Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu
Autor Wiadomość
~Edynak1988 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 28 Wrz 2022
Posty: 30
Wysłany: 2022-11-26, 18:32   Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu

Jak to jest gdy przychodzi klient i twierdzi że zakupiony tego samego dnia towar jest nie kompletny albo uszkodzony i wygląda na to że ma racje, klient chce zwrot pieniędzy, ale nie ma paragonu??? możemy uwzględnić reklamacje bez paragonu?
  Ocena JMP: 5/10
     
beecciiaaa 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 06 Lis 2022
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-26, 19:33   

Bez paragonu który jest orginalnym dowodem zakupu nie można zwrócić pieniędzy. W takim przypadku klient musi spisać oświaczenie na podstawie którego wystawia się reklamacje. Jeżeli BOK zdecyduje o zwrocie gotówki wtedy można ją zwrócić klientowi. Ale to BOK decyduje wtedy czy go wymieni czy odda pieniądze. :) Pozdrawiam
 
     
~Edynak1988 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 28 Wrz 2022
Posty: 30
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-26, 19:57   

U mnie nikt nie wie dokładnie jak to wszystko funkcjonuje dzięki i pozdrowienia :)
  Ocena JMP: 5/10
     
Stonka30 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sty 2013
Posty: 16
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-26, 20:05   

My nie przyjmujemy reklamacji bez paragonu. Odsyłamy na infolinie BOK i tam otrzymują instrukcje co dalej zrobić
 
     
Fasolka.14 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 17 Paź 2019
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-26, 20:44   

Stonka30, po co odsyłać do bok? Jak wystarczy zwykle oświadczenie ...
 
     
Stonka30 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sty 2013
Posty: 16
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-27, 17:49   

Fasolka.14, Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić
 
     
Fasolka.14 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 17 Paź 2019
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-28, 08:47   

Stonka30, no tak, ale procedury są inne . Jak się coś zmienia to macie w raporcie informacyjnym więc i tak jest się na bieżąco, a tak wychodzi z punktu klienta że jesteście niedoedukowani . Bez obrazy :)
 
     
Stonka30 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 15 Sty 2013
Posty: 16
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-28, 22:06   

Fasolka.14, jasne rozumiem tylko że infolinia gra do jednej bramki z nami i z tego co wiem to mówią klientowi że musi spisać oświadczenie i dostarczyć do dowolnej Biedronki lub wysłać pocztą i do dziś nie było żadnego problemu ze strony klientów odsyłanych na infolinie, a procedury ciągle się zmieniają i trudno jest być na bieżąco zawsze ze wszystkim
 
     
Młody_01 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2021
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2022-11-29, 19:29   

Takie oświadczenie może klient dostać od nas, można je wydrukować z Eduakcji, jest tam wzór. Wtedy klient nie musi "latać" po biedronkach i dzwonić na infolinie bo wszystko można załatwić od razu w sklepie w którym klient chce dokonać reklamacji. ;)
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
2 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2022-11-29, 21:01   

Stonka30 napisał/a:
Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić

Mało profesjonalne zachowanie, takie bardzo "wygodnickie". :P
Ja tylko dodam że zgodnie z wyrokiem sądowym: Sygn. Akt XVII AmC 3998/12 (z 2012 roku) nie trzeba posiadać paragonu / faktury, aby reklamacja została uwzględniona. Zamiast paragonu może to być np. oświadczenie, zeznanie świadka, monitoring sklepu lub wykaz płatności kartą.
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo