Obowiązki kasjera |
Autor |
Wiadomość |
heyfckyou3
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 22 Maj 2020 Posty: 2
|
Wysłany: 2020-05-22, 16:03 Obowiązki kasjera
|
|
|
Witam. Zastanawiam się czy my jako kasjerzy musimy znać obowiązujące promocje. Jest ich całkiem sporo, a w dodatku ciągle się zmieniają, więc czasem ciężko za nimi nadążyć. Miałem taką sytuację, że na pewien produkt obowiązywał limit dzienny, o którym ja niestety nic nie wiedziałem. Chwilę po dokonaniu transakcji klient wrócił się z pretensjami, że zapłacił więcej niż powinien. Oczywiście cała wina spadła na mnie. Wydaje mi się to strasznie niesprawiedliwe. Uważam, że skoro na cenówce widnieje informacja o limicie to klient może mieć pretensje tylko i wyłącznie do samego siebie. W biurze usłyszałem nakaz, że od teraz mam przed każdym przyjściem do pracy zapoznawać się z gazetką promocyjną. Po pierwsze nie mam ani czasu, ani chęci uczyć się cen na pamięć, a po drugie kierownik nie może nam zadawać pracy domowej. Przynajmniej tak usłyszałem na szkoleniu BHP. Co o tym sądzicie?? |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-22, 18:15
|
|
|
Nie chodzi o pracę domową. Dla siebie samej biorę gazetkę na kasę i z głowy. Nikt nie uczy się cen na pamięć. Zrozum jednak klienta a to konieczne w naszym zawodzie, otóż limit jest zapisany na samym dole małą czcionką. Z własnego doświadczenia i dla własnego spokoju pracy warto się zapoznać z promkami które z pewnością ''odpalą''. POzdrawiam |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2020-05-22, 21:23
|
|
|
My zawsze mamy aktualną gazetkę na socjalu i jak czekamy na wybicie godziny zero z nudów ją przeglądamy, nikt się nie uczy na pamięć, ale warto przejrzeć |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
#Aventador
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 16 Maj 2014 Posty: 83 Skąd: Warszawa
0
0
|
Wysłany: 2020-05-26, 09:18
|
|
|
Ja zawsze trzymam aktualną gazetkę na kasie - jeśli klient ma jakieś wątpliwości, to najpierw szukam danego artykułu w gazetce. Owszem, zdarzają się błędy w systemie (wtedy albo zwracamy różnicę w cenie, albo robimy zwrot towaru - zależy jak klient będzie chciał), ale 90% przypadków to niedokładne czytanie promocji (najczęściej ludzie nie zwracają uwagi na to, że promocją jest objęty konkretny artykuł i biorą inny podobny, czasem też nie doczytają, że promocja jest przy zakupie kilku sztuk artykułu). |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2020-05-26, 10:32
|
|
|
Aventador, Klienci mają jak na tacy informacje o promocji dla posiadaczy kart biedronki na cenówkach a i tak się kłócą przy kasie. I trzeba iść na sklep a potem nawet słowa ''przepraszam''. Cóż i do tego można się przyzwyczaić |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
|