Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-10-28, 20:40
|
|
|
Baaardzo szeroko na to spojrzales. Poki skladasz reklamacje i nie rozkrecasz afery taka jak ta nikt by nawet nie wiedział o Twoim istnieniu.
Zlozylbys druga reklamacje i by byly trzy wyjscia: naprawa. Wymiana towaru badz zwrot gotowki. Diennie takich reklamacji w kraju jest tysiace. Kto by tam patrzyl na nazwisko i ktora to wizyta w serwisie.
Może bys trafił na normanlego kierownika bądź kierowniczke sklepu i byscie sie dogadali jak ludzie.
Zycze owocnej walki z centrala i krotkiego oczekiwania na decyzję. |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-10-28, 21:02
|
|
|
wmen napisał/a: | Larrikol napisał/a:
Wzgledem prawa absolutnie nie, ale jesli chodzi o Biedronke... nie dyskutuje się z klientem na temat zasadnosci reklamacji i kazda uwzglednia sie na jego korzysc
2011-06-11, 09:25, temat - przyjmowanie reklamacji.
Pozmieniało się trochę od tego czasu, nieprawdaż... | Pozmieniało się, to prawda. Być może klienci nadużywali łatwej procedury zwrotów i reklamacji i sieci przestało się to opłacać. Kiedyś można było nawet ominąć serwis i od razu oddać pieniądze, dziś już nie. Nie wiem ile kosztował ten telefon, ale próbuj, może dla świętego spokoju naprawią Ci ten telefon lub oddadzą kasę - nic nie tracisz, prócz czasu. Widać rozżalenie, ale jak sam piszesz - nie oszczędzałeś sprzętu, więc czy można było spodziewać się, że to wytrzyma? I tak długo podziałał |
|
|
|
|
wmen
Stanowisko: klient
Dołączył: 24 Paź 2016 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2016-11-05, 07:07
|
|
|
heh... dostałem dziś odpowiedź z BOKU.
Stwierdzili że telefon jest zalany. Normalnie Amerykę odkryli:) i anulowali mi GWARANCJĘ. Dzień świstaka.
Chyba wyczerpałem pozasądowe możliwości załatwienia sprawy i w poniedziałek podsyłam rzecznikowi konsumentów prośbę o pchnięcie sprawy do sądu. |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-05, 19:28
|
|
|
zdaj nam potem relację odnośnie decyzji sądu |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-11-07, 21:19
|
|
|
A według nowych procedur zrobilibyście zwrot na termometr? Elektroniczny, taki za 9,99 był. |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-08, 08:43
|
|
|
Jeżeli do zakupu termometru nie były wydane naklejki i zwrot mieścił by się w regulaminowych 14 dniach to ja bym przyjął. Nie jest to elektronika wyłączona ze zwrotu (nośniki danych, telefony, tablety itp.) |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-11-08, 16:41
|
|
|
A nie podchodzi wam to pod higienę osobistą? No i zapisuje ileśtam pomiarów. |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-08, 21:28
|
|
|
Lilith napisał/a: | A nie podchodzi wam to pod higienę osobistą? No i zapisuje ileśtam pomiarów. |
W sumie jak się nad tym głębiej zastanowić to nie wiadomo gdzie tym termometrem mierzył temperaturę |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-11-09, 10:41
|
|
|
No właśnie, o to mi chodzi. A czy ktoś chciałby kupić termometr, którym ktoś mierzył temperaturę nie wiadomo gdzie? |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-09, 11:04
|
|
|
Sprowadza się to do interpretacji regulaminu przyjmującego ewentualny zwrot. |
|
|
|
|
@Lilith
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2016-11-12, 10:07
|
|
|
No właśnie, jakieś szkolenie powinni zrobić, bo nawet operacyjna nie była pewna, dopiero jak się klientka zaczęła burzyć to pretensje, że się zwrotu nie zrobiło i że procedur nie znamy.
Śmieszne to jest dla mnie, że jak klient spokojny to zwrotu nie robimy, a jak się burzy to się okazuje, że trzeba było oddać. |
|
|
|
|
dzieciol
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-11-12, 11:47
|
|
|
witam.
to mój pierwszy post,chociaż forum przeglądam od kilku miesięcy.
Mam dwa pytania dotyczące regulaminu wyprzedaży.
Zakupiłem PIWO JASNE DĘBOWE 4X0,5L PUSZKA x 2
i PIWO FASBERG RADLER CYTR 0,5L PUSZKA
Niestety na żaden z produktów nie dostałem rabatu (kartę okazałem)
Druga sprawa to skończyły się naklejki i Pani dała mi paragon że otrzymałem 28 naklejek,sęk w tym że nie okazałem swojej karty tylko osoby która przyjechała mnie odwiedzić bo swojej zapomniałem. Czy bez karty tej osoby dostanę naklejki ?
Dziękuję za odpowiedzi. |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2016-11-12, 12:07
|
|
|
dzieciol, a czy aby na pewno nie otrzymałeś rabatu na piwo ? Wszelkie rabaty są zawsze na końcu paragonu
a jeśli chodzi o naklejki , to jak to możliwe że się skończyły ? a jeśli nawet to jest to sytuacja niestandardowa i najpierw powinieneś zapytać jak rozwiazuja to w danym sklepie |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
dzieciol
Stanowisko: klient
Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 4
0
0
|
Wysłany: 2016-11-12, 12:39
|
|
|
Tak,jestem pewien bo inne produkty mi odliczyło: jakiś sok,jakąś pastę do zębów i jakieś kosmetyki do pielęgnacji stóp.
Pani powiedziała że przyjdę z tym świstkiem na którym mam napisane że "otrzymałem 28 naklejek" i mi wtedy je wyda jak już będą. W sumie to skoro je niby otrzymałem to pewnie będą jaja żeby otrzymać je faktycznie :D Ale nic tam. Pierwszy raz spotykam się z czymś takim...Wcześniej jak zabrakło naklejek to inna Pani w tej samej Biedronce wydrukowała mi paragonik w stylu "okazując ten paragon przy następnych zakupach otrzymasz 7 naklejek" |
|
|
|
|
#Lewdaim
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 24 Lis 2013 Posty: 79
0
0
|
Wysłany: 2016-11-12, 16:55
|
|
|
dzieciol napisał/a: | Wcześniej jak zabrakło naklejek to inna Pani w tej samej Biedronce wydrukowała mi paragonik w stylu "okazując ten paragon przy następnych zakupach otrzymasz 7 naklejek" |
Kasjer nie ma możliwości samodzielnego wydrukowania w/w paragonika. One się drukują same w przypadku gdy nie posiadasz karty "Moja Biedronka", a ma to Cię zachęcić do jej założenia, bo tam jest napisane, że "bon" działa tylko z kartą. Zdarza się, że drukuję się w przypadku nie zbierania naklejek i klientom z aktywną kartą.
dzieciol napisał/a: |
Niestety na żaden z produktów nie dostałem rabatu (kartę okazałem)
|
Wyprzedaż nie wymaga okazania karty lojalnościowej. Jest skierowana do wszystkich klientów puki co.
Może nie naliczył się rabat z powodu błędu systemu. Dzisiaj np. nie naliczał się rabat do kawy Nescafe Sensazione Creme. |
|
|
|
|
|