|
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki
|
Obułuda |
Autor |
Wiadomość |
#Master
Dołączył: 22 Wrz 2011 Posty: 97
|
Wysłany: 2012-06-21, 12:01 Obułuda
|
|
|
Witam.
Od kilku miesięcy atmosfera w pracy jest nie do zniesienia. Wśród kierowniczek (dokładnie ZKS) panuje potwrona obłuda. Gdy na zmianie jest jedna, obgaduje pozostałe dwie, a gdy są razem to jeżdżą po kasjerach, choć każdy z nas zostawia serce i zdrowie w pracy. Nie ma ani jednego olewacza, który obowiązkowi traktowałby z przymróżeniem oka. To one dają ciała, kompletnie nie pomagając kasjerom, nawet gdy swoją robotę mają zrobioną. Rozmawiają w tym czasie przez telefon (prywatne rozmowy). Gdy przyjeżdza szef, to wtedy biorą się do roboty. Mnie również obgadują, kopią pode mną dołek. Nie wiem, ani ja ani reszta ekipy co mamy robić.... Doradźcie coś. |
|
|
|
|
PrzyjacielForum [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-21, 13:52
|
|
|
Próbowałeś tu:
Call Center - infolinia
0-800-080-010 (numer bezpłatny dla telefonów stacjonarnych)
022/ 205-33-00 (numer dla telefonów komórkowych - opłata wg. stawki operatora) |
|
|
|
|
@pracownik
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 24 Lut 2010 Posty: 487
0
0
|
Wysłany: 2012-06-21, 13:58
|
|
|
Można też anonimowo zadzwonic. |
|
|
|
|
@babajaga2
Stanowisko: były pracownik
Dołączyła: 20 Sie 2011 Posty: 128
0
0
|
Wysłany: 2012-06-22, 07:59
|
|
|
To znaczy że mają za dużo wolnego czasu i z nudy zajmują się nie tym co powinni.Na charakter ludzki nie mamy wpływu ale na pracę tak.Może rozmowa z KR poskutkuje.Powodzenia. |
_________________ Czas na zmiany |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 14:34
|
|
|
hm obłuda..........kasjer podwładny kierownik przełożony........pierwszy wykonuje polecenia drugiego drugi kr.............kompletnie nie pomagają kasjerom......tylkow tej firmie jesteście tak nauczeni....pracowałem jako kierownik w wielu zakładach pracy.....jak trzeba było to pomagałem.....jak nie siedziałem w biurze....tylko w dronce kierownik to kasjer z troszkę większymi obowiązkami.......tutaj robimy to co wy plus naszą pracę......a wam jak się niechce robić to tak długo kasujecie by tylko przyszedł inny klient i mam 2 kasy non stop po 1-2 klientów,a kiero na kasy ,zbierać makulaturę zrobić ceny zamówienie plkę,dostać zj**y od kr ,polecenia z rt,i poczty i posłuchać opr od kr........po za tym milion poleceń z węży...bo my nie dzwonimy na infolinię że kr stosuje MOBBING bo te ich teksty i sms są co najmniej obraźliwe.....a końcem końców jak dostajesz wypłatę bez premii to jest ona taka sama jak kasjeraz biedronki obok który dostał premię.Do nas należy zdjęcie przeterminki,zwroty do dc,przyjęcie dostawy,grafiki bilanse....a wam się wydaje że tylko ściemniamy.........w normalnym zakładzie pracownik szeregowy nie intersuje się tym co robi kierownik tylko zap****la.....i martwi się czy kiero się nim nie zainteresuje.......A W BIEDRONCE BARDZO DOBRZE ZNACIE SWOJE PRAWA.......CO DO OBOWIĄZKÓW TO JUŻ GORZEJ....A SAMI LATCIE I DONOSICIE NA KOLEŻANKI AŻ ŻYGAĆ SIĘ CHCE >:D
[ Dodano: 2012-06-22, 15:40 ]
I wcale do kablowania nie trzeba was zachęcać..........to takie bez interesowne walenie z ucha ,i gadanie co to jeden kierownik gadał na drugiego,albo co zrobił i powiedział jesteście obłudni ....łasicie się podlizujecie a jak nam się podwinie noga to afera na całego
