Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nagany
Autor Wiadomość
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-11, 14:39   

Givszoman, jakby mu się kiedykolwiek trafił taki pracownik jak Ty i udałoby mi się to wychwycić w procesie rekrutacji to nawet przez minutę bym się nie zastanowił i nie zatrudnil takiego osobnika
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-12, 01:17   

brodacz1989, dlaczego?
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-12, 14:35   

Ja nawet nie wiem o co mu chodzi teraz, zaklada ze dostanie kolejna nagane czy jak
Ja tylko napisalem ze nie dostanie premii rocznej

Ogolnie jest dziwna osoba
Patrzac na jego posty odnosze wrazenie, ze uwaza sie za osobe co wszystko wie, jak poplenisz blad to odrazu cie wypunktuje

Znalem kilka takich osob i sie slabo z nimi pracowalo
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2021-01-12, 16:18   

u8t3io3p napisał/a:
Ja nawet nie wiem o co mu chodzi teraz, zaklada ze dostanie kolejna nagane czy jak
Ja tylko napisalem ze nie dostanie premii rocznej

Ogolnie jest dziwna osoba
Patrzac na jego posty odnosze wrazenie, ze uwaza sie za osobe co wszystko wie, jak poplenisz blad to odrazu cie wypunktuje

Znalem kilka takich osob i sie slabo z nimi pracowalo


Wcale nie zakładam tak. Dostałem jedną naganę za próbę nauczenia innej kasjerki porządków na kasie że się wynosi po sobie towar - po prostu zostawiłem po sobie jeszcze gorszy bałagan na kasie. Nie przewidziałem że się to tak skończy. Tyle powiem. Niestety wyszło inaczej. Choć nie przeczę że potrafię być bardziej złośliwy, jak przysłanie na kontrolę tzw. Państwowej Inspekcji Pracy tylko dlatego że jedna koleżanka sama nie chciała wynieść się z szatni męskiej. Taka forma zwrócenia uwagi innej osobie była jednak bardziej dyskretna.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2021-01-12, 18:20   

Givszoman, a nie prościej było po prostu powiedzieć koleżance, żeby sprzątała swoje brudy?
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2021-01-12, 19:07   

Larrikol napisał/a:
Givszoman, a nie prościej było po prostu powiedzieć koleżance, żeby sprzątała swoje brudy?


Widać nie było tak prościej. Szkoda że teraz ja muszę ponosić konsekwencje swoich czynów - jak do 10.11.2021 roku nie nawywijam gorzej, nagana zostanie usunięta z moich akt pracownika. Gorzej jak dostanę dwie kolejne nagany wtedy z Biedronką po prostu się pożegnam... oczywiście mam nadzieję że tak nie będzie.
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2021-01-12, 19:10   

Najwidoczniej komunikacja kuleje... Lepsze byłoby nawet zostawienie zakupów dla tej koleżanki, żeby też musiała porozkładać, skoro tak trudno Tobie z kimś porozmawiać, niż wywalać śmieci...
 
     
brodacz1989 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 07 Lis 2014
Posty: 865
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-12, 22:46   

MalaAsia, żeby się nie męczyć. I uwierz mi na słowo on by nie przeszedł tego procesu. Z takim podejściem i rozwiązywaniem konfliktów.
Larrikol, w większości sklepów ta komunikacja kuleje. Niestety takie są fakty
_________________
bądźmy ubodzy, ale nie głupi...
 
     
#hrhr 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 95
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-13, 00:15   

Dobrze przynajmniej, że te śmieci wywalił do śródka, a nie na zewnątrz.
 
     
CVB83 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 15 Kwi 2020
Posty: 424
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-01-13, 17:39   

brodacz1989, brawo ciągle coś mu nie pasuje. Sama jesteś roszczeniowa alw...
_________________
cvb83
 
     
Bartosz 
Administrator


Stanowisko:
klient

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 683
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2021-02-09, 19:47   

Givszoman, ja bym rozwiazal ten problem nieco inaczej, ale bardzo podobnie. Zwrocilbym kilkukrotnie uwage kolezance, a nastepnie jedynie poinformowal przelozonego, ze zostawie syf na kasie w formie nauczki dla kasjerki. Jesli nie idzie sie dogadac to trzeba dzialac, bo nie ma sensu tracic nerwow i czasu, a bieganie do przelozonego z tak trywialnym problemem jest nieco dziecinne - troche jak zawracanie dupy czyms co nie powinno miec miejsca.

brodacz1989, mysle ze problem z komunikacja jest powszechny w kazdej organizacji. Istnieja nawet firmy, ktore zeruja na tym problemie. Tydzien temu u mnie w pracy zostal wyslany towar pod adres A (standardowy), ale w dniu wysylania towaru UPS nastapila korekta adresu i ostatecznie towar mial zostac wyslany pod adres B. Kontrakt opiewal na ~100 tys. euro i zostal skonstruowany w taki sposob by za kazdy dzien zwloki doliczyc kare miedzy 800-3,400 euro w zaleznosci od sprzetu. Anulowanie paczek odbylo sie za pozno i stracilismy 2 dni + 2 kolejne dni na wyslanie pod wlasciwy adres - lacznie kolo 10 tys. euro strat - czyli 1/10 sprzetu w gratisie, a wszystko przez brak nalezytej komunikacji... :ke:
_________________

Historia forum i wizja organizacji pracowników.

if you let politicians break the law in an emergency they will create an emergency to break the law. #covid

  :: |
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2021-02-10, 22:36   

Bartosz, Jak miło, że zaglądasz!
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo