Zwrot towaru a naklejki |
Autor |
Wiadomość |
piivko19
Dołączyła: 20 Lut 2011 Posty: 344
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 09:41
|
|
|
Na samym dole paragonu jest informacja o ilości wydanych naklejek -więc czy będzie to załatwiała w sklepie w którym kupiła fotelik czy w innym to i tak będą widzieć, że naklejki zostały wydane. Widać to na paragonie jako "Wartość gratisów". |
|
|
|
|
miecia
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 09:45
|
|
|
piivko19 napisał/a: | Na samym dole paragonu jest informacja o ilości wydanych naklejek -więc czy będzie to załatwiała w sklepie w którym kupiła fotelik czy w innym to i tak będą widzieć, że naklejki zostały wydane. Widać to na paragonie jako "Wartość gratisów". |
Tak zgadza sie. Pisze ilość gratisów. |
|
|
|
|
Sylu00001
Dołączyła: 28 Cze 2017 Posty: 8
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 09:45
|
|
|
Podam na przykladzie swojego paragonu.. Zrobilam zakupy a kasjerka nie wbila kodu bo zapomniala..w zwiazku z czym wydrukowal sie kod kreskowy, dzieki ktoremu moglam odebrac te naklejki a na paragonie zakupowym nie ma informacji o naklejkach tak jak w innych przypadkach.. :) |
|
|
|
|
miecia
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 09:47
|
|
|
Własnie śledziłam swój paragon i też to widzę. Ale nie kojarze zeby w poprzedniej edycji było na paragonie. Moze było ale nie zauważyłam |
|
|
|
|
sylwuńka
Dołączyła: 06 Lis 2016 Posty: 466 Skąd: warszawa
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 13:27
|
|
|
ja nim dodałam post sprawdziłam na swoim paragonie z poprzedniego dnia i nie było tych naklejek.... a na paragonie z wczoraj już są.... pewnie zmienili żeby nie było takich akcji. |
_________________ Jestem zakręcona... |
|
|
|
|
miecia
Dołączyła: 23 Kwi 2017 Posty: 331
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 13:38
|
|
|
No być może, wcześniej nie zwracałam na to uwagi. |
|
|
|
|
Defensor
Dołączył: 03 Wrz 2017 Posty: 7
0
1
|
Wysłany: 2017-09-05, 15:10
|
|
|
Tylko czy ten regulamin aby na pewno nie łamie praw konsumenckich ? To jest tylko pytanie bo kiedyś miałem sytuacje że nagrywałem film w Biedronce i cieć się do mnie przypruł że nie wolno,jakby był nieco grzeczniejszy to bym olał sprawę,ale w końcu wezwał policję i policja powiedziała że to jakiś wewnętrzny regulamin który w świetle nic nie znaczy. |
|
|
|
|
marta1
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 15:39
|
|
|
Defensor, a coś Ty się tak uparł ? :P Zwrot towaru to tylko dobra wola sprzedawcy , często mylimy zwrot i reklamację , różnica jest dosyć istotna . |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Defensor
Dołączył: 03 Wrz 2017 Posty: 7
0
0
|
Wysłany: 2017-09-05, 15:44
|
|
|
Ja się w ogóle nie upieram :) Przecież sam napisałem że to pytanie :) |
|
|
|
|
Larrikol [Usunięty]
|
Wysłany: 2017-09-05, 16:51
|
|
|
Jeśli towar nie jest uszkodzony to sklep nie ma obowiązku przyjmować go, bo nie pasuje do samochodu, czy koloru salonu. W takich przypadkach jest to tylko dobra wolą sprzedawcy i jest to uregulowane w ustawie, więc nikt nie łamie żadnych praw konsumenckich. Każdy sklep ma dziś własną politykę zwrotów, idąc klientom na rękę i przyjmując bez podawania przyczyn, w różnych terminach. Warto zapoznać się z tymi zasadami zanim kupi się coś, co może być nieodpowiednie. Jednak w tym przypadku klientka została wprowadzona w błąd i można próbować szukać pomocy wyzej. Może w takim przypadku firma pochyli się nad klientka. |
|
|
|
|
pawelpodlaskie
Dołączył: 11 Kwi 2017 Posty: 30
0
0
|
Wysłany: 2017-09-09, 03:04
|
|
|
Ja bym oddał na gwarancję bo np rozpruło się niechcący, albo jakiegoś elementu brakuje ;) |
|
|
|
|
marta1
Pomogła: 1 raz Dołączyła: 13 Gru 2011 Posty: 4494
0
0
|
Wysłany: 2017-09-09, 09:10
|
|
|
pawelpodlaskie, a znasz zasady i warunki gwarancji ? Nikt nie oddałby Ci pieniędzy z powodu rozprucia bądź braku jakiegoś elementu , fotelik wróciłby do Ciebie naprawiony lub kompletny , w najlepszym przypadku ;) |
_________________ Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego... |
|
|
|
|
Lilith
Dołączył: 30 Maj 2013 Posty: 246
0
0
|
Wysłany: 2017-09-10, 06:54
|
|
|
Ale jeżeli kasjerka powiedziała, że można zwrócić to powinno się to zrobić, a na zwrocie przy rozliczeniu napisać wyjaśnienie i po sprawie. Po co wam skargi klientów? Firma i tak zawsze stanie po ich stronie. |
|
|
|
|
tolek123
Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 103
0
0
|
Wysłany: 2017-09-10, 07:30
|
|
|
Lilith napisał/a: | Ale jeżeli kasjerka powiedziała, że można zwrócić to powinno się to zrobić, a na zwrocie przy rozliczeniu napisać wyjaśnienie i po sprawie. Po co wam skargi klientów? Firma i tak zawsze stanie po ich stronie. |
[quote="Lilith"] To niech stanie to bedzie niedługo pracować sama. Już sobie pomału zdaje sprawę i wprowadza karty (tajemnica) itp. |
|
|
|
|
Waffen77
Dołączył: 24 Lis 2014 Posty: 323
0
0
|
Wysłany: 2017-09-10, 08:25
|
|
|
Jakie karty? Te co przyszły z DC? Hahaha... |
|
|
|
|
|