Reklamacja tabletu |
Autor |
Wiadomość |
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-11, 20:31
|
|
|
gamoń napisał/a: | To wytłumaczcie mi dlaczego mi nie przyjęli reklamacji?? Tylko odesłali a mówiłam ze wolałabym kasę.... |
no bo widzisz niektórzy kierownicy nie znają procedur a wyżej opisałem co trzeba zrobić jak nie chcą uznać |
|
|
|
|
#gamoń
Stanowisko: kasjer
Dołączył: 02 Lis 2012 Posty: 71
0
0
|
Wysłany: 2013-06-11, 20:33
|
|
|
Zareklamowalam do innego i bez problemu... Powiedzieli ze oni nie mogą tylko decyduje o tym firma która reklamuje... |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2013-06-11, 21:09
|
|
|
procedury procedurami, ale ludzie traktuja biedronke jak wyporzyczalnie sprzetu, darmowa zreszta. jak sie znudzi to mozna oddac |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-11, 21:11
|
|
|
fryndzel napisał/a: | procedury procedurami, ale ludzie traktuja biedronke jak wyporzyczalnie sprzetu, darmowa zreszta. jak sie znudzi to mozna oddac |
nie twój sklep i nie twoje pieniądze niech sobie robią co chcą byle do 10 każdego miesiąca przelali mi to co się należy :D |
|
|
|
|
Robertty [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-11, 21:13
|
|
|
tak albo do innej patologii kupują w biedronce gdzie jest wyprzedaż towar po 40 zł a oddają w innej na oświadczenie za 120!!! i robią i takie numery.... co do tabletów to ja miałem dwie reklamacje,a każdą reklamację uwzględnia się czy jest ona z winy towaru czy KONSUMENTA ,więc każdy tablet odsyłam do serwisu,bo nie wiem czy nie działa bo spadł ,czy się popsuł |
|
|
|
|
@fryndzel
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 21 Wrz 2010 Posty: 386
0
0
|
Wysłany: 2013-06-11, 21:40
|
|
|
dokladnie Robertty |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-12, 10:47
|
|
|
Robertty napisał/a: | tak albo do innej patologii kupują w biedronce gdzie jest wyprzedaż towar po 40 zł a oddają w innej na oświadczenie za 120!!! i robią i takie numery.... co do tabletów to ja miałem dwie reklamacje,a każdą reklamację uwzględnia się czy jest ona z winy towaru czy KONSUMENTA ,więc każdy tablet odsyłam do serwisu,bo nie wiem czy nie działa bo spadł ,czy się popsuł |
Robertty rób sobie jak chcesz jesteś kierownikiem sklepu i ty za niego odpowiadasz... gdyby ci się przytrafiło kilku klientów którzy by chcieli zwrot gotówki a ty byś jej nie wydał a oni sami zadzwonili by gdzie trzeba to ciekawe jak byś przyjął kolejną taką reklamacje
co do zakupu z wyprzedaży... jest to oszustwo
MY jako kierownicy sklepu musimy zbadać czy klient kręci czy też nie
ktoś kto tak kombinuje to musi mieć wiedzę na temat ceny z biedronki wyprzedażowej i tej w której brak wyprzedaży...
[ Dodano: 2013-06-12, 11:49 ]
dodam jeszcze że w naszych procedurach nie pisze nic o tym byśmy badali czy towar klientowi upadł, zalał się czy po prostu sam się popsuł... mamy przyjąć reklamację na korzyść klienta i koniec tematu. |
|
|
|
|
~JUMIRA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 08 Lis 2012 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2013-06-21, 08:40
|
|
|
Ja zawsze z drogimi reklamacjami, dzwonie do kr, bo prawdę mówiąc taki uszkodzony towar ,nie pełnowartościowy jest liczony w straty naszego sklepu ,po drugie na towar wysokowartościowy wymagamy paragonu, bo były przypadki że towar był skradziony w innej biedronce i chciano zwrócić go na oświadczenie o dacie zakupu. A tak prawdę powiedziawszy klienci sami tak się nauczyli, że w biedronce otrzymują zwrot bez podania przyczyny,po sylwestrze wracają torebki koktajlowe ,po świętach wracają patery na ciasto , komplety obiadowe,roboty itd więc, po co kupować sobie serwis obiadowy na stałe, a póżniej leży w szafce nie używany, skoro biedronka prowadzi darmową wypożyczalnie sprzętu. |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-21, 14:33
|
|
|
JUMIRA napisał/a: | Ja zawsze z drogimi reklamacjami, dzwonie do kr, bo prawdę mówiąc taki uszkodzony towar ,nie pełnowartościowy jest liczony w straty naszego sklepu ,po drugie na towar wysokowartościowy wymagamy paragonu, bo były przypadki że towar był skradziony w innej biedronce i chciano zwrócić go na oświadczenie o dacie zakupu. A tak prawdę powiedziawszy klienci sami tak się nauczyli, że w biedronce otrzymują zwrot bez podania przyczyny,po sylwestrze wracają torebki koktajlowe ,po świętach wracają patery na ciasto , komplety obiadowe,roboty itd więc, po co kupować sobie serwis obiadowy na stałe, a póżniej leży w szafce nie używany, skoro biedronka prowadzi darmową wypożyczalnie sprzętu. |
jeśli zgłaszasz uszkodzony non food do call center to odliczany jest z twoich strat !
