Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak Wam się pracuje w Biedronce ?
Autor Wiadomość
#Master


Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 97
Wysłany: 2012-01-17, 16:12   Jak Wam się pracuje w Biedronce ?

Witam,

Pracuję w Biedronce od kilku miesięcy. Jest to Biedronka na umowie ajencyjnej, co oznacza, że nie jestem zatrudniony przez JMD, ale obowiązują mnie jak i cały sklep wszystkie standardy.

Praca jest rewelacyjna. Jestem z Niej bardzo zadowolony. Świetna atmosfera, na którą składa się sympatyczna załoga oraz - bardzo ważne - szef. Trafiłem na naprawdę świetną Kobietę :) . Wyrozumiała, sympatyczna, bez tzw. "humorków". Co do samej pracy... nie jest lekka, ale bardzo ciężka też na pewno nie. Na głowę deszcz nie pada, nie wieje, jest ciepło. Kierownik Rejonu też całkiem ok, choć teraz ma się zmienić i nie wiem kogo dostaniemy.

Słowem... Praca w Biedronce polecę każdemu, kto nie boi się pracować i nie jest nastawiony na to, że dostanie grubą kasę za nieróbstwo. :) Może nie zarabiam wielkich kokosów, ale jak na moją okolicę to nie jest źle, przynajmniej nie jest to najniższa krajowa. A jakie są Wasze odczucia ? :) Pozdrawiam wszystkich, którzy kochają Biedronkę :)
 
     
Kacperos 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 300
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-01-17, 16:53   

lubię to! :em29: >:D :yeah:
_________________
Nie mowie zegnaj, lecz do zobaczenia...
 
     
lala0102 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 22 Lis 2011
Posty: 18
Skąd: dolnośląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2012-01-17, 18:56