[ Komentarz dodany przez: Larrikol: 2012-06-22, 15:57 ]
Chociaż masz rację, na pewno można emocje ująć w mniej agresywny i pozbawiony przekleństw sposób Pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez 2012-06-22, 14:54, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
skazany24 [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 16:28
|
|
|
wszedzie sa kapusie. U mnie tez jest zastepczyni co kasjerom kaze zapierdalac a jak cos zrobi lub kaze kasjerowi to na nastepny dzien trzeba poprawic a wine zwala na kasjerag. |
|
|
|
|
@stoneczka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 28 Lis 2011 Posty: 284
0
0
|
Wysłany: 2012-06-22, 20:31
|
|
|
Robertty,jak to do Was należy zdjęcie przeterminki ? U nas robią to kasjerzy. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 20:40
|
|
|
stoneczka napisał/a: | Robertty,jak to do Was należy zdjęcie przeterminki ? U nas robią to kasjerzy. |
Oczywiscie kierownik moze zlecic to kasjerowi, ale ostatecznie, to on bedzie za to odpowiadal |
|
|
|
|
@stoneczka
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 28 Lis 2011 Posty: 284
0
0
|
Wysłany: 2012-06-22, 21:09
|
|
|
Larrikol napisał/a: | stoneczka napisał/a: | Robertty,jak to do Was należy zdjęcie przeterminki ? U nas robią to kasjerzy. |
Oczywiscie kierownik moze zlecic to kasjerowi, ale ostatecznie, to on bedzie za to odpowiadal |
hm, u nas są konsekwencje za nie zdjęcie przeterminki, dotąd były upomnienia pisemne a teraz ponoć mają być nagany.pilnujemy się,ale zdarzają się wpadki.
ostatnio KR zagroził ,że jak coś znajdzie to cały personel otrzyma nagany.uczepiłam sie tych terminów ale mnie to zaineresowało z mojego punktu widzenia |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 22:01
|
|
|
u mnie KR nie dopuszcza takiej mozliwosci, ze terminy sprawdza kasjer i za kazda wpadke obciaza kierownika prowadzacego zmiane |
|
|
|
|
DarkSide
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 22 Sty 2011 Posty: 3461 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2012-06-22, 22:02
|
|
|
Larrikol, u Nas kasjerzy sprawdzają i jak co to my dostajemy baty.. |
_________________ Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!! |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2012-06-22, 22:06
|
|
|
Co rejon, to obyczaj U mnie nawet nie mialabym szansy wytlumaczyc sie w ten sposob, ze nie ja sprawdzalam. Ja jestem za to odpowiedzialna i sama powinnam sie tym zajac, a widocznie mi sie nie chcialo wykonac tego, co do mnie nalezalo i tyle bylo by z tlumaczen |
|
|
|
|
~usura
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 09 Sty 2012 Posty: 59
0
0
|
Wysłany: 2012-06-23, 23:53
|
|
|
Robertty napisał/a: | hm obłuda..........kasjer podwładny kierownik przełożony........pierwszy wykonuje polecenia drugiego drugi kr.............kompletnie nie pomagają kasjerom......tylkow tej firmie jesteście tak nauczeni....pracowałem jako kierownik w wielu zakładach pracy.....jak trzeba było to pomagałem.....jak nie siedziałem w biurze....tylko w dronce kierownik to kasjer z troszkę większymi obowiązkami.......tutaj robimy to co wy plus naszą pracę......a wam jak się niechce robić to tak długo kasujecie by tylko przyszedł inny klient i mam 2 kasy non stop po 1-2 klientów,a kiero na kasy ,zbierać makulaturę zrobić ceny zamówienie plkę,dostać zj**y od kr ,polecenia z