co do paragonu to nie jest wymagany i nie pisz tutaj głupstw ! to że wy robicie inaczej a nie według procedur to już was dopadnie kiedyś sprawiedliwość :D
nie wyobrażam sobie ze dzwonie do rejona z takimi głupstwami, to ja jestem kierownikiem sklepu i ja powinienem wiedzieć jak taką sytuacje rozwiązać...
biedronka ma takie procedury i jeśli sobie na takie coś pozwalają to już ich sprawa:P |
|
|
|
|
~JUMIRA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 08 Lis 2012 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2013-06-22, 07:39
|
|
|
Nie wyjeżdzaj mi z procedurami, ja je bardzo dobrze znam a, co do tel kr to mamy odgórnie przykazanie że ,z drogim nf dzwonić do nich ,ja nie wyobrażam sobie że z każdym uszkodzonym nf dzwonisz do call center, poza tym wiem od dobrego żródła że pomimo tel do call center i tak wchodzi to w straty sklepu. |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-23, 14:16
|
|
|
JUMIRA napisał/a: | Nie wyjeżdzaj mi z procedurami, ja je bardzo dobrze znam a, co do tel kr to mamy odgórnie przykazanie że ,z drogim nf dzwonić do nich ,ja nie wyobrażam sobie że z każdym uszkodzonym nf dzwonisz do call center, poza tym wiem od dobrego żródła że pomimo tel do call center i tak wchodzi to w straty sklepu. |
ty sobie nie wyobrażasz by dzwonić do call center z każdym uszkodzonym nf a ja sobie nie wyobrażam że tego nie robię !
to masz bardzo złe źródło i jeśli nie masz konkretnych dowodów to nie dyskutuj na ten temat !
bo ja dowody mam po moich wynikach inwentaryzacyjnych i rankingu operacyjnym sklepu itd. |
|
|
|
|
~JUMIRA
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 08 Lis 2012 Posty: 32
0
0
|
Wysłany: 2013-06-23, 17:01
|
|
|
I brawo dla ciebie ty, rób tak jak jak robisz ,a ja będę robić tak jak robię i też mam bardzo dobre inwentury i ranking co miesiąc coraz lepszy, więc kończę dyskutowanie z tobą bo jak widzę ,bardzo się nakręcasz i nie dopuszczasz innych wersji niż twoje przyszłaś tu na forum ,wyżyć się na innych a, nie uczestniczyć w dyskusji,więc nakręcaj się gdzie indziej.Na koniec zwrot i reklamacja powinna być sprecyzowana np jeżeli towar nie spełnia wymagań klienta przyjmujemy średnio zwrot w ciągu 30 dni nie uszkodzony w orginalnym opakowaniu a, reszta uszkodzona jest tylko jako reklamacja którą uwzględni albo nie producent niestety, jest jak jest i trzeba z tym się pogodzić zacisnąć ząbki i przyjmować smierdzce buciki przez 4 miesiące noszone, ale skończył sezon i oddam je bo idioci z biedronki je przyjmą i kupię sobie nowe. |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-23, 18:30
|
|
|
teraz już wiem czemu masz staż 11 lat i tylko zastępcą jesteś |
|
|
|
|
@Hell
Stanowisko: z-ca kierownika
Dołączyła: 01 Lip 2012 Posty: 2056
0
0
|
Wysłany: 2013-06-23, 19:28
|
|
|
biedronkaaa, nie być wredna. ;] |
_________________ Ludzie zapomną to co powiedziałeś, zapomną to co zrobiłeś ale nigdy nie zapomną jak poczuli się dzięki Tobie.... |
|
|
|
|
biedronkaaa
Stanowisko: kierownik sklepu
Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 408
0
0
|
Wysłany: 2013-06-23, 19:32
|
|
|
lenka* napisał/a: | biedronkaaa, nie być wredna. ;] |
przeprasza i "wrednY" :D |
|
|
|
|
|