Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie
Autor Wiadomość
magma

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 14
Wysłany: 2016-05-17, 18:09   Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie

Dziś przyszła do mnie klientka która w sobotę kupiła dwa opakowania twarogu półtłustego Delikate 250g. Zażądała zwrotu gotówki, bo ser wyglądał jak nadmuchany balon, termin przydatności 30 maja 2016r.
Nie wiedziałam jak wygląda procedura w tym wypadku dlatego zawołałam zks, który zrobił zwrot. Czy to czasem nie przesada?? Przynieść nabiał po 4 dniach od zakupu który ewidentnie nie był przechowywany w lodówce i żądać zwrotu gotówki? Prżecież nie znana jest nam historia towaru od chwili zakupu.
 
     
@kluq 


Stanowisko:
centrum dystrybucyjne

Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1751
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-17, 18:22   

Niestety nie znana jest tez klientowi historia przechowywania go w trakcie drogi z centrum na półkę a jest ona odbiciem obrazu tego co się dzieje w firmie. Mało ludzi to i procedury przestrzegane na słowo honoru. Nie raz oddawałem nabiał, bo mimo dobrego przechowywania puchł jak złoto albo był zwyczajnie zjełczały.
Obecnie nie kupuje u nas takich rzeczy i problem się skończył :P
_________________
Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 677
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-17, 19:25   

Coś nie tak chyba z tym serem bo u nas na sklepie też mieliśmy partię takich nadmuchanych .Do tej pory zawsze półtłusty był dobry.
 
     
biedronkaaa 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 408
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-17, 21:39   

Zwrot gotówki, sprawdzic czy na sklepie mamy dalej taką partię i ten sam problem... Jesli tak to zgłaszamy do call center.
  Ocena JMP: 10/10
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-18, 16:57   

kluq, chyba po to jest stworzony haccap, czyż nie :P
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@Hell 


Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 01 Lip 2012
Posty: 2056
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-18, 18:36   

Nawet jeżeli nie mamy już tej partii to i tak zgłaszamy do call center podobnie jak wszystkie zwroty jakościowe. :)
 
     
magma

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 15 Gru 2014
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-18, 20:35   

Rozumiem.
Tylko zastanawia mnie jedno.
To był jeden jedyny przypadek " złego" twarogu. Nikt poza tą kobietą nie reklamował sera.
 
     
Mariano

Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 06 Mar 2015
Posty: 356
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2016-05-18, 21:04   

może ludziom zwyczajnie nie chciało się zwracać jednego czy dwóch twarożków... mi osobiście nie chciałoby się ruszać dupy żeby dostać 2zł zwrotu
 
     
@Kamillo 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 190
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-21, 17:04   

Twarożek jak piszesz jeszcze był z terminem, ostatnio na moim sklepie babeczka przyniosła łososia bo "śmierdział", nic w tym dziwnego, kupiony tydzień wcześniej, oraz już 3 dni po terminie, ZKS go nie przyjął, następnego dnia miałem 1 zmianę, tel z BOK
A czemu wczoraj nie został przyjęty zwrot jakościowy???
Nie wiedziałem o co chodzi :P
Po krótkiej rozmowie i tel do KR oczywiście zwrot zrobić musiałem...
  Ocena JMP: 5/10
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-24, 13:34   

Kamillo, no błaaaaaaagam Cię.... ;/ jak to zwrot artykułu po terminie i jeszcze z polecenia służbowego KR....czasem to ręce opadają jak widzę czego Biedronka uczy ludzi....
Do mnie ostatnio przyszedł gość z butami z zeszłego roku trekkigowymi, z wyglądu tych butów śmiem przypuszczać że nosił je przez cały rok 24/7...ale cwaniaczek kupił takie same w kwietniu i z tym nowym paragonem chciał oddac tamte z zeszłego roku....nie przyjęłam tej reklamacji i tyle, gość u mnie odpuścił, ale nie wiem czy nie polazł do innej Biedry...ale co mnie wkurzył to inna sprawa
 
     
@Kamillo 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 190
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-05-28, 19:46   

Lwica
Mam zamrożonego kurczaka XD Chyba go oddam ;)
No niestety firma uczy ludzi że można wszystko oddać jak nie będzie pasowało ;)
  Ocena JMP: 5/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo