Zwroty i reklamacje |
Autor |
Wiadomość |
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-07, 11:37
|
|
|
renatan, tak, nie przyjmuje się na zwroty ogólnie mówiąc elektroniki
"Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie za wyjątkiem następujących artykułów:(...)
Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych"
https://www.biedronka.pl/...lepie-biedronka |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
PYSPYS [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-07-07, 12:11 kaucja za butelke
|
|
|
A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce? |
|
|
|
|
renatan
Stanowisko: klient
Dołączyła: 07 Lip 2019 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2019-07-07, 14:02
|
|
|
MalaAsia ok i tu jest pies pogrzebany ...pisze jak byk
mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych
i dalej za wyjatkiem
ale chodzi o nieprzyjmowanie pełnowartościowych a co z uszkodzonymi/zepsutymi ? co z gwarancją ??? |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-07-07, 14:34 Re: kaucja za butelke
|
|
|
PYSPYS napisał/a: | A może mi ktoś wytłumaczyć jak to jest z zwrotem butelek ? bo kaucja za butelke harnaś nalicza się w wysokości 0,50 gr a jak zrobić potem zwrot za butelke? czy wogóle jest taka możliwość u nas w biedronce? |
Jest. Na przycisku SKUP OPAKOWAŃ. Lub drzewko produktów i tam przycisk "przyjęcie opakowań zwrotnych". Sęk w tym że drukuje się podobno bon rabatowy który klient może wykorzystać na zakupy. Tego akurat nie przerabiałem (zwrotu kaucjonowanych butelek i wydawania vouchera) więc nie umiem się wypowiedzieć. |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-07, 16:04
|
|
|
renatan, jako reklamację możesz oddać, jeśli jest uszkodzony i jeśli masz dowód zakupu, wybierasz wtedy czy z tytułu rękojmi czy gwarancji i czego się domagasz, zwrotu gotówki, naprawy, czy obniżenia ceny |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
renatan
Stanowisko: klient
Dołączyła: 07 Lip 2019 Posty: 5
0
0
|
Wysłany: 2019-07-07, 20:16
|
|
|
ok
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć |
Ostatnio zmieniony przez MalaAsia 2019-07-07, 21:14, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-07, 21:14
|
|
|
renatan napisał/a: | ok
tak tez chciałam zrobic ale nawet jak twierdziłam że uszkodzony jet pen to pani nie chce przyjąć |
jak nie chce przyjąć to pozostaje tel do BOK
800 080 010* (z telefonu stacjonarnego)
lub
(22) 205 33 00** (z telefonu komórkowego lub z zagranicy)
albo mail bok@biedronka.eu do BOK - biura obsługi klienta, bo nawet jak na sklepie przyjmie to sprawa i tak trafia do nich |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 09:28
|
|
|
MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top ale nie mogłam nie zauważyć ;-) |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 10:17
|
|
|
marta1 napisał/a: | MalaAsia, ale jesteś obryta ;-) , co świadczy o tym że nowa funkcja jest bardzo potrzebna w firmie
sorki za off top ale nie mogłam nie zauważyć ;-) |
Dzięki Marta, ale zauważ też, że to co podałam to jedynie informacje ogólnodostępne na str Biedronki, każdy może to samo sobie znaleźć i przeczytać ... wiadomo nie każdemu chce się szukać informacji, jak można pomóc, to czemu nie |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 10:30
|
|
|
moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-) |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 11:05
|
|
|
marta1 napisał/a: | moje spostrzeżenie bardziej dotyczyło profesjonalnego podejścia do klienta ;-) |
ach jeśli tak to odbierasz, to dziękować dziękować |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2019-07-08, 13:31
|
|
|
No no, niech nie przyjmują zaraz będzie kolejny karny quiz dla klientów |
|
|
|
|
+marta1
Stanowisko: klient
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 14:53
|
|
|
Larrikol, przydałby się taki karny quiz dla pracowników |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2019-07-08, 23:37
|
|
|
marta1, Larrikol, karny czy nie karny na pewno przydałby się test dla pracowników z takiej wiedzy, bo to są rzeczy które nieużywane wylatują z głowy ... byłam zwolenniczką testów z kodów i żałuję że ich już nie ma, ze świeżych też jest raz po szkoleniu a po roku nikt nie pamięta co do chłodni ma a co nie może wjechać, tak samo z mtd czy terminami ... jakyśmy raz na kwartał jakiś teścik robili to by bardziej zależało żeby utrwalić sobie |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
Mik
Stanowisko: klient
Dołączył: 03 Sie 2019 Posty: 1
0
0
|
Wysłany: 2019-08-03, 22:45
|
|
|
Witam, a czy można wymienić kawę, lub zwrócić, żeby kupić nową ?
Kupiłem kawę Jacobs (w słoiczku, nieotwarta, zaklejona), tylko przypadkiem wziąłem rozpuszczalną zamiast nie-rozpuszczalną, a takiej nie pijam. W pośpiechu się pomyliłem. Jak to jest z kawą ? |
|
|
|
|
|