tajemniczy klient |
Autor |
Wiadomość |
biedroneczka23
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2014-10-17, 19:04 moim zdaniem tajemniczy to ściema i zaznacza co muodpowiada
|
|
|
s |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-19, 11:22
|
|
|
adolf17 napisał/a: | Tajemniczy klient to jedna wielka ściema-przychodzi i zabiera ciężko wypracowane przez nas pieniążki...moim zdaniem na koniec swojej wizyty powinien podejść do kierownika prowadzącego zmianę i informować o tym,że był,a nie dziwnym trafem zawsze w tym dniu co był tk jest taki sam wpis kr w pamiętniku-trochę to dziwne jest |
czyli jaki? |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2014-10-19, 11:52
|
|
|
Też mam wrażenie że to wał. Ciężko to sprawdzić w moim sklepie przy ogromnej ilości klientów. Ale z czystością przed sklepem to niesprawiedliwe jest. Czasem ktoś rzuci papierek po lodzie, drugi po batoniku i już brudno. A jak siedzimy wszystkie na kasach przez 90% zmiany to ciężko latać za każdym papierkiem. Co do obsługi klienta to jest to jedyna rzecz na którą mamy wpływ. |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
biedronella33 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-19, 21:47
|
|
|
U nas jest tak, ze polowa trawnika przed sklepem jest nasza a polowa miasta... i wiadomo jak to pozniej jest... Ze nie sprzatniete I leca nam minusy. |
|
|
|
|
@Miawka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 07 Paź 2013 Posty: 778
0
0
|
Wysłany: 2014-10-20, 18:29
|
|
|
U nas obok ciuchland, który nie sprząta!!! Wina oczywiście nasza, |
_________________ Wierzę magii starych drzew i gwiazd, wierzę magii świata żądz jak zwierz... |
|
|
|
|
Dosia_Samosia
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 19
0
0
|
Wysłany: 2014-10-21, 11:19
|
|
|
oczy słońc, czy Ty pracujesz w biedrze na ulicy zaczynającej sie na W?? |
_________________ Dosia_Samosia |
|
|
|
|
#edyciorka
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 18 Sty 2014 Posty: 77
0
0
|
Wysłany: 2014-10-22, 13:24
|
|
|
Moja Biedronka na szczęście znajduje się w centrum handlowym więc sprzątanie parkingu nie należy do naszych obowiązków. Choć nie ukrywam ciekawa jestem jak na to patrzy TK bo przecież ankieta wszędzie taka sama. No ale zamiast parkingu mamy wózki klientowskie umieszczone w dwóch miejscach, więc paragonów i innych śmieci co nie miara |
|
|
|
|
~portofino
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 28
0
0
|
Wysłany: 2014-10-28, 09:38
|
|
|
Tajemniczy Klient musi zaznaczyć, czy parking należy do sklepu, czy też nie.
Ankieta jest taka sama, ale sądzę, że w zależności od opcji, punktacja może się różnić nieco. Ale o tym wiedzą już tylko pracownicy agencji. |
|
|
|
|
dblan
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Wrz 2014 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2014-11-21, 13:13
|
|
|
TK ma za zadanie ocenić, czy bezpośrednie otoczenie sklepu było czyste i w należytym stanie. Nie ma jednoznacznych wytycznych mówiących jak "daleko" sięga bezpośrednie otoczenie oraz do kogo należy obowiązek utrzymania czystości na tym terenie. Ten punkt pozostaje niedoprecyzowany i można jedynie mieć nadzieję że audytor podejdzie rozsądnie do tego tematu i odwiedzając Biedronkę w galerii nie uwzględni w ankiecie nieczystości znajdujących się przed budynkiem lub przy ulicy |
|
|
|
|
Szczupak
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 16 Lis 2014 Posty: 4 Skąd: Elbląg
0
0
|
Wysłany: 2014-11-21, 14:03
|
|
|
dblan napisał/a: | (...) można jedynie mieć nadzieję że audytor podejdzie rozsądnie do tego tematu i odwiedzając Biedronkę w galerii nie uwzględni w ankiecie nieczystości znajdujących się przed budynkiem lub przy ulicy |
Niestety ten fakt jest najczęściej uwzględniany. A przynajmniej u nas.
Do tego zmiana TK na "do dwóch razy na miesiąc" jest krzywdząca.
Mieliśmy 100% TK po (pierwszym) audycie na dzień 23 października.
Oczywiście żeby pięknie nie było wysłali go drugi raz (29), kiedy szał ogarnia ludzi przed wolnym (1 listopada).
6 kas na sklepie (w ten dzień na popołudniu było TYLKO 2 kasjerów + kierownik) a minusem podanym w audycie jest "czy w oczekiwaniu w kolejce otwarta została kolejna kasa?"
Porażka jakaś... |
|
|
|
|
@kogata
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 14 Lip 2014 Posty: 357
0
0
|
Wysłany: 2014-11-21, 19:17
|
|
|
Szczupak napisał/a: | 29), kiedy szał ogarnia ludzi przed wolnym (1 listopada).
6 kas na sklepie (w ten dzień na popołudniu było TYLKO 2 kasjerów + kierownik) |
Tutaj ewidentnie błąd zrobił kierownik układający grafik. Wiadomo, że już 2-3 dni przed dniem wolnym jest wzmożony ruch, pierwszy miesiąc kwartału - można zaplanować więcej osób bez szczególnej szkody dla grudnia. |
|
|
|
|
@Gazela34
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 17 Cze 2014 Posty: 585
0
0
|
Wysłany: 2014-11-26, 19:36
|
|
|
U nas brak wyniku z tajemniczego a tu już koniec listopada |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2014-11-26, 19:43
|
|
|
u Nas to samo |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2014-11-26, 19:49
|
|
|
A u nas stówczka |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
1
0
|
Wysłany: 2014-11-26, 19:56
|
|
|
czyli walą w d... |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
|