Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu |
Autor |
Wiadomość |
~Edynak1988
Stanowisko: klient
Dołączył: 28 Wrz 2022 Posty: 30
|
Wysłany: 2022-11-26, 18:32 Zwrot towaru, reklamacja bez paragonu
|
|
|
Jak to jest gdy przychodzi klient i twierdzi że zakupiony tego samego dnia towar jest nie kompletny albo uszkodzony i wygląda na to że ma racje, klient chce zwrot pieniędzy, ale nie ma paragonu??? możemy uwzględnić reklamacje bez paragonu? |
|
|
|
|
beecciiaaa
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 06 Lis 2022 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2022-11-26, 19:33
|
|
|
Bez paragonu który jest orginalnym dowodem zakupu nie można zwrócić pieniędzy. W takim przypadku klient musi spisać oświaczenie na podstawie którego wystawia się reklamacje. Jeżeli BOK zdecyduje o zwrocie gotówki wtedy można ją zwrócić klientowi. Ale to BOK decyduje wtedy czy go wymieni czy odda pieniądze. Pozdrawiam |
|
|
|
|
~Edynak1988
Stanowisko: klient
Dołączył: 28 Wrz 2022 Posty: 30
0
0
|
Wysłany: 2022-11-26, 19:57
|
|
|
U mnie nikt nie wie dokładnie jak to wszystko funkcjonuje dzięki i pozdrowienia |
|
|
|
|
Stonka30
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Sty 2013 Posty: 16
0
0
|
Wysłany: 2022-11-26, 20:05
|
|
|
My nie przyjmujemy reklamacji bez paragonu. Odsyłamy na infolinie BOK i tam otrzymują instrukcje co dalej zrobić |
|
|
|
|
Fasolka.14
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 17 Paź 2019 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2022-11-26, 20:44
|
|
|
Stonka30, po co odsyłać do bok? Jak wystarczy zwykle oświadczenie ... |
|
|
|
|
Stonka30
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Sty 2013 Posty: 16
0
0
|
Wysłany: 2022-11-27, 17:49
|
|
|
Fasolka.14, Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić |
|
|
|
|
Fasolka.14
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 17 Paź 2019 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2022-11-28, 08:47
|
|
|
Stonka30, no tak, ale procedury są inne . Jak się coś zmienia to macie w raporcie informacyjnym więc i tak jest się na bieżąco, a tak wychodzi z punktu klienta że jesteście niedoedukowani . Bez obrazy |
|
|
|
|
Stonka30
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 15 Sty 2013 Posty: 16
0
0
|
Wysłany: 2022-11-28, 22:06
|
|
|
Fasolka.14, jasne rozumiem tylko że infolinia gra do jednej bramki z nami i z tego co wiem to mówią klientowi że musi spisać oświadczenie i dostarczyć do dowolnej Biedronki lub wysłać pocztą i do dziś nie było żadnego problemu ze strony klientów odsyłanych na infolinie, a procedury ciągle się zmieniają i trudno jest być na bieżąco zawsze ze wszystkim |
|
|
|
|
Młody_01
Stanowisko: z-ca kierownika
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2021 Posty: 11
0
0
|
Wysłany: 2022-11-29, 19:29
|
|
|
Takie oświadczenie może klient dostać od nas, można je wydrukować z Eduakcji, jest tam wzór. Wtedy klient nie musi "latać" po biedronkach i dzwonić na infolinie bo wszystko można załatwić od razu w sklepie w którym klient chce dokonać reklamacji. |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
2
0
|
Wysłany: 2022-11-29, 21:01
|
|
|
Stonka30 napisał/a: | Fasolka.14, kiedyś był zakaz przyjmowania reklamacji bez paragonu, później się to zmieniło i oficjalna procedura nadal co jakiś czas się zmienia... dlatego wysyłamy na infolinie obsługi klienta i tam uzyska rzetelne pewne informacje co trzeba zrobić |
Mało profesjonalne zachowanie, takie bardzo "wygodnickie".
Ja tylko dodam że zgodnie z wyrokiem sądowym: Sygn. Akt XVII AmC 3998/12 (z 2012 roku) nie trzeba posiadać paragonu / faktury, aby reklamacja została uwzględniona. Zamiast paragonu może to być np. oświadczenie, zeznanie świadka, monitoring sklepu lub wykaz płatności kartą. |
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
|