Tablet GoClever - reklamacja |
Autor |
Wiadomość |
zadaniel
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 3
|
Wysłany: 2014-01-29, 12:34 Tablet GoClever - reklamacja
|
|
|
Witam,
Jakieś 1,5 roku temu kupiłem tablet w Biedronce i ostatnio zawartośc tabletu została wyczyszczona, łącznie z aplikacjami (niektóre płatne). Stało się to już drugi raz. I mam pytanie w związku z tym. Czy mogę go reklamować w Biedronce? Jak wygląda proces reklamacji? Moge liczyć na zwrot pieniedzy za sprzęt? Trochę się wkurzyłem po stracie wszystkich danych i szczerze powiedziawszy wolałbym zwrot pieniędzy niż jego naprawę ewnetualną naprawę.
Z góry dziękuję za odpowiedź
pozdrawiam |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-29, 12:36
|
|
|
W książeczce gwarancyjnej masz opisane warunki gwarancji, podany na pewno jest też nr do serwisu, zadzwoń i zapytaj. Jak zaniesiesz do sklepu to na pewno od razu nie oddadzą pieniędzy, tylko też wyślą do naprawy. |
|
|
|
|
@B_Krakow
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 154 Skąd: Kraków
0
0
|
Wysłany: 2014-01-29, 12:40
|
|
|
Tylko reklamacja na podstawie paragonu. Tablet oddajesz do sklepu. Wypełniamy protokół reklamacyjny. Od tego czasu mamy 2 tygodnie na danie odpowiedzi co dalej z Twoją reklamacją (zwrot gotówki czy naprawa). Jeśli naprawa, to sprzęt idzie do serwisu i tam reklamacja się przeciąga (mówię z doświadczenia). Łączny czas oczekiwania na naprawę ok 1,5 miesiąca. |
|
|
|
|
zadaniel
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2014-01-29, 12:44
|
|
|
Kiedyś na tym forum obiło mi się o uszy, że Biedronka rozpatruje reklamacje na korzyść klienta. Także, może jakbym się uparł, że poproszę o zwrot pieniędzy, to może by na tym stanęło. |
|
|
|
|
@B_Krakow
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączył: 02 Lis 2011 Posty: 154 Skąd: Kraków
0
0
|
Wysłany: 2014-01-29, 12:45
|
|
|
Tak było kiedyś Tabletu używasz od 1,5 roku więc raczej nie licz na zwrot gotówki od razu. |
|
|
|
|
@kluq
Stanowisko: centrum dystrybucyjne
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 1751
0
0
|
Wysłany: 2014-01-29, 15:53
|
|
|
Jeżeli okaże się ,że to wina oprogramowanie to nie liczyłbym na pozytywne rozpatrzenie reklamacji gdyż najczęściej ani systemy ani oprogramowanie nie są objęte gwarancją tak w laptopach jak i w tabletach. |
_________________ Niejeden, komu się wydaje, że umie mówić, po prostu nie umie milczeć. Epicharm |
|
|
|
|
zadaniel
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 3
0
0
|
Wysłany: 2014-01-30, 08:34
|
|
|
Tak mi się wydaje, że to może być wina systemu. Czyli nie mam co liczyć, żeby reklamacja zakończyła się pozytywnie?
Ciekawe czy Biedronka mi zwróci za kasę za aplikacje, za które zapłaciłem. |
|
|
|
|
~Promo3
Stanowisko: klient
Dołączył: 27 Sie 2013 Posty: 41
0
0
|
Wysłany: 2014-01-30, 09:40
|
|
|
zadaniel napisał/a: | Tak mi się wydaje, że to może być wina systemu. Czyli nie mam co liczyć, żeby reklamacja zakończyła się pozytywnie?
Ciekawe czy Biedronka mi zwróci za kasę za aplikacje, za które zapłaciłem. |
Aplikacje które zakupiłeś (tablet ma Androida rozumiem?) są przypisane do konta na którym się logowałeś, więc można bez problemu je zainstalować.
Co do przyznania gwarancji to raczej ci jej nie przyjmą. Musiałbyś udowodnić, że oprogramowanie samo się wyczyściło, a nie zostało wykonane ręcznie przywrócenie ustawień fabrycznych. |
|
|
|
|
~michal77
Stanowisko: klient
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 37 Skąd: SWD
0
0
|
Wysłany: 2014-01-30, 12:32
|
|
|
Też wątpię żeby przyznali reklamację na oprogramowanie, może jakiś wirus był? (chyba też są na Androidzie).
To jest przykładowa tak samo jakbym kupił laptopa z win8, dostał jakiegoś wira, który by "zjadł" oprogramowanie, i chciałbym na podstawie tego reklamacje. |
|
|
|
|
|