rt,i poczty i posłuchać opr od kr........po za tym milion poleceń z węży...bo my nie dzwonimy na infolinię że kr stosuje MOBBING bo te ich teksty i sms są co najmniej obraźliwe.....a końcem końców jak dostajesz wypłatę bez premii to jest ona taka sama jak kasjeraz biedronki obok który dostał premię.Do nas należy zdjęcie przeterminki,zwroty do dc,przyjęcie dostawy,grafiki bilanse....a wam się wydaje że tylko ściemniamy.........w normalnym zakładzie pracownik szeregowy nie intersuje się tym co robi kierownik tylko zap****la.....i martwi się czy kiero się nim nie zainteresuje.......A W BIEDRONCE BARDZO DOBRZE ZNACIE SWOJE PRAWA.......CO DO OBOWIĄZKÓW TO JUŻ GORZEJ....A SAMI LATCIE I DONOSICIE NA KOLEŻANKI AŻ ŻYGAĆ SIĘ CHCE >:D
[ Dodano: 2012-06-22, 15:40 ]
I wcale do kablowania nie trzeba was zachęcać..........to takie bez interesowne walenie z ucha ,i gadanie co to jeden kierownik gadał na drugiego,albo co zrobił i powiedział jesteście obłudni ....łasicie się podlizujecie a jak nam się podwinie noga to afera na całego
[ Komentarz dodany przez: Larrikol: 2012-06-22, 15:57 ]
Chociaż masz rację, na pewno można emocje ująć w mniej agresywny i pozbawiony przekleństw sposób Pozdrawiam |
Wiesz co,to bardzo dużo zależy od tego jakim jesteś KS.U mnie z KS pracuje się fatalnie,wydaje 7poleceń na raz,nie pozwala raz zaczętej pracy dokończyć,pół dnia sprawdza dostawę i ogólnie ma wszystko w nosie.Każdy jak tylko może ucieka na kasę,bo z KS panuje ogólny chaos.Natomiast wszyscy ZKS są super potrafią doskonale zorganizować pracę,wszystko jest zrobione-nawet przy małej ilości pracowników.Można?Można,wystarczy dobra organizacja.A poza tym 3\4 z tego co wymieniłeś robią akurat pracownicy. |
|
|
|
|
@vitalyzd
Stanowisko: kierownik okręgu
Dołączył: 30 Wrz 2011 Posty: 149
0
0
|
Wysłany: 2012-09-05, 14:12
|
|
|
Robertty napisał/a: | hm obłuda..........kasjer podwładny kierownik przełożony........pierwszy wykonuje polecenia drugiego drugi kr.............kompletnie nie pomagają kasjerom......tylkow tej firmie jesteście tak nauczeni....pracowałem jako kierownik w wielu zakładach pracy.....jak trzeba było to pomagałem.....jak nie siedziałem w biurze....tylko w dronce kierownik to kasjer z troszkę większymi obowiązkami.......tutaj robimy to co wy plus naszą pracę......a wam jak się niechce robić to tak długo kasujecie by tylko przyszedł inny klient i mam 2 kasy non stop po 1-2 klientów,a kiero na kasy ,zbierać makulaturę zrobić ceny zamówienie plkę,dostać zj**y od kr ,polecenia z rt,i poczty i posłuchać opr od kr........po za tym milion poleceń z węży...bo my nie dzwonimy na infolinię że kr stosuje MOBBING bo te ich teksty i sms są co najmniej obraźliwe.....a końcem końców jak dostajesz wypłatę bez premii to jest ona taka sama jak kasjeraz biedronki obok który dostał premię.Do nas należy zdjęcie przeterminki,zwroty do dc,przyjęcie dostawy,grafiki bilanse....a wam się wydaje że tylko ściemniamy.........w normalnym zakładzie pracownik szeregowy nie intersuje się tym co robi kierownik tylko zap****la.....i martwi się czy kiero się nim nie zainteresuje.......A W BIEDRONCE BARDZO DOBRZE ZNACIE SWOJE PRAWA.......CO DO OBOWIĄZKÓW TO JUŻ GORZEJ....A SAMI LATCIE I DONOSICIE NA KOLEŻANKI AŻ ŻYGAĆ SIĘ CHCE >:D
|
Jakbym słyszał opowieść o moim personelu ... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
phpBB by
przemo
|