Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nowy imienny PODRĘCZNIK KASJERA
Autor Wiadomość
@kas 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 29 Maj 2010
Posty: 205
Wysłany: 2011-05-16, 12:47   Nowy imienny PODRĘCZNIK KASJERA

Dostaliście już swoje własne,imiennie wypisane podręczniki kasjera ?

Ja wczoraj. Pobierznie wieczorem przejrzałam i byłam w szoku z pewnym punktem.
Otóż wg pewnego punktu klient nie ponosi odpowiedzialności pieniężnej za towar który sam uszkodził !

7. Sytuacje niestandardowe
*Jeżeli Klient uszkodzi towar na sali sprzedaży :
- nigdy NIE ponosi kosztów z tego tytułu
- nigdy NIE sprząta uszkodzonego towaru
- nigdy NIE wzbudzaj w Kliencie poczucia winy.


Nie jest tak że panuje zasada że co klient uszkodzi,zbije itd płaci za to czy tak czy tak ? :| w kropce jestem :P

Poza tym Nowa wersja podręcznika jest ładnie sporządzona,z dużą ilością ilustracji i wyjaśnieniami. I nie ma w nim niepotrzebnych informacji jak we wcześniejszych wersjach :P :) [/i]
 
     
@Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 314
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 17:46   

Tak widziałem go, jest ładny wizualnie, ciekawa oprawa graficzna itd i teraz ponoć mamy mieć bodajże zaplanowane 4 godziny samokształcenia.

Co do tego, że klient nie płaci za towar to wiadomo od dawna :) Najwidoczniej musiałaś tę informację przeoczyć jak się zapoznawałaś z zasadami. Mi też sie nie podoba to, że klient nie płaci za uszkodzony towar ;/ ale tak jest. Ogólnie jak coś takiego się dzieje i klient podchodzi z zapytaniem to mówiłem że może zapłacić za towar ale nie musi (bo tak było do tej pory). Czasami ludzie sami się poczuwają do zapłaty. Tym bardziej jeśli przychodzą do mnie kasę, to sami mi mówią np. "Proszę to skasować 2 razy." :)
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
@kas 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 29 Maj 2010
Posty: 205
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 19:37   

Virus napisał/a:
ponoć mamy mieć bodajże zaplanowane 4 godziny samokształcenia
3 :P ale w czasie pracy :)

Virus napisał/a:
klient nie płaci za towar to wiadomo od dawna Najwidoczniej musiałaś tę informację przeoczyć jak się zapoznawałaś z zasadami
ha :ops: pewnie tak :P

jednak miałam sytuację że klient przy kasie coś uszkodził,ja nie policzyłam tego i starsi pracownicy poinformowali mnie później że powinnam policzyć tą szkodę. ale to były moje początki w biedrze.

hm warto odświeżać taką wiedzę :P
 
     
@Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 314
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 21:57   

nie chodzi o jedną godzinę w tą czy w tą ;P może być 3 w czasie pracy przynajmniej przerwę się dłuższą zrobi :D

Co do liczenia uszkodzonego towaru przy kasie jeżeli jest to skasowane przeze mnie a towar uległ uszkodzeniu w drodze do koszyka/torby klienta to nie pozwalam na wymianę towaru bądź zwrot tłumacząc, że towar należał już do klienta bo przeszedł przez kasę :)
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
biedra14

Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 22:00   

warzywa ukladalismy wg zasady lifo a teraz jest fifo -tak jest w ksiazce
 
     
@Tarantula 

Dołączyła: 24 Wrz 2010
Posty: 121
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-16, 22:27   

My już dawno warzywka wg fifo wykładamy,teraz możemy robić to legalnie :)
 
     
~inkaa 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 16 Wrz 2010
Posty: 54
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-17, 10:38   

jeżeli klientowi wypadnie z siatki i zbije się towar, nawet na naszym parkingu, to musimy wymienić mu nowy
 
     
@Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 314
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-17, 12:57   

inkaa, chorą macie niestety tę zasadę. Bezsensu i nieuczciwie ktoś Wam otworzył okienko na powiększenie PL-ki :(
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
@Tarantula 

Dołączyła: 24 Wrz 2010
Posty: 121
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-17, 17:18   

Bardzo bez sensu.Z jakiego powodu mamy odpowiadać za łamagi na parkingu?Jak coś zbije na sklepie,to już niech będzie,że nie płaci,ale za kasą to co mnie obchodzi?U nas jeszcze tego nie wymyślili na szczęście :szczena:
 
     
@Biedronek On 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 339
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-17, 17:48   

inkaa napisał/a:
jeżeli klientowi wypadnie z siatki i zbije się towar, nawet na naszym parkingu, to musimy wymienić mu nowy


Dobree :szczena: , u Mnie tego jeszcze nie ma. Ja mogę dorzucić do tego, że jeśli by chcieli coś takiego wprowadzić to pułap strat na sklepie powiększyć z 0.90% do 1.50%, bo tak jak pisze kolega Virus powiększamy sobie straty.
  Ocena JMP: 6/10
     
@Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 314
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-17, 21:15   

Biedronek On, wystarczy, że ktoś będzie złośliwy tak po prostu to w ciągu jednego dnia ambitniejszy klient może narobić nam strat za 100 i więcej PLN. Mam przykład takiej klientki zawsze coś rozwala jej się jak jest u mnie na kasie a to długim paznokciem przebije wieczko jogurtu/kefiru a to majonez rozwali a to wodę otworzy i nie zakręci dobrze a ja jej rozleje na kase i sam na siebie od razu leci po wymianę, jak jej powiedziałem że to jej wina to kierownika wzywała a kierownik oczywiście pozwolił na wymianę :/

Z drugiej strony tak jak wspomina koleżanka Tarantula, z jakiej okazji mamy odpowiadać za łamagi... chore... mam nadzieję, że nie wprowadzą tego bo wtedy myślę że o premii możemy zapomnieć na zawsze. :boks:
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
~inkaa 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 16 Wrz 2010
Posty: 54
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 09:43   

takie są procedury, sama byłam w szoku ale kierownik rejonu uświadomił mnie o tym na egz. Oczywiście klienci nie muszą o tym wiedzieć ;) A w praktyce wygląda to nieco inaczej
 
     
@Virus 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 314
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 13:11   

dobrze, że nie stosujecie tej procedury:) u mnie na sklepie nikt o tym nie wie lub udaje, że nie wie:) oby nigdy ktokolwiek z kierownictwa nie przypomniał sobie i nie zaczął stosować tejże procedury :)
_________________
Wszyscy gramy do jednej siatki, za 8 groszy!!
 
     
magda_m1101


Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 11
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-18, 22:19   

Pamiętajmy im więcej Towaru Uszkodzonego Tym większe straty
co jedneczesnie oznacza mniejsza PREMIĘ!!!!
Pozdrawiam
 
     
fanaberia

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 1
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2011-05-30, 12:24   

A wracając do podręczników – zauważyliście jeszcze coś nowego oprócz FIFO?
Bo ja wychwyciłam tylko o naszych zakupach :) mniej roboty w końcu będzie ;)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo