zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji |
Autor |
Wiadomość |
gaba3005
Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 5
|
Wysłany: 2010-01-29, 22:14 zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji
|
|
|
słyszeliście coś o zmianach zasad zwrotów towarów uszkodzonych i z reklamacji,podobno co miesiąc mamy robić na to protokoły likwidacji i oddawać do centrum |
|
|
|
|
@pitus
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 08 Sty 2010 Posty: 144
0
0
|
Wysłany: 2010-01-29, 22:52
|
|
|
dokładnie. teraz uszkodzony non-food będzie wliczany w koszty sklepu |
|
|
|
|
bryczka1
Dołączyła: 15 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2010-01-30, 07:55
|
|
|
Zasada ta obowiązuje od 1 lutego. mi się już trafiły dwa sklepy, które zwróciły towar uszkodzony na PL. Działamy jeszcze nad zasadami na jakich sklepy powinny zwracać nam towar. Dobrze by było jak by towar uszkodzony ułożony był na paletach jednorazowych. |
|
|
|
|
gaba3005
Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2010-01-30, 15:33
|
|
|
to w takim razie możemy pożegnać się z premią ;( |
|
|
|
|
LOL
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 26
0
0
|
Wysłany: 2010-02-16, 01:04
|
|
|
Zasada jest taka:
Zwrot klientowski ---> towar na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ---> Protokół przyjecia do naprawy -----> wyslanie towaru z najblizsza dostawa
Zwrot klientowski ----> nie ma towaru na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ----> protokół perzyjecia do naprawy podpisany dodatkowo "Kwituję odbiór gotówki w kwocie "XY" przez klienta ----> zwrot gotówki na kasie 1 ----> towar w PL
Jesli jest zachowana procedura to na koniec miesiaca odliczane sa z naszych PL te non-foody. |
|
|
|
|
bryczka1
Dołączyła: 15 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2010-02-16, 16:47
|
|
|
Jeżeli produkt znajduje się na liście indeksów serwisowanych, należy zapoznać się z procedurą wg. dostawcy. Przez DC serwisowane są tylko produkty Athletic International, Sigma Team, New Trade Solution. Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą. |
|
|
|
|
LOL
Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 26
0
0
|
Wysłany: 2010-02-16, 23:16
|
|
|
bryczka1 napisał/a: | [...] Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą. |
Dla jasnosci bo chyba mamy inne dane nt serwisu ? Prosze o rozwiniecie tematu... |
|
|
|
|
bryczka1
Dołączyła: 15 Gru 2009 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2010-02-17, 18:32
|
|
|
Jakie inne dane. Procedura wg dostawców mówi sama za siebie.
Jeśli przy dostawcy jest napis serwis Door to Door to klient sam dzwoni do serwisu.
W większości są to procedury postępowania dla sklepów. Przez DC mała ilość firm jeździ i jest to podyktowane tylko i wyłącznie przez dostawcę. |
|
|
|
|
max26
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2010-03-07, 17:21
|
|
|
Tka się zastanawiam gdzie tu jest prawda!Z tego co wiem to za non-food jest inaczej liczone do premi i nie powinno być z tym problemu chyba że jest on w dużych ilościach ;] |
|
|
|
|
|