Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
houek
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 09:24
|
|
|
Kupiłem wczoraj gogle VR. Niestety po testach wyszło, że to jest jakaś porażka jeśli chodzi o wirtualną rzeczywistość. Niestety dałem się nabrać reklamie i sponsorowanym artykułom w sieci , opisujących ten "jakże cudowny produkt". Dzisiaj, po premierze, opinie są zgoła inne. Po głębszych poszukiwaniach okazało się, że ten produkt to chińskie VR Box sprzedawane pod marką Hykker recenzja w ich recenzji można przeczytać
Cytat: | Kupując gogle VR BOX liczyłem, że otrzymam dobry sprzęt, lecz niestety nie polecam go nikomu i przestrzegam wszystkich przed jego kupowaniem. Osoby, które nie mają porównania w sprzęcie, mogą nie zauważyć tego problemu lecz osoby, które doświadczyły wirtualnej rzeczywistości, przez zestawy takie jak Google Cardboard czy też Samsung Gear VR, poczują rozczarowanie. Osobiście, dyskwalifikuję ten produkt i mam nadzieję, że rynek również to dostrzeże i wyeliminuje podobny sprzęt. |
Czy jest możliwość bezproblemowego zwrotu takiego towaru z uwagi na niezgodność z umową? Zestaw jest kompletny, używany przez 20 minut, opakowanie nie jest zniszczone. Przypomnę, że nie jest to elektronika - bardziej lornetka (plastikowe pudełko z soczewkami, w które wkłada się własny telefon). |
Ostatnio zmieniony przez DarkSide 2016-11-29, 09:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
1
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 09:31
|
|
|
w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić spełniając wszystkie warunki opisane w regulaminie |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 09:55
|
|
|
Przecież było z góry wiadomo, że one nawet nie leżały obok gogli Samsunga.
Nie ta cena |
|
|
|
|
houek
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 10:10
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź.
Lewdaim napisał/a: | w ciągu 14 dni od zakupu można zwrócić spełniając wszystkie warunki opisane w regulaminie | Szukam regulaminu w internecie ale nie mogę znaleźć. Na stronie jest tylko regulamin korzystania ze strony internetowej. Czy to jest regulamin wewnętrzny? Jakie są dokładnie warunki? W sieci są głównie posty sprzed kilku lat, a ponoć były jakieś zmiany.
biedronka1477 napisał/a: | Przecież było z góry wiadomo, że one nawet nie leżały obok gogli Samsunga.
Nie ta cena
| Jasne i nie tego oczekiwałem. Ale liczyłem, że jakość obrazu będzie chociaż na poziomie używalności a tu tego w ogóle zabrakło. Zamiast choćby namiastki VR jest telefon przed nosem. |
|
|
|
|
biedronka1477
Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 662
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 10:21
|
|
|
No to słabo |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 10:26
|
|
|
houek, jeśli udasz się do sklepu w celu zwrócenia towaru , na tablicy za linią kas jest umieszczony plakat z warunkami reklamacji i zwrotów , warto go przeczytać przed rozmową z kierownictwem |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
houek
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 11:02
|
|
|
marta1 napisał/a: | houek, jeśli udasz się do sklepu w celu zwrócenia towaru , na tablicy za linią kas jest umieszczony plakat z warunkami reklamacji i zwrotów , warto go przeczytać przed rozmową z kierownictwem |
Czyli wejdę do sklepu z goglami pod pachą, przejdę przez kasy, poczytam regulamin i w tył zwrot "poproszę z kierownikiem"? Trochę głupio to będzie wyglądać :lol: No i raczej Twoja koleżanka po fachu zapyta dlaczego oto niosę to pudełko. |
Ostatnio zmieniony przez houek 2016-11-29, 11:23, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 11:19
|
|
|
Od 1 października zmienił się regulamin co do zwrotu towaru i właśnie klient ma 14 dni na jego zwrot. Jak dla mnie świetna decyzja firmy. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 11:21
|
|
|
houek, :D , pytałeś o warunki i regulamin zwrotów i reklamacji więc wskazałam Ci gdzie to przeczytasz , jeśli lubisz spacery do biedronki możesz się wybrać bez towaru w celu lekury i przygotowania na rozmowę z kierownikiem bo rożnie to bywa , tudzież może być tak że zanim kierownik zareaguje na "wezwanie" zdążysz przeczytać to wszystko co Cię interesuje |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
houek
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 11:23
|
|
|
Dobra, mam! https://www.biedronka.pl/...nowartosciowych
Cytat: | 3 c. Zwracany towar nie posiada śladów użytkowania |
Rozumiem, że użycie a użytkowanie to w tym przypadku dwa osobne pojęcia. Bo gogle na głowie miałem ale ich chwilowe użycie nie zmieniło stanu produktu. |
|
|
|
|
@Skiter1991
Robot
Stanowisko: klient
Dołączył: 17 Gru 2012 Posty: 594 Skąd: z daleka
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 11:29
|
|
|
Więc powinno być git tak na przyszłość to telefonów i tabletów z Biedronki też nie bierz. |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:36
|
|
|
Wszystko ok tylko pytanie czy za te gogle wziales naklejki
3.11.W chwili odbioru Saszetek Gang Świeżaków przez Uczestnika, traci on prawo do odstąpienia
od Zakupu i zwrotu zakupionych w ramach Zakupu produktów, o ile w odniesieniu do danego
Sklepu lub asortymentu, do takiego zwrotu byłby on uprawniony. Powyższe postanowienie w
żaden sposób nie narusza jednak uprawnień Uczestnika wynikających z właściwych
przepisów o rękojmi za wady fizyczne lub prawne lub gwarancji jeśli gwarancja została w
odniesieniu do danego produktu udzielona. |
|
|
|
|
houek
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:39
|
|
|
krzysieq, nic z tych rzeczy. |
|
|
|
|
@krzysieq
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 249 Skąd: Bolesławiec
0
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:40
|
|
|
To bedzie ok |
|
|
|
|
@Marakesz
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Wrz 2014 Posty: 226
1
0
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:42
|
|
|
Rozumiem, że kasjer na kasie uprzedził kupującego, że gdy weźmie jakieś śmieszne saszetki nie będzie mógł zwrócić towaru?
Jeśli go nie poinformował a regulamin tej akcji nie wisi w sklepie to ktoś kto odmówiłby mi zwrotu naraziłby się na niezłe kłopoty. |
_________________ "Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim." |
|
|
|
|
|