Nagany |
Autor |
Wiadomość |
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2021-01-11, 14:39
|
|
|
Givszoman, jakby mu się kiedykolwiek trafił taki pracownik jak Ty i udałoby mi się to wychwycić w procesie rekrutacji to nawet przez minutę bym się nie zastanowił i nie zatrudnil takiego osobnika |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2021-01-12, 01:17
|
|
|
brodacz1989, dlaczego? |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
u8t3io3p
Stanowisko: klient
Dołączył: 06 Kwi 2017 Posty: 873
0
0
|
Wysłany: 2021-01-12, 14:35
|
|
|
Ja nawet nie wiem o co mu chodzi teraz, zaklada ze dostanie kolejna nagane czy jak
Ja tylko napisalem ze nie dostanie premii rocznej
Ogolnie jest dziwna osoba
Patrzac na jego posty odnosze wrazenie, ze uwaza sie za osobe co wszystko wie, jak poplenisz blad to odrazu cie wypunktuje
Znalem kilka takich osob i sie slabo z nimi pracowalo |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2021-01-12, 16:18
|
|
|
u8t3io3p napisał/a: | Ja nawet nie wiem o co mu chodzi teraz, zaklada ze dostanie kolejna nagane czy jak
Ja tylko napisalem ze nie dostanie premii rocznej
Ogolnie jest dziwna osoba
Patrzac na jego posty odnosze wrazenie, ze uwaza sie za osobe co wszystko wie, jak poplenisz blad to odrazu cie wypunktuje
Znalem kilka takich osob i sie slabo z nimi pracowalo |
Wcale nie zakładam tak. Dostałem jedną naganę za próbę nauczenia innej kasjerki porządków na kasie że się wynosi po sobie towar - po prostu zostawiłem po sobie jeszcze gorszy bałagan na kasie. Nie przewidziałem że się to tak skończy. Tyle powiem. Niestety wyszło inaczej. Choć nie przeczę że potrafię być bardziej złośliwy, jak przysłanie na kontrolę tzw. Państwowej Inspekcji Pracy tylko dlatego że jedna koleżanka sama nie chciała wynieść się z szatni męskiej. Taka forma zwrócenia uwagi innej osobie była jednak bardziej dyskretna. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2021-01-12, 18:20
|
|
|
Givszoman, a nie prościej było po prostu powiedzieć koleżance, żeby sprzątała swoje brudy? |
|
|
|
|
Givszoman [Usunięty]
|
Wysłany: 2021-01-12, 19:07
|
|
|
Larrikol napisał/a: | Givszoman, a nie prościej było po prostu powiedzieć koleżance, żeby sprzątała swoje brudy? |
Widać nie było tak prościej. Szkoda że teraz ja muszę ponosić konsekwencje swoich czynów - jak do 10.11.2021 roku nie nawywijam gorzej, nagana zostanie usunięta z moich akt pracownika. Gorzej jak dostanę dwie kolejne nagany wtedy z Biedronką po prostu się pożegnam... oczywiście mam nadzieję że tak nie będzie. |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2021-01-12, 19:10
|
|
|
Najwidoczniej komunikacja kuleje... Lepsze byłoby nawet zostawienie zakupów dla tej koleżanki, żeby też musiała porozkładać, skoro tak trudno Tobie z kimś porozmawiać, niż wywalać śmieci... |
|
|
|
|
brodacz1989
Stanowisko: były pracownik
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 865 Skąd: Polska
0
0
|
Wysłany: 2021-01-12, 22:46
|
|
|
MalaAsia, żeby się nie męczyć. I uwierz mi na słowo on by nie przeszedł tego procesu. Z takim podejściem i rozwiązywaniem konfliktów.
Larrikol, w większości sklepów ta komunikacja kuleje. Niestety takie są fakty |
_________________ bądźmy ubodzy, ale nie głupi... |
|
|
|
|
#hrhr
Stanowisko: klient
Dołączył: 15 Sie 2017 Posty: 95
0
0
|
Wysłany: 2021-01-13, 00:15
|
|
|
Dobrze przynajmniej, że te śmieci wywalił do śródka, a nie na zewnątrz. |
|
|
|
|
CVB83
Stanowisko: klient
Dołączyła: 15 Kwi 2020 Posty: 424
0
0
|
Wysłany: 2021-01-13, 17:39
|
|
|
brodacz1989, brawo ciągle coś mu nie pasuje. Sama jesteś roszczeniowa alw... |
_________________ cvb83 |
|
|
|
|
Bartosz
Administrator
Stanowisko: klient
Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 683
0
0
|
Wysłany: 2021-02-09, 19:47
|
|
|
Givszoman, ja bym rozwiazal ten problem nieco inaczej, ale bardzo podobnie. Zwrocilbym kilkukrotnie uwage kolezance, a nastepnie jedynie poinformowal przelozonego, ze zostawie syf na kasie w formie nauczki dla kasjerki. Jesli nie idzie sie dogadac to trzeba dzialac, bo nie ma sensu tracic nerwow i czasu, a bieganie do przelozonego z tak trywialnym problemem jest nieco dziecinne - troche jak zawracanie dupy czyms co nie powinno miec miejsca.
brodacz1989, mysle ze problem z komunikacja jest powszechny w kazdej organizacji. Istnieja nawet firmy, ktore zeruja na tym problemie. Tydzien temu u mnie w pracy zostal wyslany towar pod adres A (standardowy), ale w dniu wysylania towaru UPS nastapila korekta adresu i ostatecznie towar mial zostac wyslany pod adres B. Kontrakt opiewal na ~100 tys. euro i zostal skonstruowany w taki sposob by za kazdy dzien zwloki doliczyc kare miedzy 800-3,400 euro w zaleznosci od sprzetu. Anulowanie paczek odbylo sie za pozno i stracilismy 2 dni + 2 kolejne dni na wyslanie pod wlasciwy adres - lacznie kolo 10 tys. euro strat - czyli 1/10 sprzetu w gratisie, a wszystko przez brak nalezytej komunikacji... |
_________________
Historia forum i wizja organizacji pracowników.
if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid
|
|
|
|
|
@MalaAsia
Stanowisko: starszy kasjer
Dołączyła: 08 Wrz 2016 Posty: 1532
0
0
|
Wysłany: 2021-02-10, 22:36
|
|
|
Bartosz, Jak miło, że zaglądasz! |
_________________ Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym |
|
|
|
|
|