Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie |
Autor |
Wiadomość |
magma
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 14
|
Wysłany: 2016-05-17, 18:09 Procedura zwrotu pieniędzy za zepsute jedzenie
|
|
|
Dziś przyszła do mnie klientka która w sobotę kupiła dwa opakowania twarogu półtłustego Delikate 250g. Zażądała zwrotu gotówki, bo ser wyglądał jak nadmuchany balon, termin przydatności 30 maja 2016r.
Nie wiedziałam jak wygląda procedura w tym wypadku dlatego zawołałam zks, który zrobił zwrot. Czy to czasem nie przesada?? Przynieść nabiał po 4 dniach od zakupu który ewidentnie nie był przechowywany w lodówce i żądać zwrotu gotówki? Prżecież nie znana jest nam historia towaru od chwili zakupu. |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2016-05-17, 18:22
|
|
|
Niestety nie znana jest tez klientowi historia przechowywania go w trakcie drogi z centrum na półkę a jest ona odbiciem obrazu tego co się dzieje w firmie. Mało ludzi to i procedury przestrzegane na słowo honoru. Nie raz oddawałem nabiał, bo mimo dobrego przechowywania puchł jak złoto albo był zwyczajnie zjełczały.
Obecnie nie kupuje u nas takich rzeczy i problem się skończył |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
tadam
Stanowisko: kasjer
Dołączyła: 06 Gru 2012 Posty: 677
0
0
|
Wysłany: 2016-05-17, 19:25
|
|
|
Coś nie tak chyba z tym serem bo u nas na sklepie też mieliśmy partię takich nadmuchanych .Do tej pory zawsze półtłusty był dobry. |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2016-05-17, 21:39
|
|
|
Zwrot gotówki, sprawdzic czy na sklepie mamy dalej taką partię i ten sam problem... Jesli tak to zgłaszamy do call center. |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2016-05-18, 16:57
|
|
|
kluq, chyba po to jest stworzony haccap, czyż nie |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2016-05-18, 18:36
|
|
|
Nawet jeżeli nie mamy już tej partii to i tak zgłaszamy do call center podobnie jak wszystkie zwroty jakościowe. |
|
|
|
|
magma
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 15 Gru 2014 Posty: 14
0
0
|
Wysłany: 2016-05-18, 20:35
|
|
|
Rozumiem.
Tylko zastanawia mnie jedno.
To był jeden jedyny przypadek " złego" twarogu. Nikt poza tą kobietą nie reklamował sera. |
|
|
|
|
Mariano
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 356
0
0
|
Wysłany: 2016-05-18, 21:04
|
|
|
może ludziom zwyczajnie nie chciało się zwracać jednego czy dwóch twarożków... mi osobiście nie chciałoby się ruszać dupy żeby dostać 2zł zwrotu |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2016-05-21, 17:04
|
|
|
Twarożek jak piszesz jeszcze był z terminem, ostatnio na moim sklepie babeczka przyniosła łososia bo "śmierdział", nic w tym dziwnego, kupiony tydzień wcześniej, oraz już 3 dni po terminie, ZKS go nie przyjął, następnego dnia miałem 1 zmianę, tel z BOK
A czemu wczoraj nie został przyjęty zwrot jakościowy???
Nie wiedziałem o co chodzi
Po krótkiej rozmowie i tel do KR oczywiście zwrot zrobić musiałem... |
|
|
|
|
~Lwica
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 10 Mar 2016 Posty: 42
0
0
|
Wysłany: 2016-05-24, 13:34
|
|
|
Kamillo, no błaaaaaaagam Cię.... ;/ jak to zwrot artykułu po terminie i jeszcze z polecenia służbowego KR....czasem to ręce opadają jak widzę czego Biedronka uczy ludzi....
Do mnie ostatnio przyszedł gość z butami z zeszłego roku trekkigowymi, z wyglądu tych butów śmiem przypuszczać że nosił je przez cały rok 24/7...ale cwaniaczek kupił takie same w kwietniu i z tym nowym paragonem chciał oddac tamte z zeszłego roku....nie przyjęłam tej reklamacji i tyle, gość u mnie odpuścił, ale nie wiem czy nie polazł do innej Biedry...ale co mnie wkurzył to inna sprawa |
|
|
|
|
@Kamillo
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 06 Sie 2013 Posty: 190
0
0
|
Wysłany: 2016-05-28, 19:46
|
|
|
Lwica
Mam zamrożonego kurczaka XD Chyba go oddam
No niestety firma uczy ludzi że można wszystko oddać jak nie będzie pasowało |
|
|
|
|
|