Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwrot towaru a naklejki
Autor Wiadomość
@piivko19 

Stanowisko:
kadry

Dołączyła: 20 Lut 2011
Posty: 344
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:41   

Na samym dole paragonu jest informacja o ilości wydanych naklejek -więc czy będzie to załatwiała w sklepie w którym kupiła fotelik czy w innym to i tak będą widzieć, że naklejki zostały wydane. Widać to na paragonie jako "Wartość gratisów".
  Ocena JMP: 5/10
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:45   

piivko19 napisał/a:
Na samym dole paragonu jest informacja o ilości wydanych naklejek -więc czy będzie to załatwiała w sklepie w którym kupiła fotelik czy w innym to i tak będą widzieć, że naklejki zostały wydane. Widać to na paragonie jako "Wartość gratisów".

Tak zgadza sie. Pisze ilość gratisów.
 
     
Sylu00001 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 28 Cze 2017
Posty: 8
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:45   

Podam na przykladzie swojego paragonu.. Zrobilam zakupy a kasjerka nie wbila kodu bo zapomniala..w zwiazku z czym wydrukowal sie kod kreskowy, dzieki ktoremu moglam odebrac te naklejki a na paragonie zakupowym nie ma informacji o naklejkach tak jak w innych przypadkach.. :)
 
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 09:47   

Własnie śledziłam swój paragon i też to widzę. Ale nie kojarze zeby w poprzedniej edycji było na paragonie. Moze było ale nie zauważyłam
 
     
@sylwuńka 

Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 06 Lis 2016
Posty: 466
Skąd: warszawa
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 13:27   

ja nim dodałam post sprawdziłam na swoim paragonie z poprzedniego dnia i nie było tych naklejek.... a na paragonie z wczoraj już są.... pewnie zmienili żeby nie było takich akcji.
_________________
Jestem zakręcona...
  Ocena JMP: 7/10
     
miecia 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2017
Posty: 331
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 13:38   

No być może, wcześniej nie zwracałam na to uwagi.
 
     
Defensor 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 7
0 UP 1 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 15:10   

Tylko czy ten regulamin aby na pewno nie łamie praw konsumenckich ? To jest tylko pytanie bo kiedyś miałem sytuacje że nagrywałem film w Biedronce i cieć się do mnie przypruł że nie wolno,jakby był nieco grzeczniejszy to bym olał sprawę,ale w końcu wezwał policję i policja powiedziała że to jakiś wewnętrzny regulamin który w świetle nic nie znaczy.
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 15:39   

Defensor, a coś Ty się tak uparł ? :P Zwrot towaru to tylko dobra wola sprzedawcy , często mylimy zwrot i reklamację , różnica jest dosyć istotna .
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
Defensor 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 03 Wrz 2017
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-05, 15:44   

Ja się w ogóle nie upieram :) Przecież sam napisałem że to pytanie :)
 
     
Larrikol
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-05, 16:51   

Jeśli towar nie jest uszkodzony to sklep nie ma obowiązku przyjmować go, bo nie pasuje do samochodu, czy koloru salonu. W takich przypadkach jest to tylko dobra wolą sprzedawcy i jest to uregulowane w ustawie, więc nikt nie łamie żadnych praw konsumenckich. Każdy sklep ma dziś własną politykę zwrotów, idąc klientom na rękę i przyjmując bez podawania przyczyn, w różnych terminach. Warto zapoznać się z tymi zasadami zanim kupi się coś, co może być nieodpowiednie. Jednak w tym przypadku klientka została wprowadzona w błąd i można próbować szukać pomocy wyzej. Może w takim przypadku firma pochyli się nad klientka.
 
     
~pawelpodlaskie 

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 11 Kwi 2017
Posty: 30
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-09, 03:04   

Ja bym oddał na gwarancję bo np rozpruło się niechcący, albo jakiegoś elementu brakuje ;)
  Ocena JMP: 3/10
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-09, 09:10   

pawelpodlaskie, a znasz zasady i warunki gwarancji ? Nikt nie oddałby Ci pieniędzy z powodu rozprucia bądź braku jakiegoś elementu , fotelik wróciłby do Ciebie naprawiony lub kompletny , w najlepszym przypadku ;)
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@Lilith

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 246
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-10, 06:54   

Ale jeżeli kasjerka powiedziała, że można zwrócić to powinno się to zrobić, a na zwrocie przy rozliczeniu napisać wyjaśnienie i po sprawie. Po co wam skargi klientów? Firma i tak zawsze stanie po ich stronie.
 
     
#tolek123

Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 103
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-09-10, 07:30   

Lilith napisał/a:
Ale jeżeli kasjerka powiedziała, że można zwrócić to powinno się to zrobić, a na zwrocie przy rozliczeniu napisać wyjaśnienie i po sprawie. Po co wam skargi klientów? Firma i tak zawsze stanie po ich stronie.

[quote="Lilith"] To niech stanie to bedzie niedługo pracować sama. Już sobie pomału zdaje sprawę i wprowadza karty (tajemnica) itp.
 
     
Waffen77 

Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 24 Lis 2014
Posty: 323
0 UP 0 DOWN
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-09-10, 08:25   

Jakie karty? Te co przyszły z DC? Hahaha...
  Ocena JMP: 7/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


phpBB by przemo