , wszystkie inne przypadki takie jak : ukryty talent , śpiąca królewna , mam swoje tempo i inne osobowości lub osobliwości potrzebują indywidualnego podejścia do tematu . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 14:37
|
|
|
marta1, oczywiscie masz racje indywidualne podejscie to jedno. Nic tak nie działa mobilizujaco jak pieniądze i te wszystkie wyzej wymienione przyladki mogą obudzić sie z letargu jak premia nie wplynie tylko u nich. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 15:23
|
|
|
Polac brodaczowi dobrze pisze |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 15:36
|
|
|
Jednak jesli sie nie obudza to trudno niech dalej "chodzą" po sklepie za samą podstawę. Nie moje pieniądze nie moje zmartwienie. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-10-30, 17:09
|
|
|
brodacz1989, nasza premia w Waszych rękach , toż to kasa uznaniowa , dobrze wykorzystane naszędzie zmotzuje . Ci kierownicy którzy mają taką możliwość bo ich sklep wypracowuje dużą premię do dzieła :D , jestem za |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
|